شماره‌ی خبر : ‌74765 | تعداد بازدید : 1251
یکشنبه 27 بهمن ماه 1398 ساعت 12:08

خاطره بازی با دیدارهای سال های قبل مس و تراکتور/مصاف هایی همیشه دیدنی

مس کرمان و تراکتور از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور هستند و مصاف آن ها در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور قطعا مصاف جذابی برای فوتبال خواهد شد.

خاطره بازی با دیدارهای سال های قبل مس و تراکتور/مصاف هایی همیشه دیدنی

مس کرمان و تراکتور از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور هستند و مصاف آن ها در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور قطعا مصاف جذابی برای فوتبال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم تا پیش از صعود مس به لیگ برتر در سال 85 بارها در مسابقات لیگ دسته اول و دسته دوم در دهه های هفتاد و هشتاد شمسی برابر یکدیگر بازی کرده بودند اما عمده بازی های دو تیم که در خاطر هواداران دو تیم باقی مانده است به بازی هایی برمی گردد که مس و تراکتور در لیگ برتر کشور برابر هم برگزار کرده اند.

مس که در سال 85 به لیگ برتر صعود کرده بود، در این بازی ها اولین مصاف خود را برابر تراکتور در سال 88 برگزار کرد چراکه تیم تبریزی در این سال به لیگ برتر کشور بازگشت.

در سال 88 بازی رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود تراکتور تمام شد و در بازی برگشت مس با نتیجه 3بر2 تراکتور را در کرمان شکست داد که جیوانی، ادینهو و سامره گلزنان مس در این بازی بودند.

در سال 89 بازی دو تیم در کرمان به تساوی یک بر یک رسید که مصطفی سیفی گلزن مس در آن بازی بود و در بازی برگشت مس با یک گل از تراکتور شکست خورد.

در سال 90در تبریز بازی دو تیم دو بر یک به سود تراکتور خاتمه یافت که پولادی زننده تک گل مس در آن بازی بود اما در بازی برگشت و در روزی که بلاژویچ آخرین بار برروی نیمکت تیم مس می نشست، مس با تک گل امرایی تراکتور را در کرمان شکست داد.

در سال 91 بازی رفت دو تیم در تبریز برگزار شد که مس با نتیجه دو بر یک این بازی را به میزبانش باخت و مصطفی شجاعی تک گل مس را در این بازی به ثمر رساند و در بازی برگشت در کرمان نیز مس با نتیجه 3بر1 به تبریزی ها باخت که کریمیان زننده تک گل مس در آن بازی بود.

در سال 92 که آخرین مصاف لیگ برتری دو تیم بود در تبریز بازی دو تیم بدون گل مساوی شد و در کرمان گل دقایق پایانی علی کریمی برای تراکتورسازی مانع از آن شد که تک گل احمد حسن زاده برای مس پیروزی را به کرمانی ها دهد و بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در همان سال دو تیم در فینال جام حذفی در کرمان به مصاف هم رفتند که تبریزی ها با یک گل به پیروزی رسیدند و جشن قهرمانی خود را در کرمان برپا کردند.

به طور کلی از سال 88 دو تیم 11 بازی رسمی برابر یکدیگر برگزار کردند که حاصل آن 6 پیروزی برای تراکتور و 2 برد برای مس کرمان بوده است و 3 بازی دو تیم نیز به نتیجه مساوی رسیده است.

باید دید در بازی روز چهارشنبه دو تیم که قطعا بازی جذابی خواهد شد، نتیجه دوازدهمین تلاش دو تیم برابر یکدیگر چگونه ثبت خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا