شماره‌ی خبر : ‌74746 | تعداد بازدید : 538
چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 ساعت 16:28

مدیرعامل شرکت مس در جمع بازیکنان مس کرمان:در این مقطع حساس حمایت کامل شرکت مس در کنار شماست

ظهر امروز جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور در محل اردوی تیم فوتبال مس کرمان در تهران، با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت مس در جمع بازیکنان مس کرمان:در این مقطع حساس حمایت کامل شرکت مس در کنار شماست

ظهر امروز جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور در محل اردوی تیم فوتبال مس کرمان در تهران، با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار که آقایان حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان آقای دکتر سعدمحمدی را همراهی می کردند، مدیرعامل شرکت مس حمایت کامل این نهاد را از تیم فوتبال مس کرمان در ادامه بازی های لیگ یک این فصل اعلام کرد.

آقای سعد محمدی در این نشست پس از شنیدن صحبت های آقایان محمودی نیا مدیر عامل و مجتبی حسینی سرمربی تیم، به صحبت ها و دغدغه های بازیکنان تیم فوتبال مس توجه نمود و در جریان آخرین مراحل آمادگی آن ها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مس سپس با بیان اینکه مدیریت شرکت ملی صنایع مس همانند یک پدر به تمامی تیم های ورزشی این شرکت به خصوص دو تیم فوتبال شرکت مس در لیگ یک کشور نگاه و توجه دارد، از پتانسیل های بالای تیم فوتبال مس کرمان برای موفقیت در لیگ یک کشور گفت.

آقای سعدمحمدی با بیان اینکه تیم فوتبال مس در مقطعی بسیار حساس و سرنوشت ساز در رقابت های این فصل خود قرار دارد گفت: قطعا تمامی عوامل تیم مس آنقدر حرفه ای و بزرگ هستند که بدون وارد کردن کوچکترین استرسی به خود بدانند چه بازی های حساس و مهمی را در هفته های پیش روی لیگ یک برگزار خواهند کرد.

وی افزود: جایگاه واقعی مس کرمان کسب رتبه های صعود است و این بازی های حساس بهترین فرصت برای تیم فوتبال مس کرمان است که با تلاش همه جانبه بازیکنان شایسته این تیم و تفکرات حرفه ای کادر فنی، امتیازات لازم را از حریفان مستقیم خود در جدول بگیرد و جایگاه خود را در رتبه های بالای جدول مستحکم کند.

آقای سعدمحمدی با بیان اینکه سرنوشت صعود مس بسته به همت و تلاش بازیکنان مس در این مقطع از فصل بسته شده است گفت: شک نداشته باشید که مدیریت شرکت مس نیز در این مقطع به طور ویژه در کنار شما قرار دارد و حمایت همه جانبه ای را از شما انجام خواهد داد. بدون تردید با یکدلی شما و اینکه موفقیت تیم فوتبال مس کرمان بر هر موضوعی ارجیحت داشته باشد، و توکلی که بر خدا خواهید داشت، امتیازات و نتایج لازم را در بازی های پیش رو کسب خواهید کرد و شرایط صعود را برای خود رقم خواهید زد.

ایشان با اشاره به تداوم همت بازیکنان مس گفت: در نشست قبلی که با یکدیگر در بازی های ابتدای این فصل داشتیم تاکید کردم که اختلاف امتیاز شما با تیم های بالای جدول در آن مقطع قابل جبران است که با همتی که به خرج دادید امروز در دو امتیازی رتبه دوم هستید و این تلاش برای ما نیز بسیار ستودنی بود و شک نداشته باشید با باوری که هم ما و هم خود شما به تلاش خود دارید، این اختلاف اندک نیز انشاالله در بازی های پیش رو رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مس با بیان اینکه این شرکت در بهترین شرایط اقتصادی خود در 50 سال اخیر می باشد و رکوردهای تولید و فروش و شاخص های اقتصادی شرکت همه در تراز مثبت قرار دارند گفت: در این شرایط ورزش شرکت مس و در راس آن فوتبال نیز باید به بهترین جایگاه خود برسد. در حال حاضر از نظر سخت افزاری در ورزش شرکت گام های بسیار بلندی برداشته است و ما بیش از 20 زمین فوتبال چمن مصنوعی در سراسر کشور افتتاح کرده ایم و سه ورزشگاه بزرگ ما نیز مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند.

وی در این باره افزود: ورزشگاه بزرگ شهر کرمان از اواخر اسفند صنذلی گذاری خود را آغاز خواهد کرد و مطابق برنامه ریزی انجام شده در شهریور ماه این ورزشگاه تحویل خواهد شد که امیدواریم شاهد برگزاری بازی های لیگ برتر در آن برای تیم مس کرمان باشیم.

آقای سعدمحمدی با بیان اینکه تاکید شرکت مس بر مسئولیت های اجتماعی خود می باشد، فوتبال را یکی از مهمترین مسئولیت های اجتماعی شرکت در بعد ورزش دانست و گفت: در شرایط فعلی مردم به شدت به شادی و نشاط نیاز دارند و یکی از مهمترین عوامل شادی و نشاط مردم استان کرمان نیز به موفقیت تیم فوتبال مس کرمان به عنوان مرکز استان وابسته است از همین رو شما باید بدانید که وظیفه بسیار مهمی در قبال مردم استان کرمان دارید و باید برای شادی و نشاط مردم نهایت تلاش را برای موفقیت به خرج دهید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس آینده ورزش این شرکت و باشگاه مس کرمان را بسیار روشن دانست و گفت: با توفیقاتی که در زمینه اقتصادی شرکت داشتیم قطعا در سال پیش رو امکانات حرفه ای بیشتری برای باشگاه های ورزشی فراهم خواهد شد و حیف است باشگاه بزرگی مثل مس کرمان که در سال پیش رو ساختار حرفه ای تری نیز به خود خواهد گرفت، در جمع باشگاه های بزرگ کشور حضور نداشته باشد که امیدواریم با تلاش شما ضمن اینکه جایگاه واقعی باشگاه مس کرمان را رقم می زنید، با صعود به لیگ برتر، یک افتخار بسیار بزرگ را نیز در کارنامه شخصی خود به ثبت برسانید.

دکتر سعدمحمدی در پایان خطاب به بازیکنان مس کرمان گفت: شایستگی همه شما و کادر فنی و مدیریتی این تیم می تواند با صعود به لیگ برتر به بهترین شکل ممکن بیش از پیش به اثبات برسد و با رخ دادن این اتفاق مهم ضمن اینکه پاداش ویژه ای فراتر از قرارداد خود دریافت خواهید کرد، جشنی را به پاس این افتخار بزرگ شما در کرمان برگزار خواهیم کرد که شایسته کار بزرگ شما باشد و بزرگی شما را در تمام ایران نشان دهد پس برای این مهم تمام تلاش خود را در بازی های حساس پیش رو نشان دهید و افتخار بزرگ را با همت خود ثبت کنید.

 


چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 ساعت 17:38
به امید خدا و با درایت مسئولین و مدیران کارآمد همچون دکتر سعد محمدی و آقای محمودی نیا امسال صعود به لیگ برتر رو جشن خواهیم گرفت.
محمد صادق جهانشاه پور
0
0
چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 ساعت 23:34
سلام .من خواهشم از هواداران مس کرمان. مردم کرمان. مسئولین شهر اینه تا آخر فصل پنج تا بازی میزبان هستیم این پنج تا بازی هایی که مس تو استادیوم باهنر کرمان بازی داره ورزشگاه باید پر بشه باید حمایت کنیم اگه میخواهیم صعود کنیم لیگ برتر. صنعت مس کرمان دوستت داریم فقط لاله های نارنجی. صنعت مس کرمان محبوب شهر کرمان.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا