شماره‌ی خبر : ‌74981 | تعداد بازدید : 905
چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 09:50

سرمربی تیم تکواندو مس: بهتر است لیگ نیمه تمام بماند/ استفاده از هوگو‌های مشترک مشکل ساز است

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: به جای برگزاری مسابقات فصل جاری، بهتر است لیگ تعطیل شود و برای فصل آینده آماده شویم.

سرمربی تیم تکواندو مس: بهتر است لیگ نیمه تمام بماند/ استفاده از هوگو‌های مشترک مشکل ساز است

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: به جای برگزاری مسابقات فصل جاری، بهتر است لیگ تعطیل شود و برای فصل آینده آماده شویم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجید عبدالرشیدی سرمربی تیم تکواندو مس کرمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط بازیکنان تیمش در دوران تعطیلی لیگ اظهار داشت: پس از تعطیلی لیگ ارتباط چندانی با بازیکنان نداریم و تمرینات هم تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود. واقعا بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم زیرا سالن ها هم بسته است و امکان برگزاری تمرین به صورت گروهی وجود ندارد.

عبدالرشیدی در ادامه گفت: بازیکنان تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کنند اما ما فعلا برنامه ای نداریم. اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند، ما حداقل به یک ماه زمان نیاز داریم تا بتوانیم به آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات برسیم.

او با بیان این که بهتر است لیگ نیمه تمام بماند اظهار داشت‌: خیلی از فدراسیون ها تصمیم گرفتند لیگ ها را تعطیل کنند و به فکر فصل آینده باشند زیرا با این شرایط، آماده کردن بازیکنان برای حضور در ادامه مسابقات کار دشواری است. به اعتقاد من به جای برگزاری مسابقات فصل جاری، بهتر است لیگ تعطیل شود و برای فصل آینده آماده شویم.

سرمربی مس کرمان درباره بازی های پیش روی تیمش در لیگ و سطح کیفی این رقابت ها در فصل جاری گفت: دو بازی معوقه داریم و در مجموع تا پایان لیگ چهار بازی باقی مانده داریم. امسال لیگ سختی داشتیم زیرا تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها کم بود اما تمام تیم ها مهره های خوبی در اختیار داشتند و از نظر فنی تمام تیم های لیگ قدرت بالایی داشتند.

او افزود: نمی دانم فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت اما اگر من حق رای داشتم، نظرم این بود که لیگ تعطیل شود و برای فصل آینده آماده شویم. هوگو ها و کلاه های تیم ها مشترک است و در صورت برگزاری مسابقات فصل جاری، این موضوع می تواند مشکل ساز شود. به هر حال کلاه ها و هوگوهای الکترونیکی را فدراسیون در اختیار بازیکنان می گذارد و اگر قرار به ادامه لیگ باشد، دستورالعمل‌های بهداشتی باید با وسواس زیادی رعایت شود.

عبدالرشیدی در پایان افزود: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین برود و همه چیز به روال سابق بازگردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز