شماره‌ی خبر : ‌74847 | تعداد بازدید : 1497
سه‌شنبه 20 اسفند ماه 1398 ساعت 10:29

تلخ و شیرین باشگاه مس در سال 98/به پایان آمد 98 اما حکایت همچنان باقی است...

سال 1398 نیز با همه اتفاقات تلخ و شیرین خود و همه فراز و نشیب هایش به پایان خود نزدیک می شود و تنها چیزی که از این سال باقی می ماند خاطرات و البته جریاناتی است که آینده را برای این باشگاه می سازد.

تلخ و شیرین باشگاه مس در سال 98/به پایان آمد 98 اما حکایت همچنان باقی است...

سال 1398 نیز با همه اتفاقات تلخ و شیرین خود و همه فراز و نشیب هایش به پایان خود نزدیک می شود و تنها چیزی که از این سال باقی می ماند خاطرات و البته جریاناتی است که آینده را برای این باشگاه می سازد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این سال نیز همانند همه سال های قبل آبستن اتفاقات مختلف برای باشگاه صنعت مس کرمان و تمامی تیم ها و نفرات حاضر در آن بود که حاصل آن ثبت اتفاقات مختلفی بود که در یک بررسی اجمالی به مهمرتین آن ها برای باشگاه مس کرمان در سال 98 شمسی می پردازیم.

آغاز سال 98 با یک اتفاق تلخ برای جامعه هواداری باشگاه مس همراه بود جایی که در 5 فروردین ماه عباس عسگری یکی از لیدرهای شناخته شده باشگاه مس دار فانی را وداع گفت.

در دهم فروردین ماه تیم فوتبال مس کرمان اولین بازی سال 98 خود را در تهران برابر سرخپوشان انجام داد که این بازی به تساوی یک بر یک رسید. تیم فوتبال مس روز 15 فروردین و 28 فروردین امسال نیز به ترتیب برابر ملوان در کرمان به تساوی 0بر0 رسید و شهرداری تبریز را با دو گل شکست داد.

در دوم اردیبهشت ماه تیم فوتبال مس نوین در روزهایی حساس و نگران کننده برای خود سرانجام موفق شد با پیروزی 3بر1 برابر شهرداری همدان جواز ماندگاری خود را در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در هفته پایانی این رقابت ها را کسب کند.

در چهارم اردیبهشت ماه مس در شیراز برابر سپاسی به تساوی یک بر یک رسید و در دهم اردیبهشت با پیروزی 4بر2 برابر بادران به بازی های فصل قبل خود با کسب 47 امتیاز از 30 بازی و قرار گرفتن در رده پنجمی پایان داد.

در 30 ازدیبهشت شرکت ملی مس ایران با انتخاب آقای دکتر سعدمحمدی روند جدیدی را برای خود آغاز کرد که این موضوع شامل باشگاه مس کرمان نیز می شد.

در 12 خرداد ماه با پایان یافتن رقابت های جام حذفی، شروین بزرگ از تیم مس با 6 گل زده رسما به عنوان آقای گل این بازی ها معرفی شد و در 19 خرداد ماه زهرا نعمتی در مسابقات جهانی پاراتیراندازی قهرمانی جهان در هلند موفق شد با قهرمانی جواز حضور در مسابقات پاراالمپیک توکیو را کسب کند.

در 20 خرداد ماه مدیریت ورزش کرمان دچار تغییر شد و آقای امیری خراسانی از مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان خداحافظی کرد.

یک روز بعد یعنی در 21 خرداد ماه آقای محمود محمودی نیا به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه مس کرمان جانشین آقای پرویز ابراهیمی شد و آقای علی کفاشیان نیز به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس معرفی گردید.

در 26 خرداد ماه بود که مجتبی حسینی به طور رسمی به عنوان سرمربی این فصل تیم فوتبال مس کرمان معرفی گردید.

در پنجم تیر ماه با انتخاب احمد نخعی به عنوان سرپرست تیم فوتبال مس کرمان تمرینات این تیم نیز برای سال 98 استارت خورد و تیم مس از 9 تیر ماه رسما وارد کارزار نقل و انتقالاتی خود شد.

روز 20 تیر ماه بود که سرمربیان تیم های پایه باشگاه مس نیز رسما معرفی شدند تا تیم های فوتبال پایه باشگاه مس نیز سروشکل خود را آغاز کنند.

در 26 تیر ماه مسابقات لیگ کاراته وان کشور با حضور تیم کاراته مس و کسب 5 مدال از دور اول رقابت ها آغاز شد و در پنجم مرداد ماه دوچرخه سواران مس رقابت های خود را در لیگ برتر سال 98 رسما رکاب زدند.

در 14 مرداد بود که در یکی از اتفاقات تلخ امسال، علیرضا آرتا در بازی دوستانه برابر سپاسی به شدت مصدوم شد تا هم بازی های ابتدای فصل تیم مس و هم بازی های مقدماتی المپیک به همراه تیم ملی امید را از دست بدهد.

در 18 مرداد ماه بود که ابولحسن مهدوی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس جانشین آقای کفاشیان شد و در 20 مرداد ماه در مراسمی باشکوه، روز خبرنگار برای اهالی رسانه ورزش کرمان در کنار پیشکسوتان و بزرگان ورزش کرمان گرامی داشته شد.

تیم فوتسال دختران مس کرمان رقابت های خود را در لیگ برتر کشور از روز 25 مرداد آغاز کرد و اولین بازی تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز روز 26 مرداد ماه با شکست 3بر1 در شیراز برابر قشقایی آغاز شد.

در آخرین روز مرداد ماه بود که تیم فوتبال مس در کرمان اولین پیروزی این فصل را با نتیجه 1بر0 برابر رایکا در کرمان ثبت کرد.

در اولین روز از شهریور ماه امسال تیم هندبال مس کرمان یکی از بهترین فصول تاریخ خود را از همان روز با پیروزی آغاز کرد و در ششم شهریور بازی تیم فوتبال مس کرمان برابر آرمان گهر در سیرجان به تساوی دو بر دو رسید.

در هشتم شهریور ماه جشن بزرگ خانواده باشگاه مس با عنوان جشن اتحاد لاله های نارنجی برای کسب افتخار برگزار شد که مراسمی بی نظیر در تاریخ باشگاه مس کرمان با حضور تمامی تیم ها و اعضای این باشگاه بود.

در دهم شهریور ماه بازی های تیم امید و جوانان مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل رسما آغاز شد و در سیزدهم شهریور در شبی تلخ تیم فوتبال مس در کرمان با نتیجه 4بر2 مغلوب سرخپوشان شد.

در پانزدهم شهریور ماه دیگر تیم باشگاه مس یعنی دختران تیرانداز آن رقابت های خود را در لیگ برتر آغاز کردند و در 16 شهریور ماه به طور رسمی با حضور تیم دوومیدانی مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور، برای اولین بار از چهره این تیم در بدنه خانواده باشگاه مس رونمایی شد که با کسب مدال طلای ابارقی همراه گردید.

در روز 23 شهریور ماه تیم دوچرخه سواری مس کرمان در رقابت های بین المللی کاپ آسیا خوش درخشید و با کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز، پرچم کشورمان را با پیراهن مس کرمان به اهتزاز درآورد.

در روز 24 شهریور ماه تیم مس در رشت برابر داماش به تساوی صفر بر صفر رسید و در 25 شهریور ماه نیز لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در ماده پیست با رده پنجمی تیم مس کرمان در این فصل به پایان رسید.

در روز 26 شهریور ماه آقای میثم پاریزی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان کرمان برگزیده شد و در روز 27 شهریور ماه نیز آقای نادعلی اسماعیلی به عنوان رئیس هیات مدیره جدید باشگاه مس منصوب گردید.

در 28 شهریور ماه تیم فوتبال مس نوین رقابت های خود را در لیگ دسته دوم کشور آغاز نمود و در روز 30 شهریور ماه در اتفاقی جالب توجه زمین اختصاصی شهدای مس برای میزبانی تیم های پایه باشگاه مس تائید گردید تا از شر چمن مصنوعی بی کیفیت ورزشگاه سلیمی کیا این تیم ها رهایی بیابند.

مهر ماه با پیروزی 3بر1 تیم مس بر ملوان در کرمان آغاز شد و در روز سوم مهر ماه طرح استعدادیابی فرهنگستان فوتبال از سوی باشگاه صنعت مس کرمان در سال 98 رسما کار خود را آغاز نمود.

در روز 7 مهر ماه مس در جام حذفی و در ضربات پنالتی بر بادران غلبه کرد و در 14 مهر ماه در کرمان برابر خوشه طلایی به تساوی بدون گل رسید.

روز 16 مهر ماه نیز تیم تکواندو مس کرمان رقابت های خود را در لیگ برتر تکواندو کشور آغاز کرد و در 17 مهر ماه محمد کسایی پور به عنوان سرمربی تیم بسکتبال مس برگزیده شد.

مس پس از آنکه در 20 مهر ماه در کرج برابر گل ریحان به تساوی یک بر یک رسید در روز 25 مهر ماه یکی از بهترین خاطرات این فصل خود را ثبت کرد و در جام حذفی با نتیجه 4بر2 ذوب آهن را در اصفهان شکست داد.

مس که در باد این برد به خواب رفته بود روز اول آبان ماه با شکست یک بر صفر در کرمان و برابر تیم سپاسی تنبیه شد.

روز چهارم آبان ماه تیم زیر 15 ساله های مس در مسابقات فوتبال قهرمانی استان به مقام قهرمانی رسید و در روز 8 آبان ماه ال مسینو لیگ یک در رفسنجان میان دو مس به تساوی یک بر یک انجامید.

تیم بسکتبال مس کرمان که در سال 97 به لیگ برتر صعود کرده بود از روز دهم آبان ماه پس از پانزده سال رقابت های خود را در لیگ برتر کشور آغاز نمود.

در 13 آبان تیم فوتبال مس موفق شد در کرمان بادران را با نتیجه 2بر1 شکست دهد و در 19 آبان ماه در یکی از جنجالی ترین بازی های این فصل خود در ارومیه با بداخلاقی میزبان روبرو شد که در نهایت بازی مس و نود به تساوی یک بر یک رسید.

در 24 آبان ماه مس موفق شد در کرمان با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد اما روز 25 آبان امسال با قهرمانی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس در لیگ برتر کامپوند، روزی طلایی برای ورزش باشگاه مس در سال 98 به ثبت رسید.

روز 27 آبان ماه نیز تیم فوتبال زیر 17 ساله های مس کرمان قهرمان رقابت های استانی شد و در همین روز تیم کاراته باشگاه مس در مسابقات لیگ کاراته وان به عنوان نایب قهرمانی کشور دست یافت.

در دوم آذر ماه روزهای خوب باشگاه مس با پیروزی 3بر1 تیم فوتبال مس کرمان در رشت برابر سپیدرود ادامه پیدا کرد و در نهم آذر ماه تیم مس با پیروزی دو بر یک برابر نیروی زمینی در کرمان رسما به بالای جدول سلام کرد.

در حالی که تمامی تیم های باشگاه مس در این روزها رقابت های خود را ادامه می دادند، تیم فوتبال بزرگسالان مس در لیگ یک همچنان نتایج خوب کسب می کرد و در 16 آذر ماه با ناداوری در اراک برابر آلومینیوم به تساوی صفر بر صفر رسید.

در 21 آذر ماه تیم شهرداری تبریز برای انجام بازی برابر مس در کرمان سرباز زد تا 3 امتیاز بی دردسر به حساب این تیم واریز شود و در 25 آذر ماه اتفاقی مشابه برای مس نوین در لیگ دو رخ داد که تیم اروند در خرمشهر فقط 20 دقیقه برابر این تیم بازی کرد و سپس بازی تعطیل شد!

در دوم دی ماه بازی حذفی مس برابر تراکتور در تبریز با اعمال نفوذ تیم تبریزی که در افت قرار داشت لغو گردید تا مس به تعطیلات نیم فصل برود.

در روز سوم دی ماه تیم های فوتبال نونهالان و نوجوانان مس کرمان به عنوان صدرنشینان گروه خود مقتدرانه به دور دوم رقابت های لیگ برتر کشور صعود کردند.

روز چهارم دی ماه در اتفاق تلخی دیگر آقای جواد قلاجوری از خبرنگاران ورزشی کرمان دار فانی را وداع گفت و این در حالی بود که چند روز قبل تر از آن آقای موسوی سرپرست سابق تیم هندبال مس نیز به دیار خق شتافته بود.

روز ششم دی ماه در مراسمی شکیل در عنبرآباد طرح فرهنگستان فوتبال باشگاه مس که شامل استعدادیابی از فوتبالیست های استان بود، در حالی که چند ماه کار خود را آغاز کرده بود، مراسم افتتاحیه خود را برگزار نمود.

14 دی ماه ورزش کرمان و باشگاه مس تحت تاثیر شهادت جانسوز سردار قاسم سلیمانی قرار گرفت و در اولین اقدام کارته کا باشگاه مس با تمثال این شهید مدال خود را در مسابقات آزاد ترکیه به گردن آویخت.

روز 19 دی ماه تیم مس کرمان به واسطه مراسم شهادت سردار سلیمانی در سیرجان میزبان تیم قشقایی بود و پیروزی یک بر صفر خود را در این بازی تقدیم روح شهید بزرگ استان کرمان نمود.

تیم دو و میدانی مس کرمان نیز در اولین سال حضور خود در خانواده باشگاه مس در روز 19 دی ماه به مقام پنجم رقابت های لیگ برتر کشور دست یافت.

روز 26 دی ماه با شکست یک بر صفر مس در بابل برابر رایکا همراه شد اما در روز 30 دی ماه مس موفق شد در کرمان تیم آرمان گهر را با یک گل شکست دهد.

مس روز 6 بهمن ماه در تهران برابر سرخپوشان به تساوی دو بر دو رسید تا به فاصله سه امتیازی رده دوم جدول برسد.

در روز 8 بهمن ماه آقای فرهاد نژاد فصیحی به عنوان معاون فنی باشگاه مس جانشین آقای کافی شد و آقای محمد کهندل نیز به جای آقای ریانی به عنوان میر امور مالی باشگاه مس معرفی گردید.

در روز دهم بهمن ماه تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان دست به کار بزرگی زد و موفق شد با صعود از مرحله دوم رقابت ها به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر راه یابد و تیم نونهالان مس نیز در این مرحله با حذف به کار خود پایان داد.

در روز 13 بهمن ماه نیز تیم داماش برای انجام بازی به دلیل مشکلات داخلی خود از آمدن به کرمان سرباز زد و در روز 19 بهمن ماه تیم بسکتبال مس کرمان با پیروزی بزرگ در بازی حساس برابر نیروی زمینی، ماندگاری خود را در رقابت های لیگ برتر این فصل تثبیت کرد تا به هدف مهم خود دست یابد.

در همین روز یعنی 19 بهمن تیم فوتسال دختران مس کرمان با قرار گرفتن در رده هشتم جدول به رقابت های خود در لیگ برتر این فصل پایان داد.

در روز 20 بهمن ماه تیم هندبال مس کرمان با رکورد صد در صد پیروزی از مرحله اول رقابت های لیگ برتر به دور دوم مسابقات صعود کرد و در روز 21 بهمن ماه مصاف تیم های ملوان و مس در انزلی به تساوی بدون گل رسید که یک پنالتی واضح مس نیز در این بازی نادیده گرفته شد.

در روز 23 بهمن ماه آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در تهران چندمین ملاقات خود را با اعضای تیم فوتبال مس کرمان ترتیب داد تا اعضای این تیم بار وحیه عالی روز 25 بهمن ماه در ساوه تیم خوشه طلایی را با یک گل شکست دهند و به رده دوم جدول برسند.

در روز 29 بهمن ماه تیم های فوتبال زیر 15 سال و زیر 17 سال باشگاه مس کرمان با صدرنشینی در گروه های خود به دور دوم مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

در روز 30 اسفند تیم مس در تبریز برابر تراکتوردر بازی که بیشتر جنبه تدارکاتی داشت با نتیجه 4بر1 شکست خورد تا از جام حذفی نیز کنار برود. این تیم که تمرکز خود را برروی لیگ یک قرار داده بود روز 5 اسفند در کرمان تیم گل ریحان را با دو گل شکست داد.

روز 6 اسفند تیم هندبال مس با پیروزی بر ذوب آهن ضمن تداوم صدرنشینی خود در لیگ برتر در آستانه کسب قهرمانی این مسابقات نیز قرار گرفت.

روز دهم اسفند تیم مس در شیراز برابر سپاسی به تساوی بدون گل دست یافت و در روز 12 اسفند با اعلام وزارت ورزش کلیه رقابت های ورزشی کشور بنا به شیوع ویروس کورنا تعطیل شد تا بازی های باقی مانده تیم های باشگاه مس کرمان شامل فوتبال بزرگسالان، تیم نوین که بعد از بازی خود با شهرداری فومن به قرنطینه منتقل شد، امید، جوانان، نوجوانان و رقابت تیم های هندبال، بسکتبال، تکواندو مس همگی به سال 99 موکول گردد.

بهرشکل همگان با بستن دفتر سال 98 امیدوارند که صفحات سال 99 سرشار از اتفاقات شیرین و جذاب و پر از خبرهای خوب پیروزی برای تمامی تیم های باشگاه مس کرمان باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز