شماره‌ی خبر : ‌74783 | تعداد بازدید : 512
شنبه 3 اسفند ماه 1398 ساعت 10:58

چیدن گل صعود برای مس از تن گل ریحان

تیم فوتبال مس کرمان که برای حفظ جایگاه صعود خود در جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور، تنها و تنها پیروزی را از دل بازی های خود می خواهد، روز یکشنبه چهارم اسفند در کرمان برابر یکی از حریفان مستقیم خود در بالای جدول یعنی تیم گل ریحان البرز می رود.

چیدن گل صعود برای مس از تن گل ریحان

تیم فوتبال مس کرمان که برای حفظ جایگاه صعود خود در جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور، تنها و تنها پیروزی را از دل بازی های خود می خواهد، روز یکشنبه چهارم اسفند در کرمان برابر یکی از حریفان مستقیم خود در بالای جدول یعنی تیم گل ریحان البرز می رود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم گل ریحان که یکی از تیم های پرمهره و مدعی این فصل رقابت های لیگ یک می باشد، همینک در رده ششم جدول رقابت ها می باشد.

این تیم از 24 بازی قبل خود 9 پیروزی، 13 تساوی و 2 شکست را در کارنامه دارد و با 40 امتیاز، دو امتیاز کمتر نسبت به مس کرمان دارد.

گل ریحان که در نیم فصل اول رقابت ها شرایط بسیار خوبی داشت و تیم بی شکست رقابت ها محسوب می شد، در هفته های اخیر با مشکل روبرو شده است و از روند خوب خود فاصله گرفته است.

این تیم در روزهای اخیر تغییرات زیادی در بدنه مدیریت و سرمربیگری خود داشت و روز گذشته ابراهیم طالبی جانشین محمد نصرتی برروی نیمکت این تیم شد.

گل ریحان در 5 بازی قبلی خود به پیروزی نرسیده است و 3 تساوی و دو شکست در کارنامه این تیم ثبت شده است.

با این وجود و در حالی که تیم فوتبال گل ریحان دچار تغییرات اساسی در بدنه خود شده است، قطعا تیم مس کرمان با تمام توان برابر این تیم که از حریفان مستقیم خود در بالای جدول محسوب می شود بازی خواهد کرد چراکه تیم گل ریحان نیز به خوبی می داند این بازی شاید یکی از آخرین فرصت های آن ها برای بقا در جمع مدعیان باشد.

تیم گل ریحان در این فصل چهره های سرشناس زیادی را در ترکیب خود می بیند که حجت صدقی و مصطفی اکرامی از بازیکنان سابق مس نیز در این تیم توپ می زنند و کیانوش میرزایی نیز از بازیکنان سابق مس با 5 گل زده و 2 پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است.

حسین و محمد پاپی، امین درویشی، علیرضا ارجمندیان، شاهین مجبیدی، امید نظامی پور، حمید دیوسالار از دیگر بازیکنان سرشناس این تیم در رقابت های لیگ یک می باشند که در کنار آن ها محسن حسینی مدافع با تجربه این تیم با شماره 14 حضور دارد که یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم گل ریحان این فصل می باشد که عمدتا به صورت بازیکن ذخیره به میدان می آید که با 7 گل زده و 1 پاس گل موثرترین بازیکن این فصل گل ریحان بوده است.

تیم گل ریحان البرز تا پیش از میهمانی برابر مس کرمان، در یازده بازی در شهرهای دیگر به میهمانی رفته است که در این مسابقات 4 پیروزی، 5 تساوی و 2 شکست را ثبت کرده است و 12 گل زده و 11 گل خورده برای این تیم به چشم می خورد که سبب شده است گل ریحان یکی از بهترین تیم ها در بازی های بیرون از خانه این فصل لیگ یک باشد.

با توجه به اینکه تیم گل ریحان در این فصل از مسابقات با 13 مساوی بیشترین تعداد مساوی در بین تیم های لیگ یک این فصل به خود اختصاص داده است، این موضوع نشان می دهد که کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز از این تیم حوصله و هوشیاری زیادی می خواهد که باید در تمام تیم مس به چشم آید.

 

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا