شماره‌ی خبر : ‌74668 | تعداد بازدید : 471
سه‌شنبه 1 بهمن ماه 1398 ساعت 10:31

محو ابرهای سیاه در نیمه دوم/شادی پایانی با چهره منظم مس نوین(عکس)

مس نوین زمانی به سه امتیاز بسیار حیاتی در کرمان رسید که دو نیمه متفاوت را با نمایشی هجومی برای سوت داور به نشانه پنالتی رقم زد.

محو ابرهای سیاه در نیمه دوم/شادی پایانی با چهره منظم مس نوین(عکس)

مس نوین زمانی به سه امتیاز بسیار حیاتی در کرمان رسید که دو نیمه متفاوت را با نمایشی هجومی برای سوت داور به نشانه پنالتی رقم زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بعد از شکست تلخ لحظه آخری در آستارا و قطع روند شگفت انگیز 8 هفته نباختن، مس نوین می‌دانست وضعیت جالبی در جدول ندارد و نه تنها کار دشواری برای رسیدن به بالای جدول دارد، بلکه از سوی تیم‌های قعرنشین هم تهدید می‌شود.

به همین دلیل ماموریت اصلی مس نوین مقابل تیم مدعی شهرداری همدان چیزی جز سه امتیاز نبود. مس نوین با تغییرات کمی نسبت به بازی قبلی خود مقابل شهرداری قرار گرفت.

ترکیب این تیم در این بازی با حضور حسن رفیعی، مهران غلامشاهی، علی خلیلی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، میلاد کمالی، مهدی حرجندی، امین کاظمیان، حامد منصورآبادی و ناصر دوست محمدی تشکیل شد.

در حالی که بارش باران در کرمان تا حدود یک ساعت قبل از بازی موجب شده بود برگزاری بازی در ورزشگاه باهنر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد اما با قطع بارش و همچنین تاکید نماینده فدراسیون قرار شد بازی در همان ساعت قبلی و در ورزشگاه باهنر انجام شود. روی چمن ورزشگاه نیز آبگرفتگی ایجاد نشد و کمی لغزندگی فقط می‌توانست برای دو تیم مشکل ساز شود.

با شروع بازی این شهرداری همدان بود که تلاش کرد در دقایق ابتدایی دروازه را تهدید کند و البته از همان ابتدا حتی خود بازیکنان مس نوین هم دلیل سردرگمی خود را نمی‌دانستند و این تیم در تمام خطوط نمایش بی نظمی داشت. تیر دروازه مورد هدف قرار گرفت، حسن رفیعی با پای خود به شکلی دیدنی مانع ورود توپ به دروازه شد و اگر تیم شهرداری کمی دقت به خرج می‌داد، شایستگی باز کردن دروازه آشفته مس نوین را داشت.

صحنه عجیب بازی هم به عبور توپ از تور پاره کنار دروازه مس نوین اختصاص داشت که داور بازی در تصمیمی باورنکردنی این صحنه را گل تشخیص داد اما بعد از مشورت با کمک خود تصمیمش را برگرداند.

نیمه اول بدون گل به پایان رسید تا دو تیم تلاش خود را در نیمه دوم جستجو کنند. بین دو نیمه انگار مس نوین تازه متوجه شده بود که ماموریتش در این بازی سردرگمی نیست و باید نیمه دوم متفاوتی را در خانه رقم بزند.

از همان ابتدای نیمه دوم چهره مس نوین به کلی نسبت به یک نیمه ضعیفش تغییر کرد و اولین هشدار، برخورد ضربه منصورآبادی به تیرک بود که به نوعی پاسخ تیرک نیمه اول حریف بود.

ورود سعید شمس الدینی در ابتدای نیمه دوم شاید برگ برنده مس نوین باید قلمداد شود که با استفاده از تجربه خود باعث شد نبض بازی در اختیار مس نوین قرار بگیرد. نظم به شکل محسوسی به بازی این تیم بازگشت و حریف چاره‌ای جز تجمع در زمین خودش نداشت. مس نوین چندین بار شانسش را با راه‌های مختلف برای گلزنی امتحان کرد تا اینکه در دقیقه 73 حرکت عالی منصورآبادی از سمت راست و نفوذ او به محوطه جریمه با خطای بازیکن حریف منجر به سرنگونی‌اش شد و داور بازی نقطه پنالتی را نشانه گرفت.

بهترین فرصت ممکن برای فراهم کردن پیش زمینه سه امتیاز که حسین تهامی قبلا نشان داده بود هیچ نقصی در ضربات پنالتی‌اش ندارد و با ضربه‌ای دقیق این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

مس نوین به هر آنچه که می‌خواست در این بازی رسیده بود؛ کنترل بازی بعد از گل به خوبی از سوی این‌ تیم اجرا شد و تیم‌ شهرداری که در نیمه دوم هیچ موقعیتی خلق نکرده بود، با تعداد نفرات بیشتر در زمین مس نوین حاضر شد. اما دفاع جانانه بازیکنان مس نوین برای حفظ این گل ارزشمند تا پایان بازی ادامه داشت و 4 دقیقه پر التهاب تلف شده هم به سلامت گذشت و این پیروزی در نهایت برای مس نوین حاصل شد.

مس نوین به بهترین شکل مزد نمایش عالی خود در نیمه دوم را دریافت کرد و اجازه نداد هوای جدول برایش ابری بماند.

مس نوین با 19 امتیاز به رده هشتم صعود کرد و خطر تیم‌های پایینتر از این تیم دور شد. حالا حرکت به سمت بالای جدول همتی بیشتر می‌خواهد که این‌ تیم حتی شایستگی رسیدن به آن را دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا