شماره‌ی خبر : ‌74817 | تعداد بازدید : 539
شنبه 10 اسفند ماه 1398 ساعت 10:57

درخواست از سازمان لیگ بی فایده بود /مس نوین ناراضی از سفر اجباری به رشت!

شیوع ویروس کرونا به خصوص در شهرهای شمالی کشور موجب نگرانی تیم‌هایی است که مجبور به سفر به این شهرها هستند.

 درخواست از سازمان لیگ بی فایده بود /مس نوین ناراضی از سفر اجباری به رشت!

شیوع ویروس کرونا به خصوص در شهرهای شمالی کشور موجب نگرانی تیم‌هایی است که مجبور به سفر به این شهرها هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روزهای اخیر تمام اعتراض‌ها، استوری‌ها و مصاحبه‌های مربیان و بازیکنان برای تعطیلی بازی‌های فوتبال بی فایده بوده است و سازمان لیگ اصرار عجیبی به برگزاری بازی‌ها دارد. منع حضور تماشاگران هم تنها راهی است که سازمان لیگ پیش روی تیم‌ها گذاشته و تیم‌ها به اجبار در بازی‌ها حاضر می‌شوند و کسی هم راضی به برگزاری بازی‌ها نیست.

در حالی که طبق آمار، استان‌های قم، تهران و گیلان شرایط بدی به لحاظ شیوع ویروس کرونا دارند، مس نوین از جمله تیم‌هایی است که باید به رشت سفر کند و در این احوال وخیم، مقابل شهرداری فومن قرار بگیرد. شنیده می‌شود هیچ یک از مربیان و بازیکنان مس نوین راضی به سفر به رشت نیستند و بازیکنان این تیم نگران حضور در یکی از مناطق قرمز کشور هستند اما مخالفت سازمان لیگ، نوینی‌ها را امروز مجبور به سفر کرده است. این در حالی است که مس نوین همانند تمام بازی‌های خارج از خانه خود با اتوبوس به رشت سفر می‌کند و این نوع سفر خطر را برای این تیم بیشتر خواهد کرد.

مهدی نخعی سرپرست مس نوین با بیان اینکه این تیم چاره‌ای جز سفر به رشت و بازی مقابل شهرداری فومن ندارد، گفت: در روزهای اخیر درخواست‌های زیادی از سازمان لیگ برای تعویق بازی داشتیم اما مسئولان سازمان لیگ به انجام بازی‌ها اصرار دارند و ما مجبوریم به رشت سفر کنیم. شنیده‌ایم شرایط در رشت خوب نیست و بازیکنان ما نگران این مسئله هستند.

وی ادامه داد: ما تمام نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و به آن‌ها اعلام کرده‌ایم چه وسایلی به همراه خود بیاورند. هتل محل اقامت تیم هم اعلام کرده تمام اتاق‌ها را ضد عفونی می‌کنند اما مسئله مهم برخورد بازیکنان هنگام بازی است و حتی آب خوردن کنار زمین هم در صورتی که بازیکنان رعایت نکنند، خطرناک است. ما همه جوره خواهان تعویق بازی بودیم اما سازمان لیگ به درخواست ما پاسخ منفی داد و حالا با توکل بر خدا راهی رشت می‌شویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز