شماره‌ی خبر : ‌74915 | تعداد بازدید : 625
سه‌شنبه 19 فروردین ماه 1399 ساعت 12:11

مس نوین از حفظ آمادگی غافل نیست و منتظر تکلیف قطعی است

با توجه به وضعیتی که کرونا در جهان حاکم کرده، بازیکنان مس نوین چاره‌ای جز حفظ آمادگی بدنی به صورت انفرادی ندارند و منتظر مشخص شدن تکلیف بازی‌های فوتبال باشگاهی در ایران هستند.

مس نوین از حفظ آمادگی غافل نیست و منتظر تکلیف قطعی است

با توجه به وضعیتی که کرونا در جهان حاکم کرده، بازیکنان مس نوین چاره‌ای جز حفظ آمادگی بدنی به صورت انفرادی ندارند و منتظر مشخص شدن تکلیف بازی‌های فوتبال باشگاهی در ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از آخرین تمرین گروهی مس نوین بیشتر از یک ماه می‌گذرد. مس نوین مدت زمان طولانی‌تری نسبت به دیگر تیم‌های فوتبال ایران در تعطیلی و به دور از تمرینات گروهی بوده و همه می‌دانند که این تیم در برگشت از رشت قرنطینه شد و به مدت 14 روز نتوانست هیچ فعالیت گروهی را تا قبل از اعلام رسمی برای تعطیلی تمرینات داشته باشد. تحرک مجموعه مسافران بدشانس رشت چیزی جز والیبال یا تنیس فوتبال و تا حدودی هم تمرین با وزنه در فضای باز محل اسکان نبود و بعد از خروج از قرنطینه هم مشخص شد که بازی‌های فوتبال تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در حالی که لیگ دو کم ضررترین لیگ در صورت شروع مجدد بازی‌های فوتبال در ایران خواهد بود و فقط 5 هفته تا پایان فصل باقی مانده اما فصل بدون کرونا احتمالا تا به امروز برای مس نوین تمام شده بود و به دلیل کناره گذاشته شدن اروند خرمشهر از جدول، مس نوین 4 بازی پیش روی خود داشت و در آخرین هفته فصل بدون حریف کارش را به پایان می‌رساند. اما فصل فعلا برای مس نوین با اتفاق خاصی که قبل از سال به وجود آمد به پایان رسیده و همه منتظر تکلیف قطعی برای فوتبال ایران هستند.

با وجود وضعیتی که کرونا در جهان حاکم کرده، بازیکنان مس نوین همانند بسیاری از فوتبالیست‌های جهان به صورت انفرادی و طبق برنامه‌ای که بدنساز تیم در اختیار آن‌ها قرار داده تمرین می‌کنند تا در صورت ادامه بازی‌ها از آمادگی دور نباشند.

رضا ترکزاده سرمربی تیم در خصوص شرایطی که تیمش قبل از تعطیلی بازی‌ها داشت می گوید: ما در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی داشتیم و بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیده بودند و در صد درصد بازی‌های خانگی به پیروزی رسیدیم اما مشکل کرونا به وجود آمد و در سیر صعودی تیم ما وقفه ایجاد شد و حالا هم مشخص نیست بازی‌ها برگزار می‌شوند یا خیر.

وی افزود: برای بازیکنان برنامه خاصی از سوی آقای غفاری بدنساز تیم در نظر گرفتع شده اما قطعا بازیکن حرفه‌ای خودش باید دنبال تمرین باشد و بدن خودش را بهتر می‌شناسد. بازیکنان ما هر کدام تمرینات خاص خودشان را هم انجام می‌دهند و از اهمیت بدنسازی آگاه هستند و با برنامه پیش می‌روند.

سرمربی مس نوین نظرش را هم درباره تعطیلی بازی‌ها یا ادامه بازی‌ها اینطور بیان کرد: باید سلامتی جامعه را در نظر گرفت. همینطور سلامتی بازیکنان. بازی‌های باقی مانده شاید برای ما اهمیت آنچنانی نداشته باشند اما برای مدعیان اهمیت دارد. به شخصه معتقدم باید سلامتی جامعه را در نظر گرفت. در این شرایط باید منتظر تصمیم مسئولان باشیم و امیدوارم کرونا از بین برود.

ناصر دوست محمدی بازیکن مس نوین هم که در این فصل با بازی در چند پست یکی از مفیدترین بازیکنان این تیم بود و در جریان بازی پر تلاش ظاهر می‌شد، درباره شرایط مس نوین قبل از کرونا گفت: امسال تیم خیلی خوبی داشتیم و مجموعه‌ای از بازیکنان با تجربه و جوان و با انگیزه بومی کنار هم قرار داشتند و رفاقت و رقابت سالمی وجود داشت. همچنین کادرفنی بسیار خوب و با تجربه که باعث شد امسال تیم سر حالی داشته باشیم. خوشحالم که کنار این تیم بودم و توانستم نظر کادرفنی را جلب کنم و بتوانم در این تیم پر مهره بازی کنم. امیدوارم توانسته باشم توقعاتی که داشتند را برآورده کنم.

وی درباره تمرینات انفرادی‌اش هم گفت: شرایط خوبی نیست و مجبوریم قرنطینه باشیم و آمادگی بدنی خود را در خانه حفظ کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر ویروس تمام شود و همه دوباره کنار هم باشیم و در کنار دوستانم در مس نوین باشم. امسال خیلی زحمت کشیدیم و می‌خواهیم نتیجه زحماتمان را بگیریم و جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. باید از کادر درمانی و مدافعان سلامت تشکر ویژه‌‌ای داشته باشم که در این مدت روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا