شماره‌ی خبر : ‌74767 | تعداد بازدید : 1312
دوشنبه 28 بهمن ماه 1398 ساعت 13:04

مصاف چهره های آشنا در مس و تراکتور

مصاف تیم های تراکتور و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، مصاف تیم های دوم جدول این هفته های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور می باشد... دو تیمی که در لیگ های خود وضعیت خوبی دارند و در جام حذفی نیز اهداف متفاوتی را در سر دارند.

مصاف چهره های آشنا در مس و تراکتور

مصاف تیم های تراکتور و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، مصاف تیم های دوم جدول این هفته های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور می باشد... دو تیمی که در لیگ های خود وضعیت خوبی دارند و در جام حذفی نیز اهداف متفاوتی را در سر دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم تراکتور تبریز که در این فصل روند پر نوسانی را داشت با مصطفی دنزیلی نتوانست اهداف خود را در جدول لیگ برتر برآورده کند و به میانه های جدول این مسابقات سقوط کرد، اما پس از چند بازی که این تیم کار خود را با احد شیخ لاری پشت سر گذاشت، با حضور ساکت الهامی در تیم تراکتور، این تیم کاملا متحول شد و روند صعودی فوق العاده ای در جدول مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشت و خود را به قافله مدعیان رساند.

حضور سه کاپیتان سال های اخیر تیم ملی در ترکیب این فصل تراکتور یعنی مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به خوبی وضعیت غنای نفرات این تیم را مشخص می کند.

تراکتور در 5 بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده است و یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر در هفته های اخیر بوده است.

این تیم در رقابت های جام حذفی نیز تا پیش از صعود به این مرحله و بازی برابر مس کرمان، دو بازی انجام داده بود که با نتیجه دو بر صفر تیم نیروی زمینی را شکست داد و در بازی برابر نود ارومیه نیز پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی بازی در ضربات پنالتی موفق شد حریف خود را شکست دهد.

در تیم تراکتور چهره هایی کاملا آشنا برای شخص هواداران مس به چشم می خورند که در راس آن ها مهدی تیکدری و میلاد فخرالدینی هستند که علاوه بر کرمانی بودن خود، محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می باشند که در تیم های پایه و بزرگسال مس به فوتبال ایران معرفی شدند.

همچنین ساکت الهامی سرمربی این روزهای ترکتور نیز در سال های 89 و 90 در تیم فوتبال مس کرمان به عنوان مربی حضور داشت و مقطعی را نیز به عنوان مربی تیم مس سرچشمه فعالیت کرد تا کاملا برای هواداران مس آشنا باشد.

همچنین از جمع بازیکنان این فصل تراکتور، اکبر ایمانی مدتی هرچند کوتاه را در تیم مس کرمان بازی کرد.

در مقابل مس کرمان در این مرحله از جام حذفی بسیار بدشانس بود که بازی خود را به صورت میهمان برگزار می کند... مس که بازی قبلی جام حذفی خود را نیز در اصفهان به عنوان میهمان بازی کرده بود، تنها در صورت بازی برابر تراکتور می بایست بازهم میهمان شود که همین اتفاق نیز در قرعه کشی حذفی رخ داد.

با این حال مس برای رسیدن به این مرحله در بازی اول خود در جام حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در بازی بعد خود تیم بادران را در تهران پس از تساوی یک بر یک، در ضربات پنالتی شکست داد و در بازی سوم خود در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که این تیم را با نتیجه عالی 4بر2 حذف کرد.

مجتبی حسینی سرمربی این فصل مس کرمان در مرحله قبل جام حذفی برابر تیم ذوب آهتی قرار گرفت که خود سرمربی این تیم بود و موفق شد این تیم را به شکلی عالی از گردونه مسابقات حذف کند... حسینی حالا با تیم مس برابر دیگر تیمی به میدان می رود که در چند بازی لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده داشته است و او روزگاری برروی نیمکت تیم تراکتور به عنوان مربی و سرمربی می نشست.

داوود نوشی صوفیانی دروازه بان تیم مس کرمان نیز سابقه بازی در تیم تبریزی را داشته است که در این فصل برای مس بازی می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا