شماره‌ی خبر : ‌74867 | تعداد بازدید : 569
پنج‌شنبه 29 اسفند ماه 1398 ساعت 14:29

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

آقای محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی را به عمگان تبریک و شادباش گفتند.

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

آقای محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی را به همگان تبریک و شادباش گفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این پیام آمده است:

به نام خداوند بهار آفرین

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

در آستانه سال 1399 شمسی به رسم نیک نیاکان خود با هر ذکر یا مقلب القلوب از طرف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان این آرزو را داریم که با بهار طبیعت، زندگی یکایک مردم ایران زمین، کرمانیان خوشدل و به خصوص هواداران غیور باشگاه مس کرمان به بهترین رنگ های بهاری منقلب گردد و نور شادی از سمت ایزد تعالی بر قلوب آن ها بتابد.

در سال 98 با وجود همه مشکلات که در راس آن ها بحث های اقتصادی حاکم بر کشور قرار داشت، سعی و تلاش تمام خانواده بزرگ باشگاه صنعت مس کرمان افتخار آفرینی و شادی جامعه ورزش کرمان بود که با حمایت های بی دریغ شرکت ملی صنایع مس و شخص دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس، تیم های مختلف باشگاه مس نتایج شایسته خود را کسب نمودند.

به لطف الهی در سال 99 و با دعای خیر تمام مردم کرمان و یاری هواداران همیشه همراه باشگاه مس کرمان، این امید را داریم که شاهد تداوم افتخارات بزرگ باشگاه مس کرمان در صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر و قهرمانی تیم هندبال مس در لیگ برتر و افتخار افرینی سایر تیم ها و ورزشکاران شایسته باشگاه باشیم.

سال جدید شمسی را بار دیگر از طرف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان به تمامی یاران و مردم ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو داریم در نوروزی که بنا بر جبر روزگار باید در خانه سپری‌شود، با شکست این بیماری منحوس، به سلامت برای همگان سپری گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا