شماره‌ی خبر : ‌74723 | تعداد بازدید : 1050
چهارشنبه 16 بهمن ماه 1398 ساعت 11:45

برنامه پروپیمان تیم های باشگاه مس در روزهای آخر هفته

تیم های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته در لیگ های خود به مصاف رقیبان خواهند رفت.

برنامه پروپیمان تیم های باشگاه مس در روزهای آخر هفته

تیم های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته در لیگ های خود به مصاف رقیبان خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم بسکتبال مس کرمان در بازی بسیار مهم از ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن شهید نصراللهی کرمان میزبان تیم نیروی زمینی تهران است.

همینک در جدول رقابت ها تیم مس با 27 امتیاز در رده سیزدهم و تیم نیروی زمینی با 25 امتیاز در رده چهاردهم است و اگر تیم مس موفق شود پیروزی دور رفت را برابر این تیم تکرار کند، از بقای خود در رقابت های لیگ برتر فصل آینده مطمئن خواهد شد.

در همین روز یعنی پنجشنبه و از ساعت 18 تیم هندبال مس کرمان نیز در سالن شهید تجلی کرمان به میدان خواهند رفت و در آخرین بازی دور اول خود در کرمان میزبان تیم فرازبام دهدشت می باشد.

هندبالیست های مس که رکورد صدرصد پیروزی در بازی های خود را دارند در این دیدار به دنبال هشتمین پیروزی متوالی خود می باشند. این تیم همینک با 14 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و فراز بام نیز با 7 امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده است.

در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور نیز تیم جوانان مس روز پنجشنبه و از ساعت 13 و 45 دقیقه در زمین اختصاصی شهدای مس کرمان میزبان تیم مقاومت تهران است.

جوانان مس که همینک از 18 بازی خود با 22 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند، به مصاف مقاومتی می روند که با 31 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

و در نهایت روز جمعه و از ساعت 11 صبح دختران فوتسال مس کرمان در آخرین بازی فصل خود ال مسینو دختران فوتسال لیگ برتر کشور را برابر مس رفسنجان برگزار خواهند کرد.

دختران فوتسال مس که با 29 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند با پیروزی در این بازی چشم به قرار گرفتن در رده ششم در پایان بازی های این فصل خود دارد. دختران مس رفسنجان نیز با 53 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده اند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا