شماره‌ی خبر : ‌74678 | تعداد بازدید : 550
شنبه 5 بهمن ماه 1398 ساعت 21:51

مس با تمام توان برابر سرخپوشان با مهره های فراوان

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از بازی های سخت و حساس خارج از خانه خود در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول عصر روز دوشنبه ششم بهمن ماه در تهران برابر سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

مس با تمام توان برابر سرخپوشان با مهره های فراوان

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از بازی های سخت و حساس خارج از خانه خود در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول عصر روز یکشنبه ششم بهمن ماه در تهران برابر سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم سرخپوشان پاکدشت با وجودی که از 20 بازی قبلی خود با کسب 5 پیروزی، 9 تساوی و 6 شکست و ثبت 23 گل زده و 23 گل خورده و 24 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی است، یکی از تیم های پرمهره رقابت های این فصل لیگ یک این فصل محسوب می شود.

هدایت این تیم در نیم فصل اول رقابت ها برعهده علی نیکبخت بود اما در نیم فصل دوم بازی ها رضا عنایتی هدایت این تیم را برعهده دارد که با کمک علیرضا نیکبخت انگیزه های بسیاری در دنیای مربیگری دارند.

امیرحسین فشنگچی گلسازترین بازیکن این فصل لیگ یک با 6 پاس گل در این تیم بازی می کند و حمید کاظمی با 5 گل و حجت اسلامی با 4 گل از دیگر بازیکنان گلزن این تیم در این فصل از رقابت ها بوده اند.

آرمان شهداد نژاد و مجتبی محبوب مجاز بازیکنان این فصل سرخپوشان پاکدشت هستند که سابقه بازی در مس کرمان را داشته اند و از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می توان به سینا اسدبیگی، محمد علی صفیا، سپهر روزی طلب، آرام عباسی، سجاد دانایی اشاره کرد که تیم پرمهره ای برای سرخپوشان در این فصل از رقابت های لیگ یک تشکیل داده اند.

سرخپوشان که هفته گذشته در کرج موفق شد تیم صدرجدولی گل ریحان را در کرج متوقف کند، پیش از میزبانی از مس در بازی فردا، در بازی های این فصل، ده بار در زمین خود به میدان رفته است که حاصل آن 4 پیروزی، 5 تساوی و 1 شکست برای این تیم بوده است که در این بازی ها 13 گل زده و 6 گل خورده در کارنامه داشته است.

این تیم در بازی فردا سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل برروی نیمکت ندارد، در سه بازی قبلی خود که به مصاف مس کرمان رفته است، دو پیروزی و یک شکست در کارنامه بازی های رودروی خود ثبت کرده است.

با تمامی این اوصاف بازیکنان مس کرمان با تمام وجود در بازی فردا رودروی این تیم قرار خواهند گرفت و با تمام توان درصدد هستند که از این بازی سخت بیرون از خانه خود با دست پر زمین را ترک کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا