شماره‌ی خبر : ‌74863 | تعداد بازدید : 584
چهارشنبه 28 اسفند ماه 1398 ساعت 16:10

سرمربی تیم فوتبال مس: نمی دانیم برای کدام روز باید آماده مسابقه باشیم

تیم فوتبال مس کرمان که یکی از آماده ترین تیم های لیگ یک فوتبال کشور در هفته های اخیر محسوب می شد، از آن دسته تیم هایی لقب گرفت که به دلیل تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا ضرر جدی دید.

سرمربی تیم فوتبال مس: نمی دانیم برای کدام روز باید آماده مسابقه باشیم

تیم فوتبال مس کرمان که یکی از آماده ترین تیم های لیگ یک فوتبال کشور در هفته های اخیر محسوب می شد، از آن دسته تیم هایی لقب گرفت که به دلیل تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا ضرر جدی دید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم مس کرمان که به خوبی می داند با اتمام این تعطیلات اجباری تیمش کار سختی در ادامه روند صعود به لیگ برتر دارد، در رابطه با این موضوع بیشتر صحبت می کند.

دلیلی نداشت تمرینات را ادامه بدهیم
اولا تاریخ برگزاری مسابقات معلوم نیست. تقریبا 16 روز تمرین کردیم بدون هیچ بازی دوستانه ای. در تهران امکان بازی دوستانه وجود داشت ولی در کرمان این شرایط فراهم نبود. دلیلی هم نداشت، تمرینات ادامه پیدا کند. خدایی ناکرده ممکن است، کسی مشکلی پیدا کند.

تمرین در این شرایط ممکن است آسیب زا باشد
من خودم در قضیه تمرین جدی هستم. اما واقعیت این است که دیگر تمرین کردن به درد نمی خورد. وقتی شما تاریخ برگزاری مسابقات را نمی دانید و این بیماری هست و از طرفی هم تعطیلی سال جدید مقابلتان قرار دارد، تمرین کردن اصلا به دردی نمی خورد. اینکه مدام تمرین کنید به چه دردی می خورد؟ اگر تمرین کنید و نتوانید بازی دوستانه انجام ندهید به چه دردی می خورد؟ البته باید به نظر بقیه مربیانی که تمریناتشان را ادامه می دهند نیز احترام گذاشت ولی من که خیلی در تمرین سخت گیر هستم و کسانی که من را می شناسند، این خصوصیت من را می دانند، دیدم تمرین کردن هیچ فایده ای ندارد و ممکن است آسیب زا هم باشد.

این شرایط روح و جسم را خسته می کند
در این شرایط بازیکنان و مربیان از نظر روحی خسته و عصبی می شوند. به نظر از این به بعد تا شروع مسابقات، تمرین نمی تواند مفید باشد. چون هم از نظر روحی خسته اند و هم تکلیف خودشان را نمی دانند. نگه داشتن بازیکنان در این شرایط اصلا کار مناسبی نیست و احتمال آسیب هم هست.

این ویروس ممکن است سراغ من هم بیاید
شما ببینید تیم های اروپایی که این مسئله را رعایت نکردند و چه عواقبی برایشان پیش آمد. و یک سری از بازیکنانشان به ویروس مبتلا شدند. نباید اینطور فکر کنیم که این ویروس سراغ ما نمی آید. در ایتالیا، آلمان و .. برخی بازیکنان و مربیان درگیر این ویروس شده اند. پس این ویروس ممکن است سراغ ما هم بیاید.

تمرین می کنیم که بدنمان آماده بماند ولی ...
وقتی شروع مسابقات معلوم نیست و شرایط بحرانی شده است، دیگر تمرین کردن معنا ندارد. در این شرایط اگر فردی آلوده شود، باید 14 روز به قرنطینه برود؛ شما تمرین می کنید برای اینکه بدنتان آماده بماند؛ حالا اگر خدایی ناکرده این ویروس را بگیرید باید 14 روز به قرنطینه بروید.

این فوتبال و بالا و پایینش همیشه هست
در پایان از مربی سابق تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در رابطه با تعطیلی لیگ پرسیدیم که او بیان کرد: خب به نظرم جان مردم از همه چیز بیشتر اهمیت دارد. هر تصمیمی گرفته می شود جان مردم باید در اولویت باشد. این فوتبال و بالا و پایین هایش همیشه وجود دارد. به نظرم باید یک تصمیمی گرفته شود که کمترین ریسک را داشته باشد. در مورد تیم ما، تعطیلی مسابقات به ضررمان شد، چون فرم خوبی در هفته های اخیر داشتیم ولی حالا بحث از این چیزها فراتر است و مهم ترین موضوع سلامت مردم است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو