شماره‌ی خبر : ‌74768 | تعداد بازدید : 601
دوشنبه 28 بهمن ماه 1398 ساعت 13:37

سهل انگاری مس نوین در اهواز و شکستی که نباید ثبت می‌شد(عکس)

مس نوین می توانست روند حرکت به سمت بالای جدول را از اهواز کلید بزند اما با دریافت دو گل در حالی که تحت فشار قرار نداشت، با دستان خالی به کرمان بازگشت.

سهل انگاری مس نوین در اهواز و شکستی که نباید ثبت می‌شد(عکس)

مس نوین می توانست روند حرکت به سمت بالای جدول را از اهواز کلید بزند اما با دریافت دو گل در حالی که تحت فشار قرار نداشت، با دستان خالی به کرمان بازگشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پیروزی هفته گذشته مقابل صدرنشین به مس نوین روحیه و اعتماد به نفس لازم را داده بود که بتواند مقابل فولاد نوین هم در اهواز نتیجه بگیرد.

مس نوین با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، ناصر دوست محمدی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، عارف زینلی، طاهر شریفی، رضا نصری و حامد مرادکریمی وارد زمین شد.

در حالی که کیفیت زمین ورزشگاه قدیمی فولاد به دلیل تعدد بازی‌های تیم‌های پایه این باشگاه بسیار پایین آمده بود اما هوای بسیار مطبوع اهواز شرایط را برای برگزاری یک بازی خوب فراهم کرد.

بازی با فشار اولیه میزبان آغاز شد و فولادی‌ها با حمله از کناره‌ها در صدد خطرسازی روی دروازه مس نوین بودند. اما هرچه از بازی گذشت، مس نوین کنترل بازی را در اختیار گرفت و بدشانس بود که در دقیقه 30 با ضربه سر دوست محمدی به گل نرسید.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی در نیمه اول بدون گل پایان می‌پذیرد اما در آخرین ثانیه‌های اضافی نیمه حرکت سجاد فیض الهی و اشتباه خط دفاع مس نوین منجر به گل اول شد تا مس نوین با شکست به رختکن برود.

با این حال در نیمه دوم تعویض‌های هجومی مس نوین به قصد جبران گل خورده انجام شد و مهدی حرجندی و علی زادمحمودآبادی وارد زمین شدند. حملات متعدد مس نوین سرانجام در دقیقه 58 به ثمر نشست و روی ارسال حسین تهامی این عارف زینلی بود که در دهانه دروازه بازی را به تساوی کشاند. اما ورق بازی خیلی زود به سود میزبان برگشت و یک دقیقه بعد ارسال توپ روی دروازه مس نوین خیلی راحت با اثرگذاری بازیکن فولاد به گل دوم تبدیل شد.

مس نوین بعد از این غافلگیرانه که همانند گل اول ناشی از سهل انگاری بود، تلاش‌هایش را دوباره برای جبران از سر گرفت که دفاع پر تعداد میزبان عملا راه‌های نفوذ را بسته بود. فرصت‌های اندک فولاد نوین برای این تیم تبدیل به دو گل شد و مس نوین هرچه تا پایان تلاش کرد، نتوانست دوباره بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت شکست را پذیرفت.

مس نوین 23 امتیازی و در رده هشتم جدول باقی ماند. این تیم هفته آینده میزبان اترک بجنورد خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو