شماره‌ی خبر : ‌74704 | تعداد بازدید : 627
شنبه 12 بهمن ماه 1398 ساعت 10:47

با تائید کارشناسان داوری؛ مس در بازی با سرخپوشان از تصمیمات داور متضرر شد

با نظر کارشناسان داوری مشخص شد که تیم فوتبال مس کرمان از ناحیه تصمیمات داور در بازی با سرخپوشان متضرر گردیده است.

با تائید کارشناسان داوری؛ مس در بازی با سرخپوشان از تصمیمات داور متضرر شد

با نظر کارشناسان داوری مشخص شد که تیم فوتبال مس کرمان از ناحیه تصمیمات داور در بازی با سرخپوشان متضرر گردیده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که اعضای کادر فنی تیم سرخپوشان چه در جریان بازی و چه در پایان دیدار خود برابر مس، به شدت با فشار روانی درصدد مظلوم نمایی از بابت اشتباهات داوری بودند، اما با نظر کارشناسان داوری مشخص شد نه تنها این تیم از ناحیه داوری متضرر نشده است که با اشتباهات فاحش داور این بازی علیه تیم مس کرمان، سرخپوشان از ناحیه تصمیمات داور بسیار سودمند هم شده است!

در حالی که تیم سرخپوشان مدعی بود در این بازی سه صحنه مشکوک به پنالتی برای این تیم اتفاق افتاده است، آقای حیدر سلیمانی یکی از پیشکسوتان داوری و کارشناسان این موضوع در رابطه با صحنه های مورد اعتراض تیم سرخپوشان در گفتگو با یکی از سایت های ورزشی کشور، هیچ یک از این اعتراضات را مبنی بر اعلام پنالتی به سود سرخپوشان تائید نکرد و در سه صحنه مورد اشاره تیم سرخپوشان، عدم اعلام پنالتی داور را تائید نمود.

در برنامه ورزشی لیگ یک نیز که از شبکه ورزش پخش شد، کارشناس داوری این برنامه نیز پنالتی اعلام شده بر علیه مس در این بازی را یک اشتباه مسلم دانست و بر اساس صحنه پخش شده اعلام کرد که توپ به هیچ عنوان به دست مدافع مس برخورد نکرده است و اعلام پنالتی به سود سرخپوشان در این بازی یک اشتباه آشکار علیه مس در این بازی بوده است.

این کارشناس داوری دو صحنه دیگر مورد اعتراض تیم سرخپوشان را برای اعلام پنالتی رد کرد و در یک صحنه دیگر در حالی که تصویر را قابل تشخیص نمی دانست، با اصرار و پافشاری مجری برنامه و به نوعی اظهار نظر مجری برنامه، صحنه را پنالتی تشخیص داد که آقای سلیمانی دیگر کارشناس داوری این صحنه را به هیچ وجه پنالتی ندانسته بود.

همچنین صحنه اخراج بهرام رشیدفرخی بازیکن تیم فوتبال مس کرمان که با اعتراض این تیم همراه شده بود، به شکلی عجیب و نامشخص در برنامه لیگ یک اصلا مورد بررسی قرار نگرفت!

بدین ترتیب تیم مس در بازی با سرخپوشان با قضاوت آقای ایاری بازهم در بازی های لیگ یک از تصمیمات داوری متضرر گردید.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا