شماره‌ی خبر : ‌74887 | تعداد بازدید : 683
جمعه 8 فروردین ماه 1399 ساعت 15:09

گفتگوی تفصیلی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با شماره نوروزی نشریه آفاق ورزشی

کار اجرایی را در ورزش از معاونت سلامت آموزش و پرورش شروع کرد.بعد از مرحوم فولادی مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان استان به او محول شد و طرح توسعه ورزش استان را اولین بار در قالب 10 رشته استارت زد.

گفتگوی تفصیلی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با شماره نوروزی نشریه آفاق ورزشی

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفتگوی تفصیلی با شماره نوروزی نشریه آفاق ورزشی به سوالات مختلف این نشربه پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مشروح صحبت های آقای محمود محمودی نیا به شرح زیر است:

کار اجرایی را در ورزش از معاونت سلامت آموزش و پرورش شروع کرد.بعد از مرحوم فولادی مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان استان به او محول شد و طرح توسعه ورزش استان را اولین بار در قالب 10 رشته استارت زد.

اختلاف سلیقه ها در نحوه اجرای این طرح با استاندار از یک طرف و شکرآب کردن بین این مدیر بااخلاق با نفر اول اجرایی استان باعث شد تا او عطای کار را به لقایش ببخشد و به کلاس درس برگردد.

چیزی نگذشت که او دوباره از کلاس درس راهی باشگاه مس رفسنجان شد و بعنوان مدیرعامل مسوولیت این باشگاه را پذیرفت و سرانجام به خاطر اینکه حمایت های لازم از سوی بالادستی ها صورت نمی گرفت از باشگاه شهرش خداحافظی کرد.

با آمدن اردشیر سعد محمدی بعنوان نفر شماره یک صنایع مس ایران ، محمودی نیا نیز به باشگاه بازگشت اما این بار به باشگاه مس کرمان.

ابتدای فصل خیلی از کسانی که منافع خود را با آمدن محمودی نیا در خطر دیدند از هیچ حربه ای دریغ نکردند تا این مدیر توانمند را خانه نشین کنند اما از آنجا که نفر بالادستی او می دانست که گام های محمودی نیا حرکت به سوی یک باشگاه حرفه ای است، از او حمایت کرد و امروز با مدیریت توانمند او ، مس کرمان نه اینکه از حاشیه ها دور است بلکه گام های خوبی به سوی حرفه ای شدن برداشته است.

- آیا تجربیات مدیر کلی در موفقیت شما در باشگاه تاثیر داشته است؟
سال 91 که در اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت مشغول شدم ، تیم مس کرمان درلیگ برتر حضور داشت .ارتباط خوبی بین آموزش و پرورش و باشگاه مس بود. از سال 93 تا سال 95 علاوه بر اینکه مدیر کل ورزش و جوانان بودم در مقطعه ای به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان هم فعالیت می کردم.این ارتباط کمک کرد که شناخت خوبی از حوزه های مختلف باشگاه پیدا کنم.

سال 96 و 97 هم فعالیتم در صنعت مس رفسنجان به عنوان مدیرعامل بود. ساختار مدیر عاملی باشگاه مس رفسنجان، ارتباط با باشگاه مس کرمان و حوزه ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران کمک کرد تا تجریبات بیشتری کسب کنم.

خرداد 98 که به عنوان مدیر عامل صنعت مس کرمان انتخاب شدم. تجربه خوبی داشتم و با شناخت به باشگاه مس کرمان ورود کردم.ضمن اینکه همکاران باتجربه ای در کنارم بودند که برای اصلاح امور کمک کردند.

- جنابعالی در پروسه ای بعنوان مدیرعامل معرفی شدید که عده ای خود را سهیم در این انتصاب می دانستند ، بعد از اینکه شما به خواسته هایشان تن ندادید ، شروع به تخریب کردند و حواشی بوجود آوردند. این فشارها چقدر باعث شده شما از مسیراصلی که رسیدن به لیگ برتر بود ، دور شوید ؟
همه ی پیشکسوتان و ورزشکاران شهر کرمان دغدغه ی باشگاه مس کرمان را داشتند و به دنبال ثبات و کار حرفه ای به دور از حاشیه بودند. از پیشکسوتان ، ورزشکاران و نماینده هیات های ورزشی که در جلسه ی خرداد ماه 98 بدون اینکه من کاندیدا شوم و در جریان انتخاب مدیرعاملی باشم به بنده رای دادند ، تقدیر و تشکر دارم.

این حرکت یک عزم خود جوش از طرف ورزشکاران بود و خودشان لطف کردند و من را جز کسانی که می توانم در باشگاه به عنوان مدیرعامل کار کنم انتخاب کردند. از 85 نفر 83 نفر به من رای دادند تا به عنوان نفر اول انتخاب شوم.

اما وقتی از طرف آقای دکترسعد محمدی فرا خوانده شدم ، آقای سعدمحمدی گفت «که من در مورد شما تحقیق کردم و سوابق شما در اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و باشگاه مس رفسنجان را بررسی کردم و شما را به عنوان یک مدیر با تجربه انتخاب کردم تا باشگاه را سر و سامان و کار را به صورت حرفه ای پیش ببرید».

عزم جدی ورزشکاران و پیشکسوتان حاضر در جلسه از یک سو و اعتماد آقای سعد محمدی از سوی دیگر مرا راغب کرد که به باشگاه بیایم و کار درست و حرفه ای را انجام دهم.

مطالبه پیشکسوتان و ورزشکاران این بود که به عنوان یک سرباز بیایم و کار درست را انجام دهم.به همین خاطر با خودم عهد بستم که جدی و حرفه ای ورود کنم و ساختار باشگاه را به شکلی پیش ببرم که از حاشیه ها دور باشد و آرامش به باشگاه وارد شود.

با مشورت از افراد شایسته اطرافم و با توجه به تجربه و شناختی که داشتم، چیدمان را شروع کردم و قطعا یک عده در انتخاب این مسیر ناراحت شدند و حتی سهم خواهی های آنها به گوش من رسید.

با احترام به حضور همه ی آن افراد که در آن جلسه به من رای دادند،خود را موظف دانستم که کار درست و حرفه ای را انجام دهم و کسانی را درحوزه های مختلف باشگاه به کار گیرم که تخصص دارند و بدون حاشیه کار می کنند.

در شروع فصل بحران هایی را به خاطر نتایج تیم بزرگسالان داشتیم و این طبیعی بود چون مردم و حتی رسانه ها دوست دارند تیم بزرگسالان بالای جدول باشد. ما همه ی آن حرف ها و بی انصافی ها را تحمل کردیم تا بتوانیم تیم بزرگسالان و حتی تیم های ورزشی را در مسیر خودشان قرار دهیم.

- آیا سهم خواهی هایی هم بود؟
در این میان بایستی پاسخ اعتماد افرادی که دغدغه باشگاه صنعت مس کرمان را داشتند ، می دادم و برای رسیدن به این مهم آرامش و شایسته سالاری را مدنظر قرار می دادم.

این کار مستلزم این بود تا هر فردی در جای خودش باشد.اصول حرفه ای را برای تیم های فوتبالی و حتی غیرفوتبالی به خوبی پایه ریزی کردیم. 

واقعا اشخاصی بودند که عنوان کردند،«ما به شما رای دادیم اما اینک در کنار شما نیستیم». در جواب این افراد گفتم من رای نگرفتم که برای شخص باشم من رای گرفتم که در باشگاه حضور یابم و کار درست را انجام دهم.
ت

ا الان پیش وجدان و خدای خودم راضی هستم که کار درست را تا اینجا به کمک دوستان و همکاران خوبم انجام دادم و نگذاشتم کسی سهم خواهی کند.

- وضعیت دیگر تیم های باشگاه به چه شکل است؟
تیم های غیر فوتبالی مانند هندبال، بسکتبال، دوچرخه سواری، تیروکمان، تکواندو، کاراته ، تنیس روی میز و فوتسال دختران را داریم. 

به لطف خدا تیم هندبال در صدر جدول سوپرلیگ کشور قرار دارد و مطمئن باشید قهرمانی را به دست می آورد و به جام باشگاه های آسیا صعود می کند و بعد از 30 سال قهرمان ایران می شود.

در رشته بسکتبال هدف گذاری ، ماندن در لیگ برتر بود ؛ چون رقابت با تیم هایی که بالای 10-20 میلیارد هزینه می کنند ، سخت است. تیم بسکتبال را کلا با یک میلیارد بستیم . در جلسه ای که با آقای کسایی پور سرمربی تیم ، آقای محمدرضایی و نخعی داشتیم هدفمان این بود که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و سال دوم اواسط جدول قرار بگیریم و سال های بعد رتبه های بالاتر را تصاحب کنیم.

تیم تیراندازی با کمان بانوان برای اولین بار در ایران قهرمان شد . تیم تکواندو مردان وضعیت مطلوبی در مسابقات دارد و تیم کاراته هم اوضاع مساعدی دارد.دوچرخه سواری هم شرایط خوبی را رقم زد. تیم فوتسال دختران هم که جوانگرایی کرد و بومی گرایی انجام داد.

- از وضعیت تیم های فوتبالی غیر از تیم بزرگسالان رضایت دارید؟
تا امروز 10 اسفندماه ؛ تیم امید دررده چهارم قرار دارد و احتمال دارد سکوی سوم کشور را به دست آورد. تیم مس نوین در 5-6 سال گذشته همیشه فانوس به دست بود و تلاش می کرد که سقوط نکند اما درحال حاضر جایگاه خود را در 6-7 هفته مانده به پایان مسابقات تثبیت نموده است و اگر نتیجه بگیرد تا رتبه های پنجم یا ششم صعود می کند.تیم نوجوانان به جمع چهار تیم برتر کشور صعود کرد و احتمالا در دور نهایی مقام می آورد.
ت

یم نونهالان جزو هشت تیم برتر کشور است. تیم های زیر 15 و زیر17 سال نیز قهرمان استان شدند و در مناطق کشوری در مرحله اول قهرمان گروه شدند و به جمع برترین های کشور راه پیدا کردند.

- به لطف خدا و تلاش های کادر مدیریتی و فنی ، امید لیگ برتری شدن داریم،در این رابطه توضیح دهید؟
تیم بزرگسالان اینک ( دهم اسفندماه) در جایگاه صعود قرار دارد یعنی در رتبه دوم جدول جای داریم و هشت هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. ان شاا... این هشت هفته را مدیریت و با صعود به لیگ برتر، دل مردم استان خصوصا مردم شهر کرمان را شاد کنیم.

از نمایندگان محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، استاندار محترم و معاونین استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال استان، همه ی مربیان ، پرسنل باشگاه و مهمتر از همه نفر اول شرکت ملی صنایع مس ایران آقای دکتر سعدمحمدی که واقعا مدیریت و راهبری کرد و ویژه به ما کمک داد تا بتوانیم این آرامش را بعد از 10 ماه در باشگاه صنعت مس کرمان رقم بزنیم، تقدیر و تشکر دارم.

همچنین از آقای اسماعیلی بعنوان رییس هیات مدیره و آقای کهندل عضو هیات مدیره که در کنار ما تلاش شبانه روزی دارند ، تقدیر و تشکر دارم.

این موفقیت حاصل یک کار گروهی است که خیلی ها کمک می کنند و این تنها به شخص محمدی نیا برنمی گردد.

- تیم مس در ابتدا نتایج رضایت بخشی نداشت اما کم کم روند موفقیت خود را پیدا کرد و اینک جزو مدعیان صعود است. چه شد در آن مقطع پای آقای حسینی ایستادید و چه باید کرد تا در ادامه دچار حاشیه نشویم ؟خردادماه 98 که کار را شروع کردیم ، در بحث انتخاب سرمربی جناب دکتر سعد محمدی خیلی کمک کرد.برای انتخاب سرمربی جلسات خیلی خوبی را با هم داشتیم.در نهایت به 4-5 گزینه رسیدیم. آقای سعد محمدی به من اختیار داد تا با این افراد جلساتی را داشته باشم. جلساتی با آقایان مهدی تارتار، محمود فکری و رضا مهاجری داشتم و همچنین جلسه خیلی خوبی هم با آقای مجتبی حسینی که در نهایت مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم.

در هفته هایی که نتیجه نمی گرفتیم اکثر سرمربیانی که با من ارتباط داشتند، می گفتند که تیم شما پتانسیل خیلی خوبی دارد و یکی از بهترین تیم ها را بسته اید و اکثر تیم ها آرزو دارند که چنین مهره هایی داشته باشند. اما در پنج هفته ابتدایی واقعا آنطور که انتظار داشتیم نتیجه نگرفتیم. در جدول جایگاه 11 و 12 را داشتیم و اصلا راضی کننده نبود.

اما از بچه ها خواستیم که شرایط را تغییر دهند ؛ چرا که آنها لایق این تغییر بودند و اصلا برای همین تغییر به مس کرمان آمده بودند. خداروشکر از هفته های پنجم و ششم به بعد این اتفاق خوب با یک شیب حرفه ای و ملایم رخ داد و تیم هفته به هفته از جدول بالا آمد و با تساوی که مقابل فجر سپاسی گرفتیم ، توانستیم جایگاه دوم را تثبیت کنیم.

طی 24-25 هفته ای که از لیگ گذشت فراز و نشیب زیادی داشتیم. ارتباط و مشورت های خوب آقای دکتر سعد محمدی به تیم و باشگاه به بهبود وضعیت کمک کرد. در آن مقطع بحرانی انتظار می رفت آقای مجتبی حسینی را عوض کنیم ولی با توجه به توانایی ها و شناختی که از آقای حسینی داشتیم ، تصمیم گرفتیم که تا آخر فصل او را حفظ کنیم.
ا

ز این انتخاب ناراضی نیستیم و مطمئن هستیم که مجتبی حسینی در هفته های پایانی این فصل و حتی در آینده روزهای خیلی خوبی را برای باشگاه مس کرمان رقم  می زند.

- در حال حاضر که تیم روند خوبی را دارد از مسئولان چه انتظاری دارید؟
برای صعود به  لیگ برتر احتیاج به ابزار داریم. یکی از این ابزارها که می توانند کمک خوبی را داشته باشند ؛ مسوولین هستند.

مسوولین استانی صادقانه و بی ریا پای کار این صعود هستند. نمایندگان محترم مردم شهر کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی واقعا یار و پشتیبان تیم بودند و کمک کردند. آقای استاندار هم همیشه ما را حمایت کرد.جلساتی را با آقای دکتر بصیری معاون استاندار داشتم و تا اینجا بصورت ویژه از باشگاه حمایت داشته است.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان آقای پاریزی که از دوستان و همکاران قدیمی بنده است صادقانه و بی ریا کنار ما حضور دارد و تقریبا همه ی بازی ها را به ورزشگاه آمده است و ‍پیگیر نتایج تیم است.
هیات فوتبال استان آقای دکتر قرایی، آقای جهانشاهی درشهرداری، رسانه ها و همکارانمان در صنعت مس، مربیان و پیشکسوتان همه کمک می کنند تا تیم صعود کند.

همدلی و همراهی مسوولین را به خوبی در این جایگاه می بینم و قطعا همه ی آنها در روزی که ما به لیگ برتر صعود کنیم، شاد هستند و در این موفقیت سهیم هستند.

در کنار این همت و همراهی ، نباید از حمایت های شرکت صنایع مس و شخص دکتر سعد محمدی ، آقای اسماعیلی و اعضای هیات مدیره نیز غافل باشیم ؛ چرا که تمام توان خود را برای لیگ برتری شدن به کار بسته اند.

- تاسیس مدارس فوتبال مقطعی بود یا دائم دایر هستند ؟
به مدیر فرهنگستان تاکید کردم که این موضوع را ویژه پیگیری کند چون این آکادمی ها را با هدف تشکیل و امکانات در اختیار آنها گذاشتیم. استعدادیابی را آغاز و بازیکن انتخاب کردیم. همچنین مربیانی انتخاب و چند دوره آموزشی برای آنان گذاشتیم.

در سه ماهه ی اول سال 99برای ارزیابی آکادمی ها اقدام می کنیم و امیدوارم نخبه ها و ستاره های استان را در آکادمی ها دور هم جمع کنیم. این طرح مقطعی نیست و اگر تیم به لیگ برتر راه پیدا کند ، بصورت ویژه برنامه ریزی می کنیم.

- جنابعالی را بیشتر مدیر اخلاق مدار می دانند ، این اخلاق مداری چقدر در موفقیت شما در مدیریت نقش داشته است ؟
بعضی از دوستان ؛ مهربان بودنم را عیب بزرگی می دانند.اما سوال من این است مگر مهربان بودن عیب است؟ دوستان عنوان می کنند که عیب نیست اما بعضی افراد سو استفاده می کنند. حرف دوستان و پیشکسوتان را قبول دارم ولی من کار درست را انجام می دهم. اگر کسی از مهربان بودن سو استفاده کند ، کار بد و ناشایست را انجام می دهد.

اعتقاد دارم که نمی توانم یک سری اصول رفتاری را تغییر دهم. حتی در لیگ امسال بعضی ها بارها عنوان کرده اند ، اگر می خواهید تیم را به لیگ برتر بیاورید باید یک سری کارهای غیراخلاقی در فوتبال انجام دهید که در جواب این عده گفته ام به هیچ عنوان ، چرا که رفتارغیراخلاقی کار من نیست . 
همیشه کار درست را انجام می دهم و کار غیراخلاقی و غیرحرفه ای در زندگی ام جایی ندارد. لیگ برتر را به هر قیمتی نمی خواهیم ، بلکه در مسیر حرفه ای ، اخلاقی و رفتارشایسته آن را می خواهیم.

اگر همکاران را خوب ببینیم ، با مهربانی کارها را پیش ببریم و اخلاق درست را سر لوحه کار قرار دهیم، خدا کمک می کند و مسیر موفقیت هموار می شود.


عیب و ایرادهایی دارم ، اما همیشه به عنوان یک معلم اصول اخلاقی را در زندگیم رعایت کردم.اگر خطایی هم پیش آمده غیر عمدی بوده و از کسانی که آسیب دیده اند ، عذر خواهی می کنم.

- آیا جناب محمودی نیا برای منفعت شخصی اخلاق را زیر پا گذاشته است ؟
در کار حرفه ای مسائل اخلاقی را به خوبی مد نظر قرار داده ام و هیچ گاه منافع خودم را به منافع سازمان ترجیح نداده ام. چون مسئولیتی که به من سپرده اند، یک امانت است و باید این امانت را به درستی پیش ببرم و صحیح ، پاک و سالم تحویل دهم.

- شما چقدر به رفاقت پایبند هستید و آیا رفیق باز هستید ؟
هم در زمانی که بازی می کردم و هم در طول 17 سال مسئولیتم در استان دوستان زیادی دارم. در حوزه فوتبال، آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه مس کرمان، مس رفسنجان، در شهرستان های مختلف از منوجان گرفته تا راور دوستان خیلی زیادی دارم و به همه این افراد افتخار می کنم .در زندگیم هیچوقت رفیق بازی نکردم چون همیشه دوستان شایسته، سالم و درستی داشتم.

- جناب محمودی نیا چند فرزند دارید و آیا پدر بزرگ هم شدید؟
دوتا فرزند دارم ، پسرم دانشجوی رشته ی مدیریت دولتی است و 22 سال دارد. دخترم دانشجوی رشته علوم تربیتی و 19 سال دارد.چند ماهی است که داماد دارم اما هنوز بابا بزرگ نشدم.دامادم دانشجوی مدیریت بازرگانی است.

- چه شد که آقای کافی از باشگاه جدا شد ؟
آقای کافی از دوستان خوب من در سالیان اخیر بوده است.در حوزه ی شرکت ملی صنایع مس ایران با هم ارتباط داشتیم. زمانی به باشگاه مس کرمان ورود کردم با وی در تهران جلسه گذاشتم. با توجه به تجاربی که در مس کرمان ، مس سونگون و حوزه ی ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران داشت ، علاقمند بودم که در کنار ما باشد. از خرداد 98 به جمع ما اضافه شد و واقعا وقت گذاشت و کمک کرد.

با توجه به اینکه تعهداتی را در شرکت مس داشت و از طرف دیگر از خانواده اش دور بود و این مشکلات به حوزه ی کاری اش لطمه می زد ، پیشنهاد خودش بود که انتخابی را از خود کرمان داشته باشم تا بتواند به عنوان معاونت فنی به ما کمک کند.

آقای کافی با ما ارتباط دارد و به عنوان مشاور کمک می کند . از ما جدا نشده ولی در حوزه های دیگر به ما کمک می کند.

- انتخاب آقایان کهندل و نژاد فصیحی بر چه اساسی بود؟
در انتخاب افراد زیاد فکر می کنم و تصمیم درست را می گیرم. هر دوی این دوستان جوان تحصیل کرده رشته تربیت بدنی هستند. آقای کهندل چون قبل از دکترا در حوزه های دیگر هم تحصیل کرده است تجربه های خوبی دارد. آقای نژاد فصیحی هم تحصیلاتش از دیپلم تا دکترا در رشته تربیت بدنی بوده است. هر دو تجربه های خوبی در حوزه ورزش دارند.

آقای ریانی بازنشسته بود که 5-6 ماه پیش درخواست کرد که از ما جدا شود. اما به توصیه و احترام من ماند . ترجیح دادم دو نفر را انتخاب کنم که اولا جوان و تحصیل کرده باشند و ثانیا ارتباط خوبی با باشگاه و ورزش داشته باشند. در حوزه ی مالی غیر از آقای کهندل به هیچ کس نرسیدم .چون نیروی مس بود و شخصا علاقه داشتم که او در مجموعه باشد و کمک دهد. آقای کهندل سالیان سال در این باشگاه مربی بود و حتی دوره ای سرپرست باشگاه بوده و اشراف خوبی مخصوصا در حوزه مالی دارد و جزو نیروهای شرکت صنایع مس ایران است و باید در کرمان هم کار می کرد.

و اما در رابطه با معاونت فنی ، از سال 91 آقای نژاد فصیحی را می شناسم. در حوزه ی ورزش انسانی پر تلاش، پرانرژی، سالم و زحمت کش بود. مهمتر از همه با ورزشکار و دیگران به خوبی ارتباط برقرار می کند. در سال های 93 ، 94 و 95 که مدیر کل اداره ورزش و جوانان بودم به خوبی دیدم که خیلی کمک می کرد و کارهای ورزشی را به خوبی انجام می داد. آقای نژاد فصیحی هم نیرویی بود که در حوزه ورزشی و اجتماعی خوب کار کرده بود و مورد اعتماد خودم بود.
از این انتخاب ها راضی ام و مطمئنم در آینده باشگاه تاثیرات مثبت و خوبی خواهند گذاشت.

- پیام نوروزی و صحبت های پایانی.
یک سال را پشت سر گذاشتیم.برای ایران سال 98 سال سختی بود. در بحث سیل و زلزله بحران هایی داشتیم.عزیز بزرگوارمان سردار سلیمانی را از دست دادیم که افتخار همه ی ما ایرانی ها بود. در حال مقابله با بیماری کرونا هستیم. مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتیم که مردم از اول سال با آن دست و پنجه نرم کردند. اما الان به بهار 99 رسیدیم.مردم باید به این مسئله فکر کنند که باعث آرامش هم باشند. به یکدیگر احترام بگذارند. در کنار غم و غصه همدیگر باشیم و به هم کمک کنیم. باعث رنجش هم نشویم و اسم این عید را عید محبت، دوستی ، رفاقت، همدلی و اتحاد بگذاریم.

قطعا اگر دل هایمان کنار هم باشد ، اتفاقات خیلی خوبی رخ می دهد. ما ورزشی هستیم و کار حرفه ای انجام می دهیم پس نیاز داریم صادقانه کنار هم باشیم و از همدلی و اتحاد دور نشویم ؛ چون هر جا حاشیه، نفاق و دورنگی باشد مجموعه لطمه می خورد.
پس توصیه می کنم همه ی گروه ها، رسانه ها، مسوولین، مربیان، کارمندان باشگاه، بازیکنان، ورزشی ها و هیات ها همدل باشند و کنار هم باشیم و با این کنار هم بودن می توانیم آینده را روشن ببینیم و اتفاقات خوبی در ورزش رقم بزنیم.امیدوارم با همدلی به لیگ برتر صعود کنیم.

از کانون هوادارن، لیدرهای متعصب مس کرمان وهواداران که در همه حال پشتیبان تیم محبوبشان هستند ، تقدیر و تشکر دارم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس