شماره‌ی خبر : ‌74755 | تعداد بازدید : 743
شنبه 26 بهمن ماه 1398 ساعت 00:25

حاشیه های بازی خوشه طلایی و مس/خوشه های خشم به جای خوشه طلایی!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی موفق شد تیم خوشه طلایی را با یک گل در زمین خود شکست دهد و یکی از مهمترین سه امتیازهای بیرون از خانه این فصل را به حاسب خود بریزد، که برخی از عوامل تیم میزبان در پایان این بازی به دلیل شکست طاقت خود را از دست دادند و با عصب

حاشیه های بازی خوشه طلایی و مس/خوشه های خشم به جای خوشه طلایی!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی موفق شد تیم خوشه طلایی را با یک گل در زمین خود شکست دهد و یکی از مهمترین سه امتیازهای بیرون از خانه این فصل را به حاسب خود بریزد، که برخی از عوامل تیم میزبان در پایان این بازی به دلیل شکست طاقت خود را از دست دادند و با عصبانیت به تیم میهمان خود حمله کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بازیکنان مس درصدد بودند که شادی این پیروزی را در زمین انجام دهند، برخی از بازیکنان تیم خوشه طلایی با عصبانیت تمام به جمع بازیکنان مس حمله کردند و همانطور که در فیلم منتشر شده برروی کانال تلگرامی باشگاه موجود است، چند تن از بازیکنان تیم میزبان درصدد ضرب و شتم بازیکنان مس بودند که با دخالت نیروی انتظامی به عقب رانده شدند.

بازیکنان این تیم که به تجهیزات ورزشگاه خود نیز رحم نکردند و همانطور که در فیلم منتشر شده نیز مشخص بود با لگد زیر پرچم کرنر مسابقه زدند، در زمانی که بازیکنان مس در رختکن جشن شادی خود را برپا کرده بودند، درب رختکن تیم مس که مشرف به راهروی کناری ورزشگاه و رختکن حریف  بود را نیز با لگد شکاندند که متاسفانه برخی منابع خبری این موضوع را به اشتباه به تیم مس کرمان نسب دادند.

اما جدا از این مسائل زشت این بازی قاب های ماندگاری برای کرمانی ها داشت و آن حضور نزدیک به 40 تن از هواداران تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه بود که برخلاف بازیکنان عصبانی تیم خوشه طلایی خیلی خوب و با اخترام در میان مردم ساوه این بازی را تماشا کردند و 90 دقیقه نیز تیم خود را تشویق کردند و نقش مهمی در کسب این پیروزی داشتند.

زمین ورزشگاه چمران شهر ساوه بسیار کیفیت پائینی داشت و امکانات این ورزشگاه نیز اصلا در شرایط استاندارد نبود و در کنار این موضوعات، وزش شدید باد و گردوخاک بسیار زیادی که در ورزشگاه حاکم بود، کاملا شرایط بازی را سخت کرده بود که بچه های تیم مس برای رسیدن به پیروزی در این بازی توان مضاعفی از خود به خرج دادند.

احسان پورشیخعلی بازیکن سابق تیم مس کرمان که در تیم خوشه طلایی توپ می زد پیش از بازی نزد تیم سابق خود آمد و از سوی هواداران مس نیز تشویق شد. او یکی از بهترین بازیکنان تیم خود در زمین مسابقه بود.

متاسفانه محمود فکری سرمربی تیم حریف نیز در پایان بازی به جای کنترل بازیکنان عصبانی خود، در لحظاتی با آن ها همراه شد و به شکلی عجیب شروع به اهانت به بازیکنان مس کرمان کرد.

در حالی که ورزشگاه شهر ساوه فاقد سالن کنفرانس بود اما سرمربی تیم مس به احترام خبرنگاران ساوه در کنار زمین پاسخگوی سوالات آن ها شد که یکی از خبرنگارنماهای این شهر با طرح سوالات عجیب و بی ربط در رابطه با بازی برگزار نشده مس برابر داماش و شهرداری تبریز که فقط به قصد ایجاد حاشیه طرح شد به احترام عوامل تیم مس نسبت به آن ها کاملا بی احترامی کرد.

 


محمد حسین حصیبی
0
0
چهارشنبه 7 اسفند ماه 1398 ساعت 14:54
سلام آنروز من هم همراه دیگر هواداران توی ورزشگاه ساوه بودیم چهل نفر کرمانی ودردو طرف ما سه ویا چهارهزار هوادارساوه شانس آوردیم که درگیریها به سکوها کشیده نشد مافقط تیم مس راتشویق میکردیم ولیدرهای ساوه باما بااحترام برخورد کردندوماهم بااحترام آنها راتشویق کردیم ولی بازیکنان و کادر فنی ساوه ازهمان اول بازی قصد درگیری دارندودائماحاشیه درست میکردند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز