شماره‌ی خبر : ‌74735 | تعداد بازدید : 748
یکشنبه 20 بهمن ماه 1398 ساعت 09:04

این ظلم های آشکار تا کجا علیه مس ادامه دارد؟!کنایه نه این اتفاقات فریاد دارد!!

مس در بازی با ملوان انزلی یک بار دیگر در این فصل به طور مستقیم از ناحیه تصمیمات داوری لطمه دید و رضا عادل داور این بازی یک پنالتی واضح و آشکار را بر علیه مس کرمان اعلام نکرد.

این ظلم های آشکار تا کجا علیه مس ادامه دارد؟!کنایه نه این اتفاقات فریاد دارد!!

مس در بازی با ملوان انزلی یک بار دیگر در این فصل به طور مستقیم از ناحیه تصمیمات داوری لطمه دید و رضا عادل داور این بازی یک پنالتی واضح و آشکار را بر علیه مس کرمان اعلام نکرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ و متاسفانه این اتفاق و این سوت های سیاه بر علیه مس اصلا کم سابقه هم نبوده است و در این فصل این چندمین بار است که علیه مس این تصمیمات ظالمانه اتخاذ می شود.

از همین پنالتی گم شده در بازی با ملوان گرفته تا پنالتی اعلام شده بر علیه مس در بازی با سرخپوشان در تهران که توپ به کمر مدافع مس خورد و داور آن را اعلام پنالتی کرد...

از مردود اعلام کردن عجیب و غریب و نامشخص گل های مس در بازی با آلومینیوم در اراک و بادران در کرمان تا عدم اعلام پنالتی واضح برای مس در سیرجان برابر آرمان گهر و عدم اخراج مسلم  دروازه بان نود در ارومیه و البته پنالتی که علیه مس در ارومیه مشخص نشد با کدام استنباط اعلام شد...

این ها فقط بخشی از همه اشتباهات واضح و مورد وفاق کارشناسان داوری بر علیه مس بوده است که اگر هرکدام از آن ها رخ نداده بود، امروز جایگاه مس در جای دیگری بود.

مربیانی که با کنایه از عدم حضور حریفان مس صحبت می کنند و مطابق آنچه که انتظار آن هم می رفت، سهل انگاری و مشکلات حریفان مس را برای انجام بازی برابر این تیم، بهانه ای برای کنایه زدن به مس می کنند تا توان فنی این تیم را زیر سوال ببرند، آنقدر منصف باشند که برای مس به جای زدن کنایه، حق فریاد را از این همه ظلم آشکار کنار بگذارند و فقط شاکر خدا باشند که حتی گوشه ای از این همه تصمیمات ظالمانه و ادامه دار بر علیه مس کرمان برای تیم های آن ها اتفاق نیافتاده است که هیچ در بسیاری از بازی های خود از این تصمیمات به عکس مس کرمان سود و منفعت فراوان برده اند.

مس کرمان بدون شک بیشترین حجم از اشتباهات داوری را در این فصل بر علیه خود دیده است و البته احمقانه ترین کار ممکن این است که این موضوع را با دو بازی برگزار نشده مس در یک کفه ترازو برای سود بردن مس در این فصل قرار دهیم.

حاضر نشدن تیم های حریف مس به دلیل ضعف قانونی و آئین نامه ای مسابقات بوده است که اجازه عدم شرکت در مسابقه را به حریفان مس داده است و البته ظلمی است که این تیم ها برعلیه خود و همچنین تیم مس مرتکب شدند که تا این حد مس را تحت فشار گوشه و کنایه قرار دهند اما نگرفتن پنالتی های آشکار از جنس آنچه در بازی با ملوان دیدیم و یا ادامه دار شدن تصمیمات زشت داوری در مردود کردن گل های مس همانند بازی با آلومینیوم و بادران و اعلام پنالتی های نامشخص علیه این تیم همانند بازی با سرخپوشان و نود، یک ظلم آشکار یک طرفه علیه مس کرمان است که ظاهرا هیچکس هم نیست در این زمینه در کرمان برای مس فریاد رسی کند...

متاسفانه ظلم بر علیه مس فقط به این موارد ختم نمی شود و ظاهرا جریانی که از ابتدای فصل چشم دیدن موفقیت مس را نداشت، درصدد است حالا که مس روز به روز به رتبه های صعود نزدیک تر می شود، با ایجاد شرایطی ظالمانه بر علیه مس، شرایط را برای این تیم روز به روز سخت تر کند!! و این هشداری است که همه هواداران مس باید نسبت به آن آگاه باشند.


یکشنبه 20 بهمن ماه 1398 ساعت 19:35
با سلام و خسته نباشید به عوامل سایت هواداری مس کرمان واقعا باید قبول کنیم تیم مس باید بهتر از اینا باشه که بخواهیم در مورد داوری صحبت بشه باید قبول کنیم که مس خوب بازی نمیکنه درسته داوری به ضرر تیم شده ولی با اعتراض به داوری چیزی درست نمیشه به جای اعتراض باید هم دل باشیم تا مس صعود کنه و از هوادارها بخواهیم بیاند ورزشگاه تا بازیکنها روحیه بگیرند بخدا با اعتراض به داوری چیزی درست نمیشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا