شماره‌ی خبر : ‌74754 | تعداد بازدید : 641
جمعه 25 بهمن ماه 1398 ساعت 23:54

خوشه طلایی ساوه0-1مس کرمان/سه امتیاز... عشق... مس کرمان

در روزی که به نام عشاق نام گذاشته شده بود، مس کرمان برای همه عاشقانش با پیروزی بزرگ در ساوه و کسب یکی از مهمترین سه امتیازهای فصل دلربایی کرد.

خوشه طلایی ساوه0-1مس کرمان/سه امتیاز... عشق... مس کرمان

در روزی که به نام عشاق نام گذاشته شده بود، مس کرمان برای همه عاشقانش با پیروزی بزرگ در ساوه و کسب یکی از مهمترین سه امتیازهای فصل دلربایی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در روزی که می دانست با پیروزی در این بازی مهم و حیانی به رده دوم جدول خواهد رسید، با تک گل مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی به هدف خود دست یافت.

مجتبی حسنی در بازی iهفته بیست و چهارم تیم خود در ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، میثم فردوسی، امین جهان کهن، مهدی عسگری، حسین شنانی، ابوذر صفر زاده و یاسر فیضی تیم خود را به زمین فرستاد.

مسی های شهر کرمان که تا پیش از این بازی در رده چهارم جدول قرار داشتند، به خوبی می دانستند برابر میزبان خود که در رده دوم جدول قرار داشت، چاره ای جز بازی با هوشیاری کامل و تمام توان خود ندارند و برای رسیدن به هدف بزرگ خود در این بازی باید کمترین اشتباه را در دستور کار داشته باشند.

شرایط خاص بازی از زمین بی کیفیت گرفته تا وزش شدید باد همه بر سختی های این بازی دشوار آن هم برابر خوشه طلایی که در تمام بازی های خانگی این فصل خود فقط یک شکست را در کارنامه داشت، می افزود.

با این وجود بازیکنان مس از همان ابتدا برای صرف فعل خواستنم به زمین رفتند و موقعیت خطرناک مس در ثانیه بیست بازی برروی شوت شنانی نشان می داد که انگیزه های مس برای این بازی بسیار بالاست.

در دقیقه 8 مسابقه بازهم موقعیت خطرناک مس با ضربه شنانی برروی دروازه حریف ایجاد شد تا مس برای رسیدن به دروازه حریف مشتاق تر باشد.

در دقیقه 22 بازی بود که حرکت عالی یاسر فیضی در محوطه جریمه حریف با خطای پنالتی بازیکنان خوشه طلای همراه شد تا بهترین موقعیت برای گلزنی مس فراهم شود.

مهرداد قنبری بازیکن خونسرد و با تجربه مس این ضربه پنالتی را به بهترین شکل ممکن به سمت دروازه خوشه طلایی شلیک کرد تا برخلاف حرکت دروازه بان حریف این توپ، تور دروازه میزبان را به لرزی در بیاورد.

بعد از این گل، میزبان برای به ثمر رساندن گل مساوی آهنگ دروازه مس را در پیش گرفت و در دقیقه 30 برروی یک ضربه آزاد تیر دروازه مس را هم به لرزه درآورد.

اما تا پایان نیمه اول این کنترل بازی از سوی بازیکنان مس بود که بر حملات حریف چربید تا بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شود و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم خوشه طلایی که می داتنست با این شکست رتبه خود در مکان دوم جدول را به مس واگذار خواهد کرد، از همان ابتدا تهاجمی بازی را آغاز کرد و در همان دقیقه 46 دفع عالی توپ توسط نوشی صوفیانی در درون دروازه مس، نشان می داد که خیال مسی ها از درون دروازه خود می تواند راحت باشد.

در دقیقه 48 بازهم شیرجه بلند نوشی صوفیانی با کمک تیر دورازه اجازه نداد گل برتری مس از دست برود و بازی همچنان به سود مس ادامه پیدا کند.

در حالی که مس در دفاع کم اشتباه حاضر می شد و کار دفاع تیمی مس در این بازی خیلی خوب انجام می گرفت، توشی صوفیانی در نیمه دوم با دفع دو موقعیت گل دیگر از میزبان در دقایق 50 و 62 تبدیل به ستاره زمین در نیمه دوم شده بود.

در دقیقه 54 شروین بزرگ جای حسین شنانی را در زمین برای مس گرفت تا بازی که بیشتر برروی هوا دنبال می شد با برتری نیوری هوایی مس دنبال شود.

در حالی که حریف کاملا جلو کشیده بود، بچه های مس در دقیقه 75 این شانس را داشتند که با موقعیت تک به تک عالی عسگری به گل دوم خود هم برسند که دروازه بان مانع این کار شد.

مس که در ده دقیقه پایانی برای حفظ گل خود با تمام توان و تعصب این بازی را دنبال می کرد، مهران امیری را از دقیقه 80 به جای عسگری و حسین حیدری را از دقیقه 83 به جای فیضی در ترکیب خود قرار داد.

فشار حملات تیم خوشه طلایی که برروی دروازه مس همچنان ادامه داشت اما کار دفاعی تیم مس بدون کمترین اشتباهی انجام می گرفت و حتی در دقیقه 92 امین جهان کهن با حرکت پا به توپ و فرار عالی خود می توانست کار را زودتر برای مس تمام کند که ضربه نهایی او با اختلاف اندک به اوت رفت.

و در نهایت پس از 6 دقیقه وقت تلف شده، تیم مس کرمان به هر آنچه که از بازی در ساوه برای خود می خواست دست یافت و با پیروزی یک بر صفر سه امتیاز شیرین را از این بازی به حساب خود ریخت تا سرانجام در بازی های این فصل به رتبه صعود در رده دوم جدول تکیه بزند.


شنبه 26 بهمن ماه 1398 ساعت 15:42
زنده باد مس کرمان شاهین های تیز چنگ کویر لیگ برتر کمترین حق شماست به عشق سرباز وطن حاج قاسم بجنگید و به لیگ برتر بیایید که جایتان در لیگ خالی خالیه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا