شماره‌ی خبر : ‌74718 | تعداد بازدید : 932
سه‌شنبه 15 بهمن ماه 1398 ساعت 10:01

دشت یک امتیازی مس نوین در پایان سفرهای خسته کننده/گل بازی به جای فوتبال(عکس)

مقطع دشوار برای هر تیمی فقط مختص به مصاف با مدعیان نیست. مس نوین در شروع نیم فصل دوم سفرهای با مسافت طولانی و خسته کننده‌ای انجام داد که توانست با تساوی در کامیاران به آن‌ها پایان بدهد.

دشت یک امتیازی مس نوین در پایان سفرهای خسته کننده/گل بازی به جای فوتبال(عکس)

مقطع دشوار برای هر تیمی فقط مختص به مصاف با مدعیان نیست. مس نوین در شروع نیم فصل دوم سفرهای با مسافت طولانی و خسته کننده‌ای انجام داد که توانست با تساوی در کامیاران به آن‌ها پایان بدهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هشت هفته شکست ناپذیری که در نوع خود رکورد فوق العاده‌ای محسوب می‌شد، در نیم فصل دوم با دو شکست برای مس نوین رنگ باخت تا این تیم شانس سیر صعودی در جدول را از دست بدهد. اما وضعیت این تیم در جدول به خصوص بعد از باخت هفته قبل در قزوین نیز به حدی امن نبود که در کامیاران و مقابل یکی از تیم‌های اوج گرفته نیم فصل دوم جایی برای تسلیم داشته باشد.

البته نباید از مسئله بازی‌های متوالی در خارج از خانه هم به راحتی عبور کرد که مس نوین در چهار بازی ابتدایی نیم فصل دوم فقط یک بازی را در ورزشگاه باهنر کرمان انجام داده و سه سفر به آستارا، قزوین و کامیاران با مسافت‌های طولانی کاملا یک تیم را به مرز فرسودگی می‌رساند. با این حال مس نوین مصمم بود که ضمن جبران شکست هفته قبل مقابل کاسپین، بتواند در کامیاران که یکی از تیم‌های نزدیک این تیم در جدول است، به نتیجه‌ مطلوبی دست پیدا کند.

مس نوین در غیاب چند مصدوم کلیدی مثل حسن رفیعی، مهران غلامشاهی، کیان عباسپور، امین کاظمیان، طاهر شریفی و حمید محمدرفیعی به کرمانشاه سفر کرد و روز بازی هم برای رسیدن به کامیاران مسافت یک ساعته‌ای را انجام داد. ترکیب این تیم در این بازی با حضور محمدحسین ابراهیمی، علی خلیلی، عبدالرضا سلیمانی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، عارف زینلی، علی زادمحمودآبادی، مهدی حرجندی و ناصر دوست محمدی تشکیل شد.

بازیکنان مس نوین با ورود به زمین متوجه شدند علاوه بر حریف، باید همانند بازی قزوین با زمین بازی هم بجنگند. بارش برف در کامیاران باعث شده بود کیفیت زمین کاملا از حد مطلوب خارج شود و حتی بازیکنان مس نوین اذعان داشتند لغزندگی آن از زمین قزوین هم بیشتر است تا انتظاری جز یک بازی درگیرانه و چشم دوختن دو تیم به اتفاقات در هوای بسیار سرد کامیاران نباشد.

بازیکنان مس نوین اما از بازی روی چنین زمینی برای دومین هفته متوالی انگار تجربه نسبی کسب کرده بودند و توانستند میل آوالان که از فشار تماشاگرانش سود می‌برد را در دقایق ابتدایی کنترل کنند اما در ادامه این مس نوین بود که دو موقعیت جدی برای گلزنی خلق کرد که دروازه‌بان حریف با واکنش‌های خود مانع ثبت گل اول برای میهمان شد تا نیمه اول با نمایش برتر مس نوین به پایان برسد.

در نیمه دوم اما هر دو تیم به صورت جسته و گریخته موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که خط دفاع مس نوین و دروازه‌بان این تیم هوشیاری لازم را به خرج دادند. تعویض‌های مس نوین هم در جهت کنترل بازی حریف و استفاده از ضد حملات انجام شد و کمی دقت می‌توانست سه امتیاز را به مس نوین در این بازی خارج از خانه و زمینی که اصلا شبیه به زمین فوتبال نبود، تقدیم کند اما در پایان امتیازات تقسیم شد تا مس نوین با دشت یک امتیاز از سفر طولانی به کرمان برگردد و به استقبال صدرنشین پر حاشیه گروه خود یعنی استقلال ملاثانی برود.

نکته حاشیه‌ای از بازی آوالان و مس نوین به سنگ پرانی هواداران میزبان مربوط می‌شود که حتی یکی از سنگ‌ها به مربی مس نوین اصابت کرد که خوشبختانه آسیبی به وی وارد نشد اما هواداران کامیارانی لحظاتی بعد با تشویق تیم مس نوین سعی کردند بابت این رفتار خود عذرخواهی و دلجویی کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز