شماره‌ی خبر : ‌74762 | تعداد بازدید : 1548
شنبه 26 بهمن ماه 1398 ساعت 18:08

مربی تیم دوومیدانی مس:با حمایت خوب مسئولین از ابارقی کسب سهمیه المپیک نزدیک خواهد بود

محسن اکبرپور سرمربی تیم دو و میدانی مس کرمان آخرین وضعیت محمد حسین ابارقی دونده تیم مس کرمان را برای شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تشریح کرد.

مربی تیم دوومیدانی مس:با حمایت خوب مسئولین از ابارقی کسب سهمیه المپیک نزدیک خواهد بود

محسن اکبرپور سرمربی تیم دو و میدانی مس کرمان آخرین وضعیت محمد حسین ابارقی دونده تیم مس کرمان را برای شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ وی در این باره گفت: برنامه خود را به طور دقیق برای آماده سازی و شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک به فدراسیون دو و میدانی ارائه کرده ایم و برنامه ریزی های لازم برای کسب سهمیه انجام شده است.

اکبرپور افزود: از اواخر فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت ماه مسابقات جهانی برای کسب حد نصاب امتیازی لازم برای رسیدن به المپیک برگزار خواهد شد و ما تا 25 مرداد مهلت داریم که امتیاز لازم ورودی برای بازی های المپیک توکیو را کسب کنیم.

مربی تیم دو میدانی مس کرمان در این باره افزود: سه مسابقه در سطح بسیار بالا در کشورهای اروپایی برای ابارقی در نظر گرفته شده است که محل دقیق آن ها هنوز اعلام نشده اما در این سه مسابقه تلاش خود را به کار خواهیم بست که تکلیف کسب سهیمه روشن شود از همین رو برنامه ریزی های تدارکاتی نیز برای شرکت ابارقی در بالاترین میزان آمادگی در این مسابقات نیز به فدراسیون ارائه شده است.

اکبرپور در رابطه با حمایت از این ورزشکار کرمانی جهت کسب سهمیه المپیک گفت: خوشبختانه از سوی باشگاه مس بیشترین حمایت ممکن از ابارقی صورت گرفت و آقای محمودی نیا با راه اندازی تیم دو و میدانی مس کرمان سبب شد که ابارقی بیشترین امتیاز ممکن را در مسابقات لیگ برتر کشور کسب کند و کمک بزرگی به وی برای شرکت در این مسابقات شود.

وی افزود: بهرشکل آقای محمودی نیا در زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان کرمان نیز حضور داشت شرایط حضور ابارقی در مسابقات المپیک آسیایی اینچئون را نیز فراهم نمود که موجب کشف استعداد بزرگ ابارقی شد و این حمایت همچنان از او ادامه دارد.

این مربی دو و میدانی کرمانی افزود: خوشبختانه در راس اداره کل ورزش و جوانان نیز یکی از مدیران خوش فکر و جوان حضور دارد و با حمایت هایی که آقای پاریزی از ابارقی خواهند داشت قطعا شانس کسب سهمیه المپیک افزایش خواهد یافت و با تداوم حمایت های ایشان این مهم در دسترس خواهد بود.

اکبرپور با تشکر از آقای طبیب زاده رئیس هیات دو و میدانی استان کرمان افزود: با تلاش هایی که ایشان انجام خواهند داد ارتباط ما با فدراسیون با تلاش های هیات به خوبی برقرار می شود و ما از طریق ارتباط هیات با فدراسیون برنامه های آماده سازی ابارقی را به خوبی طی خواهیم کرد.

همچنین محمد حسین ابارقی دونده تیم مس کرمان که در آستانه رقابت های کسب سهمیه قرار دارد در رابطه با آخرین وضعیبت خود گفت:  خوشحالم که با برنامه‌هایم برای آماده‌سازی در خصوص کسب سهمیه المپیک موافقت شد. آقای عرب سرپرست فدراسیون و آقای معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون به من لطف کردند و پذیرفتند تا اجرای برنامه‌هایم از من حمایت کنند. مدت 4 سال از مسابقات و میادین دور بودم و بعد از بازگشتم موفق شدم در 3 مرحله متوالی مسابقات لیگ در ماده 200 متر اول شوم. بهترین رکوردم در این مسابقات 21.06 ثانیه بود.

ابارقی در ادامه خاطرنشان کرد:  رکورد شخصی من 20.62 ثانیه است و این رکورد را 4 سال پیش به ثبت رسانده‌ام. ورودی المپیک در ماده 200 متر 20.50 ثانیه است و امیدوارم با تلاش و پشتکار، حمایت‌های فدراسیون دو و میدانی و مسئولین ورزش استان کرمان بتوانم به ورودی المپیک دست پیدا کنم. دور از دسترس نیست و برای این موفقیت قطعاً تلاش می‌کنم.

وی افزود:  در مدت زمانی که از مسابقات دور بودم تمرینات زیادی کردم و جای دارد از آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که کمک‌های زیادی به من کردند قدردانی کنم. ما قرار است تمرینات‌مان را در استان کرمان تا 10 فروردین پیگیری کنیم و پس از آن راهی ارزروم ترکیه خواهیم شد. در این میان نیز در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم تا به اوج آمادگی و رکورد ورودی دست پیدا کنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو