شماره‌ی خبر : ‌74936 | تعداد بازدید : 550
یکشنبه 24 فروردین ماه 1399 ساعت 11:13

سرمربی هندبال مس: همدلی رمز موفقیت ما برای کسب عنوان قهرمانی بود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: قهرمانی تیم هندبال مس کرمان پس از 30 سال انتظار هواداران با وفاق، همدلی و یکرنگی همه اعضای باشگاه کسب شد.

سرمربی هندبال مس: همدلی رمز موفقیت ما برای کسب عنوان قهرمانی بود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: قهرمانی تیم هندبال مس کرمان پس از 30 سال انتظار هواداران با وفاق، همدلی و یکرنگی همه اعضای باشگاه کسب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی در گفتگو با خبرگزاری فارس در رابطه با قهرمانی تیم خود گفت: پس از 30 سال قهرمانی را با همدلی و یکرنگی همه اعضا از مدیرعامل باشگاه مس تا کادر فنی و رئیس هیئت هندبال کرمان، این رکورد شکنی‌ها ایجاد شد و به اعتقاد خودم من و کادر فنی قطره‌ای از این دریای همدلی و وفاق ایجادشده بودیم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با بیان اینکه تنها چهار بازیکن ما غیربومی بودند و دیگر نفرات تیم بومی استان و دو بازیکن بومی و یک بازیکن غیربومی تیم ما ملی پوش بودند، گفت: بازیکنان ما برای رسیدن به قهرمانی بسیار با یکدیگر همدل بودند.

صادقی گفت: امیدوا رم که با کار بر روی رده‌های پایه، یک بار دیگر ستون‌های هندبال کرمان را بنا کنیم و بار دیگر نام کرمان را در هندبال زنده کنیم.

وی افزود: امسال سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور بسیار بالا و بیشتر نتایج بسیار نزدیک به هم بود اما در نهایت تیم هندبال مس کرمان عنوان قهرمانی را از همان روزهای ابتدایی تا انتها بدون یک باخت نگه داشت.

صادقی تصریح کرد: از همان ابتدا همیشه در یک جو صمیمی در کنار بازیکنان قبل و بعد از مسابقات جلسه می‌گذاشتیم و دلیل اصلی این قهرمانی تنها وفاق و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان و مجموعه هیئت هندبال و باشگاه مس کرمان به‌خصوص محمودی‌نیا مدیرعامل این باشگاه بود.

وی در خصوص این تصمیم و عنوان قهرمانی این تیم گفت: اختلاف 4  امتیازی ما با تیم دوم و بدون شکست بودن مس در 5 بازی باقیمانده و با توجه به اینکه قطعا با ادامه بازی‌ها این اختلاف حفظ می‌شود دلیل این تصمیم‌گیری به‌دلیل شیوع کرونا و  لغو مسابقات باقیمانده و اعلام قهرمانی از سوی فدراسیون هندبال بود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در پایایان ضمن تشکر از تمامی دست‌اندکاران تیم، رئیس هیئت هندبال، رئیس فدراسیون هندبال و  مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: از هواداران خونگرم تیم که به‌عنوان یار همیشگی این تیم در کنار هندبال مس کرمان بودند و تیم را در سختی‌ها و آسانی‌ها یاری کردند، قدردانی می‌کنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو