شماره‌ی خبر : ‌74911 | تعداد بازدید : 320
دوشنبه 18 فروردین ماه 1399 ساعت 09:45

تاکید مقامات سازمان لیگ:با تعطیلی لیگ های فوتبال هم صعود کننده خواهیم داشت و هم سقوط کننده

سازمان لیگ مصرانه به دنبال ادامه بازی های لیگ است اما اگر شرایط اجازه برگزاری بازی ها را ندهند نتایج بازی ها لحاظ و بر اساس تصمیم فیفا چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص خواهد شد.

تاکید مقامات سازمان لیگ:با تعطیلی لیگ های فوتبال هم صعود کننده خواهیم داشت و هم سقوط کننده

با ادامه دار شدن روند پروسه مبارزه با ویروس کرونا در کشور و تاکید مقامات مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی، برنامه ریزی برای ادامه رقابت های فوتبال کشور در لیگ های مختلف با چالش جدی خود دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که هنوز تکلیف ادامه رقابت ها مشخص نشده است و مقامات فوتبال کشور بر پیگیری این رقابت ها تاکید دارند، اما شایعات مبنی بر تعطیلی رقابت ها نیز به گوش می رسد.

در این باره نیز صحبت های مختلفی طرح شده است که در آخرین اظهار نظر غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ فوتبال کشور تاکید نمود، در صورت تعطیلی مسابقات، جدول رقابت های انجام شده در لیگ لحاظ خواهد شد و در این صورت نیز هم تیم های سقوط کننده خواهیم داشت و هم صعود کننده.

بهروان در این باره می گوید: سازمان لیگ مصرانه به دنبال ادامه بازی های لیگ است اما اگر شرایط اجازه برگزاری بازی ها را ندهند نتایج بازی ها لحاظ و بر اساس تصمیم فیفا چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص خواهد شد.

بهروان با بیان اینکه سقوط تیم ها از لیگ برتر اتفاق خواهد افتاد، صفر شدن بازی های این فصل را نیز رد کرد و گفت: یم هایی که پیشنهاد می دهند لیگ برتر فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار شود به واقع نظرشان این است که جدول نتایج بازی های این فصل پاک شود و این منصفانه نیست. به این خاطر که دو سوم بازی ها برگزار شده و زحمات زیادی برای برگزاری این بازی ها انجام شده است که نمی توان از آن ها گذشت.

در حالی که برخی دیگر از مقامات سازمان لیگ، اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد را به عنوان زمان احتمالی برگزاری ادامه مسابقات لیگ های فوتبال کشور عنوان می کنند، که در صورت انجام این موضوع باید حداقل 21 روز زمان برای آماده سازی مجدد تیم ها در اختیار آن ها قرار گیرد.

سایت ورزش سه در این باره می نویسد: مسئولان سازمان لیگ تصمیم دارند از اواخر اردیبهشت مسابقات را شروع کنند اما این موضوع نیازمند مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

در این شرایط اما مدیران سازمان لیگ قصد دارند اگر توانستند مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا را برای برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر بگیرند، از حالا به باشگاه ها زمان دقیق شروع مسابقات را اعلام کنند.

از این رو تصمیم قطعی آنها این است که با توجه به تعطیلی طولانی مدت مسابقات و نیاز تیم ها به برگزاری تمرینات بدنسازی مجدد سازمان لیگ قصد دارد مجوز شروع تمرینات را 21 روز(3 هفته) قبل از استارت دوباره بازی ها بگیرد و به همین خاطر فرصت آماده سازی مجدد را به باشگاه ها بدهد.

قرار است طی یکی، دو روز آینده تکلیف آینده مسابقات لیگ برتر گرفته شود. امروز مدیران سازمان لیگ اعلام کردند که احتمال تعطیلی بازی ها بسیار کم است اما باید دید آیا از نیمه دوم اردیبهشت مجوز برگزاری مسابقات صادر می شود یا خیر.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز