شماره‌ی خبر : ‌74662 | تعداد بازدید : 1078
دوشنبه 30 دی ماه 1398 ساعت 08:50

مس کرمان1-0آرمان گهر سیرجان/گوهر سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان با گل دقیقه 94 حسین شنانی به مهمترین هدف خود در بازی با آرمان گهر دست یافت و گوهر سه امتیاز را به کیسه خود ریخت.

مس کرمان1-0آرمان گهر سیرجان/گوهر سه امتیاز

تیم فوتبال مس کرمان با گل دقیقه 94 حسین شنانی به مهمترین هدف خود در بازی با آرمان گهر دست یافت و گوهر سه امتیاز را به کیسه خود ریخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه باهنر کرمان در یکی از دربی های این فصل خود در لیگ یک، میزبان تیم آرمان گهر سیرجان بود.

مجتبی حسینی تیم خود را در این بازی با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، مهدی عسگری، حسین شنانی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

در هوای ابری و سرد آخرین روزهای دی ماه کرمان، دو تیم هم استانی نیز بازی چندان گرمی را برابر هم آغاز نکردند و توپ ها بیشتر در میانه زمین ردوبدل می شد.

سهم دو تیم در نیمه اول برای ایجاد موقعیت روی دروازه هم بسیار اندک بود که سانتر قنبری از مس در دقیقه 20 در شلوغی جلوی دروازه، ضربه آخر برای گل شدن را دریافت نکرد و در دقیقه 28 صوفیانی در دروازه مس کرنر خطرناک بازیکنان سیرجانی را مهار کرد. در دقیقه 45 نیز ضربه آزاد شنانی با بدشانسی محض برای مسی ها تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم تعویض مس کاملا نشان از تهاجمی تر شدن این تیم می داد و ابوذر صفرزاده در دقیقه 58 به جای طاهر برای مس به زمین آمد.

اما دفاع منطقی تیم آرمان گهر اجازه شکل گیری حملات به تیم مس را نمی داد و کار مسی ها را برای رسیدن به دروازه میهمان سخت کرده بود.

در مقابل در دقیقه 59 بازی کار برای مس می توانست بسیار سخت تر هم بشود که داوود نوشی صوفیانی با واکنش استثنایی خود شوت زیبا کیانی را با کمک تیر دروازه دفع کرد تا دروازه مس برروی خطرناک ترین موقعیت بازی تا این دقیقه بسته بماند.

در دقیقه 66 بازی یاسر فیضی به جای عسگری به زمین آمد و در دقیقه 73 نیز بهرام رشیدفرخی جانشین شروین بزرگ شد تا مس همچنان امیدوار به باز کردن  دروازه حریف خود باشد.

مس دو موقعیت خوب گلزنی دیگر را برروی حرکات صفرزاده و رشیدفرخی از دست داد تا همچنان طلسم گلزنی برای مس تا دقیقه 90 ادامه داشته باشد.

اما در روزی که نه بازیکنان مس و نه هواداران این تیم از کسب سه امتیاز حتی تا بعد از دقیقه 90 نیز ناامید نشده بودند، سرانجام در دقیقه 94 آفتاب بر پیکره تیم مس با گل حسین شنانی طلوع کرد.

درحالی که همه فکر می کردند دو امتیاز حیاتی از جیب مس در این بازی خانگی برداشته شده است، اما در آخرین دقیقه وقت تلف شده، شروع مجدد صوفیانی از زمین تیم مس با اثرگذاری عالی فیضی همراه شد تا توپ با اشتباه مدافعان آرمان گهر در جایگیری به شنانی برسد و مهاجم مس در موقعیت تک به تک با دروازه آرمان گهر، با ضربه ای فوق العاده حرفه ای و هوشمندانه گل پیروزی مس کرمان را به ثمر برساند.

این اتفاق که بدترین خود برای سیرجانی ها محسوب می شد سبب اعتراضات شدید آن ها شد که در این اثنی درگیری بین امین جهان کهن و یکی از نیمکت نشینان حریف در گرفت تا بازیکن مس با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 95 از زمین اخراج شود.

سرانجام این بازی که در وقت تلف شده خود به اندازه کل 90 دقیقه ماجرا داشت، با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان خاتمه یافت تا مس برابر آرمان گهر، گوهر سه امتیاز را به دست بیاورد و در فاصله 5 امتیازی با صدر جدول قرار بگیرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز