شماره‌ی خبر : ‌74810 | تعداد بازدید : 433
چهارشنبه 7 اسفند ماه 1398 ساعت 10:36

مس مراقب آتش زیر خاکستر سپاسی هست

تیم فوتبال مس کرمان در حالی روز جمعه به مصاف تیم سپاسی در شیراز می رود که این تیم با روزهای اوج خود در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک فاصله زیادی دارد اما با این وجود شاگردان مجتبی حسینی کاملا مراقب آتش زیر خاکستر تیم سپاسی خواهند بود و برابر این تیم ب

مس مراقب آتش زیر خاکستر سپاسی هست

تیم فوتبال مس کرمان در حالی روز جمعه به مصاف تیم سپاسی در شیراز می رود که این تیم با روزهای اوج خود در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک فاصله زیادی دارد اما با این وجود شاگردان مجتبی حسینی کاملا مراقب آتش زیر خاکستر تیم سپاسی خواهند بود و برابر این تیم با تمام وجود بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم سپاسی که در پایان نیم فصل اول یکی از تیم های مدعی لیگ یک بود، همینک از 25 بازی خود با 36 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی است. این تیم 9 پیروزی، 9 تساوی و 7 باخت را در کارنامه ثبت کرده است و 26 گل زده و 22 گل خورده برجای گذاشته است.

این تیم که آخرین بار 9 هفته قبل طعم برد را چشید، در نیم فصل دوم هنوز به پیروزی نرسیده است و در هشت بازی نیم فصل دوم خود 5 شکست و 3 تساوی به دست آورده است.

با این وجود تیم سپاسی پر از بازیکنان تاثیرگذار و شاخص می باشد که نشان می دهد برابر این تیم اصلا نباید ذره ای کوتاهی نشان داد.

در این تیم بازیکنانی مثل بابا محمدی با 7 گل زده و 2 پاس گل، میلاد غریبی با 5 گل زده و 3 پاس گل، محمد حسین کریم زاده با 3 گل زده و 3 پاس گل، محمد امینی با 2 گل زده و 5 پاس گل و امیر حسین صدیقی با 1 گل زده و 4 پاس گل به چشم می خورند که همگی بازیکنان خطرناکی در ترکیب این تیم محسوب می شوند.

همچنین در ترکیب تیم سپاسی بازیکنان سرشناسی مثل ایوب کلانتری، بهروز هوشمند، سعید جلالی، احسان الوان زاده، ایمان شوریابی، اکبر حیدرنیا و... توپ می زنند که با هدایت داوود مهابادی به دنبال آخرین روزنه های امید خود برای بازگشت به جمع مدعیان از بازی برابر مس می گردند.

سپاسی تا پیش از میزبانی از مس در روز جمعه و در بازی های این فصل لیگ یک، 13 بار برابر رقیبانش در شیراز میزبانی کرده است که در این بازی ها 5 پیروزی، 7 تساوی و 1 باخت را ثبت کرده است و 18 گل زده و 8 گل خورده برای این تیم در این رقابت ها به چشم می خورد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز