شماره‌ی خبر : ‌74799 | تعداد بازدید : 615
دوشنبه 5 اسفند ماه 1398 ساعت 10:51

حسینی: تا خوشحالی نهایی هنوز راه طولانی داریم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ضمن تمجید از بازی بازیکنان خود در بازی با گل ریحان، اعلام کرد که هنوز تا خوشحالی نهایی برای تیم او فاصله زیادی باقی مانده است.

حسینی: تا خوشحالی نهایی هنوز راه طولانی داریم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ضمن تمجید از بازی بازیکنان خود در بازی با گل ریحان، اعلام کرد که هنوز تا خوشحالی نهایی برای تیم او فاصله زیادی باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سرمربی تیم فوتبال مس در کنفرانس خبری پس از پایان بازی گفت: همه می دانند که ما در هفته های گذشته بازی های پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و سه بازی در خارج از خانه در فاصله 4 یا 5 روز انجام دادیم. با این حال خوشبختانه روند بازی به شکلی بود که توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و با یک دفاع منسجم بازی را ببریم. چند بازیکن کلیدی ما هم در این بازی غایب بودند و در کنار خستگی که کل تیم داشت، واقعا بچه ها غیرت و همت کردند و جا دارد از آن ها تشکر کنم. این برد را به هوادارانی تقدیم می کنیم که امروز در ورزشگاه حضور نداشتند.

وی در پاسخ به اینکه در شرایط فعلی چه چیزی را برای تیمش ضروری می داند، گفت: ما فقط نظارت خوب می خواهیم. اینکه از سوی فدراسیون در نحوه برگزاری بازی ها و انتخاب داوران دقت شود. امروز داوری خوب بود. تیم مس سال ها نشان داده فقط به دنبال فوتبال است. امیدوارم شرایط فراهم شود.

حسینی در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط فعلی آیا قول صعود می دهد، اظهار داشت: نه من از همان ابتدای فصل هم گفتم ما تلاش می کنیم و وارد حاشیه نمی شویم. خیلی از بچه ها هفته هاست که بازی نکرده اند اما تیم اصلی را حمایت می کنند و ما یک تیم متحد داریم که این جای خوشحالی دارد.

وی در مورد تصمیم فدراسیون مبنی بر لغو حضور تماشاگران در بازی ها و اینکه آیا بهتر نبود بازی ها لغو شود، گفت: من تصمیم گیرنده نیستم اما بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد. اگر هواداران بودند به تیم ما کمک می کردند و انرژی می دادند. فوتبال با تماشاگران لذت دارد اما این اتفاق نادر فعلا در کشور رخ داده و امیدوارم در بازی های بعد تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم.

سرمربی مس در خصوص تعداد تیم های صعود کننده هم گفت: من سال ها در لیگ برتر کار کردم و فکر می کنم با این همه فشار، 2 سهمیه صعود برای لیگ یک کم است و حیف است که برخی تیم ها در لیگ یک باشند.

وی در پایان تاکید کرد: هنوز چیزی تمام نشده و 9 بازی سرنوشت ساز پیش رو داریم. مجموعه باشگاه و هواداران به تیم کمک می کنند اما نباید الان خوشحال باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز