شماره‌ی خبر : ‌74853 | تعداد بازدید : 507
شنبه 24 اسفند ماه 1398 ساعت 09:05

صحبت های مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه تلویزیونی عصر ورزش

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان میهمان آخرین برنامه امسال عصر ورزش از شبکه استانی کرمان بود.

صحبت های مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه تلویزیونی عصر ورزش

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان میهمان آخرین برنامه امسال عصر ورزش از شبکه استانی کرمان بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محمود محمودی نیا در ابتدای صحبت های خود در این برنامه، ضمن خسته نباشید و خدا قوت به همه جامعه پزشکی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا، از مربیان و ورزشکاران استان خواست که در فضای مجازی توصیه های لازم برای مبارزه با این ویروس و ماندن مردم در منازل خود را انجام دهند.

ایشان در رابطه با فعالیت خود در باشگاه مس کرمان به عنوان مدیرعامل گفت: پس از اتفاقاتی که منجر به جدایی بنده از مدیریت باشگاه مس رفسنجان در سال قبل شد، همچنان علاقه مند بودم که همکاری خود را با مجموعه مس ادامه دهم که پس از ورود آقای دکتر سعدمحمدی به مدیریت شرکت ملی صنایع مس، شرایط برای ادامه این همکاری ایجاد شد و با پیشنهاد ایشان به باشگاه مس کرمان آمدم.

وی افزود: از آنجا که کار کردن با آقای سعدمحمدی به دلیل تسلط و دانش ایشان در بخش ورزش لذت خاص خود را دارد و با توجه به پتانسیل های بالایی که باشگاه مس کرمان برای موفقیت دارد، با شناختی که از مجموعه باشگاه مس کرمان داشتم و پیش از این به عنوان عضو هیات مدیره در آن فعالیت کرده بودم، سمت مدیرعاملی این باشگاه را پذیرفتم و در خدمت این مجموعه هستم.

آقای محمودی نیا در رابطه با ورود کامل به حوزه مدیریتی و دوری از حوزه مربیگری که ایشان در آن صاحب مدرک و تخصص است گفت: در سال 90-91 که به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مشغول به کار بودم، مواردی را دیدم که دوره بسیار سختی برای من رقم زد و از این حوزه سرخورده شدم اما با وجودی که پس از این موضوع وارد حوزه مدیریتی آموزش و پروش شدم اما از دوره های مربیگری غافل نبودم و علاقه خود را به این حوزه با شرکت در دوره های آموزشی ادامه دادم و امسال نیز موفق شدم بالاترین مدرک مربیگری آسیا را کسب کنم و به عنوان مدرس AFC  فعالیت های آموزشی خود را در بحث مربیگری دنبال می کنم و شاید روزی هم به عنوان مربی در این عرصه حضور دوباره پیدا کردم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با فعالیت های این باشگاه گفت: باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های ورزشی کشور، 10 رشته ورزشی و 28 تیم را در رده های سنی مختلف تحت پوشش دارد که این موضوع در بین باشگاه های کشور بی نظیر می باشد.

وی در رابطه با انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمرب تیم فوتبال مس کرمان نیز گفت: شناخت بسیار خوبی از آقای حسینی داشتم و با ایشان چند سال در دوره های مربیگری از نزدیک در ارتباط بودیم. در زمان انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال مس کرمان در این فصل چهار گزینه مد نظر داشتیم که علاوه بر آقای حسینی با آقایان تارتار، فکری و مهاجری نیز به عنوان مربیان جوان و با دانش کشور مذاکره کردیم و در نهایت با مشورت و جلسات منظمی که با آقای سعدمحمدی داشتیم آقای حسینی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

آقای محمودی نیا در رابطه با نتایج تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت های لیگ یک نیز گفت: در همان روزهای ابتدای فصل که تیم در بحث نتیجه مشکل داشت ما اطمینان داشتیم که آقای حسینی برای رسیدن به هدف، نیاز به زمان کافی دارد تا با شیوه های اصولی خود، تیم را رفته رفته به رده های بالایی جدول بیاورد که خوشحالیم با صبوری که برای تیم این فصل رخ داد و با کار سالم و باانگیزه ای که آقای حسینی و همکارانش در تیم انجام دادند، امروز به عنوان مدعی صعود در جدول حضور داریم.

مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با عملکرد تیم بسکتبال مس نیز در این فصل گفت: من از کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال مس بابت تلاش خود تشکر می کنم چراکه به هدف اصلی ما که حفظ سهیمه لیگ برتر در بازی های این فصل بود دست پیدا کردیم. بهرشکل کل هزینه های این تیم با یکی از بازیکنان شاخص تیم های دیگر برابری می کرد و همین نشان می داد این تیم در بازی های این فصل چه کار دشواری برای بقا داشته است.

ایشان با بیان اینکه برای تیم بسکتبال مس در لیگ برتر برنامه بلند مدت مدنظر باشگاه می باشد افزود: مطمئن باشید در پایان سال سوم حضور این تیم در لیگ برتر، نتایج و اهداف متفاوتی برای تیم بسکتبال مس در باشگاه مدنظر خواهد بود.

آقای محمودی نیا در رابطه با تیم هندبال مس کرمان نیز گفت: بلافاصله پس از انتخاب بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه، برای تیم هندبال برنامه ریزی کردیم و اهداف بزرگی را برای تیم هندبال این فصل مد نظر داشتیم و با جلساتی که با آقای صادقی سرمربی تیم ترتیب دادیم به ایشان اعلام کردیم که رفتن برروی سکو و کسب سهیمه آسیایی باید از اهداف اصلی تیم باشد و بر اساس همین اهداف نیز تیم هندبال این فصل را تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه امروز تیم هندبال مس کرمان به این موضوع بسیار نزدیک است ابراز امیدواری کرد که در سال جدید و در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، اتفاق بزرگ برای این رشته ورزشی در باشگاه مس رخ دهد.

ایشان در پاسخ به سوالی در رابطه با ورزشگاه در حال ساخت شهدای مس نیز گفت: این ورزشگاه یکی از مجهزترین ورزشگاه های فوتبال کشور است که مراحل صندلی گذاری آن آغاز شده است و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با پیگیری های مستمری که مدیریت شرکت ملی صنایع مس برای تکمیل آن انجام می دهد انشاالله در نیمه سال 99 شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با انتصابات اخیر در این باشگاه نیز گفت: آقای کافی که به عنوان معاونت فنی باشگاه مس حضور داشت کمک های بسیاری به ما انجام داد و حضور بسیار مثبتی در مجموعه داشتند اما به دلیل سکونت در تهران و فعالیت در شرکت ملی صنایع مس، بنا به پیشنهاد خودشان از این سمت جدا شدند و آقای نژادفصیحی که شناخت کامل از ورزش استان دارد و با هیات های ورزشی استان تعامل کامل را دارد در این سمت برگزیده شد.

آقای محمودی نیا در این باره افزود: مطمئنا تمامی کسانی که در مجموعه باشگاه مس منصوب می شوند و در این سیستم مشغول به کار هستند هدفی جز خدمت ندارند و تمامی افراد بر اساس شایستگی و کارایی خود در این سیستم فعالیت می کنند.

مدیرعامل باشگاه مس در پایان احمد زنده روح را موفق ترین فوتبالیست کرمانی شاغل در لیگ برتر و بهرام رشیدفرخی را بهترین بازیکن کرمان در لیگ یک عنوان کرد و تیم هندبال مس کرمان را برترین تیم ورزش استان دانست.

ایشان با تشکر از همه کسانی که برای آرامش باشگاه و نیل به اهداف آن تلاش می کنند ابراز امیدواری کرد که سال 99 سال موفقیت و شکوفایی هرچه بیشتر باشگاه مس کرمان برای شادی دل هواداران و مردم عزیز کرمان باشد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا