شماره‌ی خبر : ‌74898 | تعداد بازدید : 703
سه‌شنبه 12 فروردین ماه 1399 ساعت 18:16

تکذیب شایعه برگزاری قرعه کشی برای لیگ برتر و لیگ یک!

در روزهایی که فوتبال ایران در کنار فوتبال دنیا با چالشی بزرگ برای برنامه ریزی ادامه مسابقات فوتبال خود، دچار شده است، برخی رسانه های حتی معتبر اخباری عجیب در رابطه با تصمیم گیری این مسابقات منتشر می کنند که در آخرین مورد آن انجام قرعه کشی برای این مس

تکذیب شایعه برگزاری قرعه کشی برای لیگ برتر و لیگ یک!

در روزهایی که فوتبال ایران در کنار فوتبال دنیا با چالشی بزرگ برای برنامه ریزی ادامه مسابقات فوتبال خود، دچار شده است، برخی رسانه های حتی معتبر اخباری عجیب در رابطه با تصمیم گیری این مسابقات منتشر می کنند که در آخرین مورد آن انجام قرعه کشی برای این مسابقات بود که تکذیب گردید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ یکی از رسانه های ورزشی کشور ظهر امروز در خبری از وجود طرحی خبر داد که جدول رقابت ها بر اساس قرعه کشی مشخص گردد که مقامات فدراسیون و سازمان لیگ بررسی این طرح را قویا تکذیب کردند.

در این خیر که به سرعت تکذیب گردید آمده بود: در بسته پیشنهادی که دفتر امور مشترک فدراسیون ها ارائه کرده، بین چهار تیم اول لیگ یعنی پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال، مراسم قرعه کشی برگزار می شود و نام هر تیمی که از قرعه کشی بیرون بیاید، به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم ثبت می شود.

همچنین برای تعیین 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بین 8 تیم بالای جدول قرعه کشی خواهد شد که در این صورت، شهرخودرو، فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، شانس آسیایی شدن خواهند داشت.

در ادامه هم بین 8 تیمی که در نیمه پایین جدول هستند، قرعه کشی جداگانه ای برگزار می شود تا 2 تیم بدشانس که نام شان بیرون می آید، به دسته دوم سقوط کنند. و این فرمول در لیگ یک نیز انجام گیرد که این طرح پس از انتشار بلافاصله با تکذیب روبرو شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز