شماره‌ی خبر : ‌74757 | تعداد بازدید : 1081
شنبه 26 بهمن ماه 1398 ساعت 00:56

سرپرست مس: از اتفاقات آخر بازی با خوشه طلایی گلایه داریم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بازی این تیم در ساوه برابر خوشه طلایی نسبت به اتفاقات رخ داده در پایان این بازی و درگیری که از سوی تیم میزبان ایجاد شد ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

سرپرست مس: از اتفاقات آخر بازی با خوشه طلایی گلایه داریم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بازی این تیم در ساوه برابر خوشه طلایی نسبت به اتفاقات رخ داده در پایان این بازی و درگیری که از سوی تیم میزبان ایجاد شد ابراز گلایه و ناراحتی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی در رابطه با این بازی گفت: در ابتدا این پیروزی را در روز خجسته تولد حضرت زهرا(س) و روز زن به همه هواداران عزیزمان به خصوص بانوان فوتبال دوست کرمانی تبریک می گویم و به نمایندگی از تیم این برد را به هواداران بانو تیم مس کرمان تقدیم می کنم.

وی با اشاره به دشواری های این بازی گفت: بچه های تیم ما به خوبی می دانند که تمامی بازی های لیگ یک از این هفته ها به بعد چند برابر سخت می شود و از همین رو با چند برابر توان خود در زمین می جنگند. در بازی با ساوه نیز بازیکنان ما با نهایت توان خود جنگیدند تا هم بر میزبان قدر خود غلبه کنند و هم از پس شرایط بد زمین مسابقه و طوفان شدید در جریان مسابقه بر بیایند که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و یک پیروزی بزرگ به نام تیم ما ثبت شد که جا دارد به واسطه این موضوع به کلیه عوامل تیم خسته نباشید بگویم.

سرپرست مس کرمان در رابطه با اتفاقات پایان بازی نیز گفت:بازی جریان عادی خود را داشت و شرایط ورزشگاه و سکوها نیز بسیار عالی بود اما بعد از زدن سوت پایان بازی چند تن از بازیکنان تیم خوشه طلایی به سمت بازیکنان ما هجوم بردند که نشان می داد آن ها آنقدر حرفه ای نبودند که طاقت شکست را داشته باشند.

نخعی با گلایه از عوامل تیم خوشه طلایی گفت: متاسفانه برخی از عوامل و مربیان این تیم هم به جای کنترل بازیکنان خود شروع به فحاشی به تیم ما کردند که جای تاسف و گلایه شدید از آن ها را داشت. بهرشکل ما میهمان آن ها بودیم و در شرایطی که بازی را برده بودیم دلیلی نداشت که بازیکنان ما بخواهند در پایان بازی با حریف درگیری داشته باشند اما زمانی که بازیکنان ما در پایان بازی قصد داشتد زمین را ترک کنند، با ضرب و شتم و فحاشی چند از عوامل و بازیکنان حریف مواجه شدند که البته ما بلافاصله بازیکنانمان را به رختکن هدایت کردیم تا درگیری خاتمه پیدا کند.

سرپرست تیم مس با بیان اینکه تیم خوشه طلایی می بایست حق میزبانی را بعد از بازی نیز ادا می کرد گفت: ما همواره به احترام از تیم خوشه طلایی یاد کرده ایم و جو سکوهای ورزشگاه ساوه نیز به خوبی ثابت می کرد تا چه حد مردمان ساوه با اصالت و با شخصیت هستند اما ای کاش برخی از عوامل این تیم حق میزبانی را بعد از اتمام مسابقه نیز رعایت می کردند و فارغ از نتیجه مسابقه اجازه نمی دادند که این اتفاقات تلخ برای میهمان آن ها در پایان این بازی رخ دهد.

وی در رابطه با شکسته شدن درب رختکن تیم مس که در برخی از رسانه ها به تیم مس کرمان نسب داده شد گفت: زمانی که ما بازی را پیروز شده ایم چه دلیلی دارد بخواهد برای خودمان مشکل درست کنیم و آسبی به ورزشگاه وارد نمائیم؟! متاسفانه ورزشگاه شهر ساوه استاندارد لازم را ندارد و رختکن دو تیم کاملا چسبیده بهم می باشد و زمانی که بازیکنان ما در رختکن مشغول جشن پیروزی بودند که این حق طبیعی آن ها بود، عوامل تیم میزبان این موضوع را برنتابیدند و آشکارا به ما توهین کردند. در همین حین بود که درب جانبی رختکن ما که به راهروی کنار ورزشگاه و رختکن دیگر ورزشگاه متصل می شد، شکسته شد که به هیچ وجه این موضوع از سمت تیم ما نبود و با تصاویری هم که در اختیار ما قرار دارد این موضوع روشن است.

سرپرست مس کرمان در پایان به این موضوع اشاره کرد که: چند سال پیش دقیقا در چنین شبی تیم مس کرمان فینال جام حذفی را در کرمان واگذار کرد اما جشن قهرمانی تیم حریف به بهترین شکل حتی با حضور هواداران مس در کرمان برگزار شد... بهرشکل باخت جزئی از فوتبال است و اگر قرار باشد که بعد از هر شکست تیم میزبان به واسطه رفتارهای برخی از عوامل خود میزبانی اش را زیر سوال ببرد که فکر نمی کنم زیبنده روح فوتبال باشد. ما از مردم ساوه و هواداران این تیم و عمده عوامل تیم حریف و میزبان تشکر می کنیم و قطعا رفتار برخی از عوامل این تیم را به حساب تمام تیم خوشه طلایی و شهر ساوه نخواهیم گذاشت.

نخعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان که با طی کردن مصافتی هزار کیلومتری خود را به ساوه رسانده بودند تا در این بازی تیم مس را تشویق کنند تشکر و قدردانی کرد و بر نقش مهم آن ها در کسب این پیروزی تاکید نمود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا