شماره‌ی خبر : ‌74745 | تعداد بازدید : 615
چهارشنبه 23 بهمن ماه 1398 ساعت 10:07

مس به دنبال امتیاز طلایی در ساوه

مصاف تیم های خوشه طلایی ساوه و مس کرمان که اولین بازی هفته بیست و چهارم لیگ یک محسوب می شود، رقابت تیم های دوم و چهارم جدول لیگ یک به شمار می رود که به نوعی حساس ترین بازی این هفته محسوب می گردد.

مس به دنبال امتیاز طلایی در ساوه

مصاف تیم های خوشه طلایی ساوه و مس کرمان که اولین بازی هفته بیست و چهارم لیگ یک محسوب می شود، رقابت تیم های دوم و چهارم جدول لیگ یک به شمار می رود که به نوعی حساس ترین بازی این هفته محسوب می گردد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازی که نقشی بسیار تعیین کننده در معادلات بالای جدول دارد، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان مس درصدد هستند از بازی خود در ساوه با امتیاز طلایی خارج شوند.

دو تیم در حالی در بازی رفت این فصل در کرمان اولین مصاف رسمی خود را در فوتبال ایران برگزار کردند که با بدشانسی کرمانی ها در عدم استفاده از موقعیت های گل خود با تساوی بدون گل این بازی خاتمه یافت، که در مسابقه برگشت نگاه های زیادی به بازی دو تیم در ساوه دوخته شده است.

تیم خوشه طلایی که پس از جدایی محسن عاشوری از هدایت این تیم، محمود فکری را به عنوان سرمربی برروی نیمکت خود می بیند، در حال حاضر از 23 بازی خود با کسب 12 پیروزی، 5مساوی و 6 شکست و ثبت 29 گل زده و 18 گل خورده با 41 امتیاز و دو امتیاز بیشتر نسبت به مس کرمان در رده دوم جدول رده بندی است.

این تیم که در مقطعی از نیم فصل اول دچار افت شدیدی شده بود، در دور برگشت مسابقات اوج گیری فوق العاده ای داشت به نحوی که از شش مسابقه دور برگشت خود 5 برد و 1 باخت را ثبت کرد تا در جدول مسابقات نیز صعود بسیار قابل توجهی داشته باشد.

خوشه طلایی که در این هفته ها یکی از بهترین تیم های لیگ یک محسوب می شود تا پیش از میزبانی از مس در بازی روز جمعه در ساوه، در 12 مسابقه میزبان بوده است که در این بازی ها 7 پیروزی، 4 مساوی و 1 شکست را ثبت کرده است و 16 گل زده و 6 گل خورده حاصل بازی های خانگی این تیم بوده است.

تیم خوشه طلایی با وجود اولین حضور خود در رقابت های لیگ یک، تیم بسیار پرمهره و خوبی در اختیار دارد و محمد قنبری که در هفته های اخیر با چهار گل زده و دو پاس گل بهترین بازیکن این تیم محسوب می شد، با اخراج در بازی قبل در بازی برابر مس محروم است.

در این فصل برای تیم خوشه طلایی بازیکنانی نظیر احسان پورشیخعلی، کامبیر دهقانی، سجاد اژدر، مصطفی نوروزی، شاهرخ غلامرضاپور که سابقه بازی در تیم مس کرمان داشته اند به میدان رفته اند.

از بازیکنان سرشناس دیگر این تیم می توان به محمد خزایی دروازه بان سابق تیم مس سرچشمه و نفراتی مثل اکبر صغیری، امیر محمد عبادزاده، نادر هوشیار، محمد سرافراز، رسول ناصر بخت،  علی مغنمیان و... اشاره کرد که برای نیم خوشه طلایی تیمی کاملا پرمهره ساخته اند.

با وجود همه این تفاسیر، بازیکنان شایسته مس کرمان که به خوبی اهمیت فوق العاده امتیاز این بازی را می دانند، با نهایت غیرت و تلاش در این بازی سخت بیرون از خانه، تمام توان خود را به خرج خواهند داد که امتایز طلایی از بازی با خوشه طلایی را به حساب خود بریزند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو