شماره‌ی خبر : ‌74833 | تعداد بازدید : 1256
چهارشنبه 14 اسفند ماه 1398 ساعت 11:44

سرپرست مس نوین: مطمئنیم تیم ما هیچ مشکلی ندارد/تلاش باشگاه برای انتقال تیم به کرمان فوق العاده بود

سرپرست مس نوین با تشریح وضعیت این تیم در روزهای گذشته از تلاش باشگاه برای فراهم کردن آرامش تیم قدردانی کرد.

سرپرست مس نوین: مطمئنیم تیم ما هیچ مشکلی ندارد/تلاش باشگاه برای انتقال تیم به کرمان فوق العاده بود

سرپرست مس نوین با تشریح وضعیت این تیم در روزهای گذشته از تلاش باشگاه برای فراهم کردن آرامش تیم قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مهدی نخعی سرپرست مس نوین با تشریح چگونگی سفر این تیم به رشت گفت: ما قبل از اینکه به رشت سفر کنیم می دانستیم که این شهر جزو مناطق آلوده محسوب می شود و به همین دلیل باشگاه رایزنی هایی را برای لغو بازی انجام داد اما سازمان لیگ با لغو بازی مخالفت کرد و ما مجبور شدیم برای بازی به رشت سفر کنیم. حتی از سوی سازمان لیگ یک صراحتا اعلام کردند عدم حضور ما در رشت پیامدهایی نظیر نتیجه سه بر صفر به سود حریف و جریمه سنگین مالی خواهد داشت و به همین دلیل با صحبت های مدیران باشگاه مقرر شد با تدابیر لازم برای بازی با شهرداری فومن راهی رشت شویم.

وی افزود: سفر به رشت تنها سفری بود که ما بیش از اندازه وسواس به خرج دادیم. با وجود اینکه مسئولان هتل به ما اعلام کردند تمام اتاق ها ضد عفونی شده ولی ما به بازیکنان اعلام کردیم حتی در هتل از پتو و حوله شخصی استفاده کنند. در این سفر همه چیز با نظر خودمان بود و می دانستیم چون با اتوبوس سفر می کنیم اگر یک نفر آلوده شود احتمال اینکه دیگر اعضای تیم هم آلوده شوند خیلی زیاد است.

نخعی با تاکید بر اینکه این وسواس ها تا زمان بازی هم ادامه داشت، گفت: دو روز قبل از بازی ما، دو تیم سپیدرود و آرمان گهر در ورزشگاه سردار جنگل بازی کرده بودند که مسئولان به ما گفتند این ورزشگاه ضد عفونی شده است و مشکلی وجود ندارد. با این حال ما همه نکات را هنگام بازی رعایت کردیم و حتی بابت بطری های آب معدنی هم به بازیکنان گوشزد کردیم که مراقب باشند از بطری های آب خودمان برای آشامیدن استفاده کنند.

سرپرست مس نوین با بیان اینکه بعد از بازی و در راه بازگشت با ما تماس گرفتند که باید در شهرستان انار مورد تست قرار بگیریم، گفت: ما برای اینکه از صحت سلامت خودمان مطمئن شویم از تست گیری استقبال کردیم و گفتیم مشکلی نیست. اما در شهرستان انار از ورود اتوبوس ما به دانشگاه آزاد جلوگیری شد و برخورد خوبی نبود. شنیدیم که در فضای مجازی مردم می گفتند یک تیم آلوده از رشت آمده و نباید در شهر بمانند. با این حال با گذشت حدود یک ساعت ما وارد خوابگاه شدیم و تست تب سنجی هم از کلیه اعضای تیم انجام شد که خوشبختانه هیچگونه مشکلی وجود نداشت.

وی ادامه داد: استفاده از لفظ قرنطینه سنگین است و جو روحی و روانی بدی را روی تیم ایجاد کرد. اما خوشحالیم که آقایان محمودی نیا و نژاد فصیحی لحظه به لحظه پیگیر وضعیت ما بودند تا آرامش تیم فراهم شود و با تلاش فوق العاده ای که از سوی آن ها انجام شد، تیم بعد از یک و نیم روز به کرمان منتقل شد و هم اکنون در محلی مناسب اسکان یافته ایم.

نخعی در پاسخ به اینکه مدت زمان حضور تیم در چنین وضعیتی آیا مشخص است یا خیر، گفت: طی صحبت هایی که انجام شده هنوز مدت زمان حضورمان مشخص نیست و ما باید باز هم تست شویم اما مطمئن هستم تیم ما هیچ مشکلی ندارد چون همه اعضای تیم مراقب خود بودند. باید از این روزهای سخت عبور کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو