شماره‌ی خبر : ‌74730 | تعداد بازدید : 343
شنبه 19 بهمن ماه 1398 ساعت 11:15

مس نوین آماده حمله به صدرنشین جنجالی(عکس)

یکی از بازی‌های حساس و در عین حال دشوار نیم فصل دوم مس نوین مربوط به عصر یکشنبه مقابل استقلال ملاثانی است.

مس نوین آماده حمله به صدرنشین جنجالی(عکس)

یکی از بازی‌های حساس و در عین حال دشوار نیم فصل دوم مس نوین مربوط به عصر یکشنبه مقابل استقلال ملاثانی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازی‌های لیگ دو هفته به هفته وارد شرایط حساس‌تری می‌شود و اشتباه در این برهه تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت. بازی‌ها در هر دو گروه با رقابت نفسگیری دنبال می‌شود و در گروه الف که مس نوین قرار دارد، تیم‌های استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد و شهید قندی یزد جدی‌ترین مدعیان صعود هستند که مس نوین این هفته با صدرنشین مصاف می‌دهد.

بازی حساس مس نوین و استقلال ملاثانی در حالی به میزبانی نوین برگزار می‌شود که اتفاقات حاشیه‌ای بازی رفت از ذهن کمتر کسی پاک شده است. فحاشی و تهدید از سوی نیمکت استقلال ملاثانی، قطع مرموز پخش زنده بازی، سرقت هندزفری سرمربی مس نوین درست وسط زمین بازی و در نهایت شکسته شدن شیشه اتوبوس مس نوین سکانس‌های بسیار زشت بازی رفت بودند.

این سکانس‌ها البته در دیگر بازی‌های تیم استقلال هم روی پرده نمایش در آمده و اگر از سرمربی تیم‌های گروه سوال کنید، نسبت به بازی‌های خود مقابل صدرنشین فعلی بازی‌ها، به خوبی از اتفاقات صحبت نمی‌کنند. این تیم حتی از اشتباهات داوری هم سود زیادی برده و این موجب بدبینی تیم‌ها و البته نگرانی مس نوین در بازی فردا شده است.

با این حال کادرفنی و بازیکنان مس نوین بعد از تساوی خوب در کامیاران، با روحیه و انگیزه عالی در تمرینات روزهای گذشته به دنبال زمین گیر کردن صدرنشین هستند. تیم آرام و بی حاشیه مس نوین بی تردید در زمین بازی به دنبال کسب امتیاز با استفاده از شیوه معمول و ارائه بهترین عملکرد است و هیچ توجهی به اتفاقات تمام شده‌ی بازی رفت نخواهد داشت. پس بهتر است صدرنشین جنجالی گروه هم تنها روی نمایش فنی خود در کرمان زوم کند.

این بازی ساعت 14 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه باهنر برگزار می‌شود و مس نوین به دنبال چیزی جز حمله سه امتیازی به حریف و شرایط بهتر در جدول نیست.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز