شماره‌ی خبر : ‌74695 | تعداد بازدید : 2634
پنج‌شنبه 10 بهمن ماه 1398 ساعت 17:50

صعود غرور آفرین تیم فوتبال نوجوانان مس به جمع چهار تیم نهایی کشور

تیم فوتبال نوجوانان مس کرماندر دور دوم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور موفق شد در یک صعود غرور آفرین خود را در جمع چهار تیم نهایی مسابقات این فصل کشور جای دهد.

صعود غرور آفرین تیم فوتبال نوجوانان مس به جمع چهار تیم نهایی کشور

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در دور دوم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور موفق شد در یک صعود غرور آفرین، خود را در جمع چهار تیم نهایی مسابقات این فصل کشور جای دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال نوجوانان مس در آخرین بازی از دور دوم رقابت های لیگ برتر این فصل نوجوانان کشور موفق شد با تک گل امیر رضا رحمانی تیم فوتبال نوجوانان گناوه را شکست دهد تا صعود خود را به جمع چهار تیم نهایی رقابت ها قطعی نماید.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان با هدایت رسول نامجو در این دور از رقابت ها موفق شد با نتیجه 4بر2 تیم نوجوانان سپاهان را شکست دهد و برابر تیم های نوجوانان نساجی قائمشهر و سپاهان گیلان به تساوی دست پیدا کند تا در در مجموع با 8 امتیاز از چهار مسابقه به عنوان یکی از دو تیم صعود کننده از این مرحله به جمع چهار تیم نهایی رقابت ها راه پیدا کند.

این تیم در دور اول رقابت ها نیز از 12 مسابقه خود 21 امتیاز کسب کرده بود تا به عنوان تیم صدرنشین راهی این مرحله از رقابت ها شود.

تیم فوتبال نوجوانان مس با این صعود به جمع چهار تیم نهایی مسابقات گام بلندی برای شکستن طلسم چندین ساله تیم های پایه باشگاه مس برای قهرمانی در کشور برداشت.

نوجوانان مس به همراه سه تیم دیگر راه یافته به دور نهایی رقابت ها، به صورت متمرکز در یک شهر بازی های خود را به صورت دوره ای برای مشخص شدن تیم های اول تا چهارم این رقابت ها برگزار خواهند کرد.

اعضای تیم پرافتخار نوجوانان مس کرمان را در این رقابت ها یونس مهرابی، امیر علی مددی زاده، محمد باقر شهید زاده، علی ایران نژاد، علی قلی زاده، امیر مهدی سیستانی، حسام چوبداری، امیر محمد اسماعیلی، محمد رفیع علی خان نژاد، مهدی دودل، امیر حسین مریدزاده، محمد صالح محمدی، امیر ناصر مهدوی حمید رضا عرب زرندی، ابولفضل کاروانپور، امیر محمد یزیدی زاده، جواد حعفریان، حمید رضا رحمانی، امیر علی فریزنی، رضا رحمانیان، علی شاه حسینی، امیر حسین عزیز آبادی، پرویز ابراهیمی و ارشیا حسین خانی تشکیل می دادند.

رسول نامجو سرمربی تیم و علیرضا چویداری، محسن اسلامی، امید برهمت، محمد علی طریقی، محمد سلیمانی و محمدرضا نامجو اعضای کادر فنی این تیم بودند که سرپرستی تیم نیز بر عهده منصور نامجو بود.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز که در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر رده سنی خود به میدان رفته بود، در بازی آخر خود در حالی که برای صعود به جمع چهار تیم نهایی یک تساوی لازم داشت، برابر سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نونهالان مس در حالی که تا دقیقه 90 نیز برابر حریف خود به تساوی یک بر یک رسیده بودند و آماده برپا کردن جشن صعود خود بودند، در دقایق تلف شده گل دوم را دریافت کردند تا نتوانند به جمع چهار تیم پایانی صعود کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز