شماره‌ی خبر : ‌74809 | تعداد بازدید : 333
چهارشنبه 7 اسفند ماه 1398 ساعت 10:21

مس به دنبال دهمین و مهمترین پیروزی خود از بازی برابر سپاسی

تیم فوتبال مس کرمان روز جمعه در شیراز به دنبال دهمین و مهمترین پیروزی خود در سال های اخیر برابر تیم سپاسی در شهر شیراز می باشد که نقش مهمی برای هدف مس در لیگ این فصل ایفا می کند.

مس به دنبال دهمین و مهمترین پیروزی خود از بازی برابر سپاسی

تیم فوتبال مس کرمان روز جمعه در شیراز به دنبال دهمین و مهمترین پیروزی خود در سال های اخیر برابر تیم سپاسی در شهر شیراز می باشد که نقش مهمی برای هدف مس در لیگ این فصل ایفا می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم که از تیم های شناخته شده و ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شوند، چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک خاطرات تلخ و شیرین مختلفی را برابر یکدیگر ثبت کرده اند.

از سال 1385 که مس به لیگ برتر ایران صعود کرد، دو تیم 25 بار برابر یکدیگر در جریان بازی های لیگ برتر و لیگ یک به میدان رفته‌اند که حاصل این بازی‌ها 9 برد برای مس، 9 تساوی و 7 پیروزی برای سپاسی بوده است.

اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر به سال 85 در شیراز برمی‌گردد که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در بازی برگشت آن سال در ورزشگاه سلیمی‌کیا مس با دو گل عبدالزهرا و شرفی به پیروزی رسید.

در سال 86 و در بازی رفت دو تیم مس با هدایت مهدی محمدی فقید در ورزشگاه باهنر برابر سپاسی به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مسی‌ها با دوگل ادینهو و تک گل اوچه با نتیجه‌ی سه بر یک سپاسی را در شیراز شکست دادند.

در سال 87 و در بازی رفت که در کرمان برگزار شد، مس این بار با دو گل بیگدلی و زالدرون پیروزی شد و در بازی برگشت سپاسی با همین نتیجه‌ی دو بر صفر اولین برد خود را برابر مس جشن گرفت.

در سال 88 بازی رفت دو تیم در شیراز یک بر یک شد که بیگدلی زننده گل مس بود و بازی برگشت دو تیم هم در کرمان به تساوی بدون گل رسیدند.

در سال 90 و پس از یکسال دوری تیم سپاسی از لیگ برتر، مجددا تیم‌ها به مصاف هم رفتند که در بازی رفت تیم سپاسی در کرمان با نتیجه‌ی دو بر یک پیروز شد که گل تیم مس را در این بازی لئوباریوس به ثمر رساند. در بازی برگشت هم تیم سپاسی با یک گل در شیراز پیروز شد.

در سال 91 مس در کرمان با تک گل عنایتی پیروز شد و بازی برگشت دو تیم نیز یک بر یک شد که مصطفی شجاعی زننده‌ی تک گل تیم مس بود.

در سال 92 آخرین مصاف لیگ برتری دو تیم انجام گرفت که مس در کرمان با نتیجه‌ی دو بر یک بازی را به سپاسی واگذار کرد که تک گل مس را شجاعی به ثمر رساند. بازی برگشت دو تیم هم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم باهم به لیگ یک سقوط کنند.

در لیگ یک و در سال 93 در بازی رفت مس با نتیجه‌ی سه بر صفر سپاسی را درهم کوبید که دو گل کریم اسلامی و تک گل فرزاد حاتمی این نتیجه را ثبت کرد. در بازی برگشت هم مس برنده شد و با دو گل علی یونسی و روح‌الله باقری با نتیجه‌ی دو بر یک به پیروزی رسید.

در سال 94 و در بازی رفت سپاسی در شیراز با نتیجه‌ی دو بر یک پیروز شد که گل به خودی مدافعان سپاسی به سود مس ثبت شد. بازی برگشت دو تیم نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در اولین بازی دو تیم در فصل 95 نیز جدال دو تیم در کرمان دو بر دو شد که علیرضا قاسمی و حامد محمودی گلزنان مس بودند. در بازی برگشت در شیراز نیز تیم مس با دو گل رضا ستاری و مهدی تیکدری پیروز شد.

در جدال‌های سال 96 نیز دو تیم در لیگ یک نیز، تیم سپاسی در کرمان با یک گل مس را شکست داد اما در بازی برگشت و در حالی که تیم سپاسی مترصد برگزاری جشن صعود خود به لیگ برتر بود، تیم مس در برابر ده هزار هوادار سپاسی این تیم را با گل شاهرخ غلامرضاپور شکست داد تا این بازی دو تیم خاطره تلخی برای هواداران سپاسی برجای بگذارد.

در بازی رفت دو تیم در فصل قبل نیز که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، تیم مس با دو گل عیسی پرتو و شروین بزرگ  با نتیجه دو بر یک به نهمین پیروزی خود برابر این تیم دست پیدا کرد و در بازی برگشت نیز دو تیم در شیراز به تساوی یک بر یک رسیدند که محمدرضا پورمحمد زننده تک گل مس کرمان بود.

در بازی رفت دو تیم نیز در این فصل و در حالی که بدشانسی های زیادی برای مس کرمان رقم خورد، بازی با یک گل به سود سپاسی در کرمان به اتمام رسید.

تیم فوتبال مس کرمان که سابقه ثبت چهار پیروزی در شیراز و در بازی های سال های قبل را برابر تیم سپاسی داشته است، در بازی روز جمعه خود نیز در تفکر تکرار این کار و انجام یک کار بزرگ برابر میزبان قدر خود در جدول رقابت ها می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو