شماره‌ی خبر : ‌74647 | تعداد بازدید : 615
چهارشنبه 25 دی ماه 1398 ساعت 09:53

میزبانی دختران و امیدهای مس و میهمانی بسکتبالیست ها

تیم های باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته به مصاف رقیبان خود خواهند رفت و برابر حریفانشان به رقابت خواهند پرداخت.

میزبانی دختران و امیدهای مس و میهمانی بسکتبالیست ها

تیم های باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته به مصاف رقیبان خود خواهند رفت و برابر حریفانشان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتسال دختران مس کرمان از ساعت 11 روز جمعه 27 دی ماه در سالن تلاش کرمان میزبان تیم پارس آرا شیراز خواهد بود.

دختران فوتسالیست مس همینک از 19 بازی خود با 23 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و تیم پارس آرا نیز با 13 امتیاز در رده دهم می باشد.

در بازی رفت در شیراز دختران فوتسالیست مس موفق شدند این تیم را با نتیجه سنگین 7بر1 شکست دهند. دختران فوتسال مس که سه بازی قبلی خود را به طور متوالی در خارج از کرمان برگزار کردند، با پیروزی در این بازی خانگی، در سه هفته مانده به پایان رقابت های خود به رده های بالاتر جدول چشم خواهند دوخت.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز بعد از وقفه ای یک ماهه رقابت های خود را در لیگ برتر امیدهای کشور از روز جمعه 27 دی ماه با بازی برابر شاهین بوشهر در کرمان از سر خواهد گرفت.

امیدهای مس همینک از 16 بازی خود با 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و تیم شاهین نیز از 16 بازی با 33 امتیاز در رده سوم است که مصاف دو تیم بازی بالانشینان جدول محسوب می شود.

امیدهای مس که در بازی رفت در بوشهر برابر این تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، با پیروزی در این بازی خانگی که از ساعت 13 و 45 در زمین اختصاصی شهدای مس برگزار خواهد شد، می توانند به جمع سه تیم بالای جدول چشم بدوزند.

در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور نیز بلند قامتان مس کرمان در بازی هفدهم این فصل خود در تهران به مصاف تیم مدعی مهرام خواهند رفت.

بسکتبالیست های مس که همینک با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند، به مصاف مهرامی می روند که با32 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

در بازی رفت دو تیم در کرمان، بسکتبالیست های مس بازی بسیار خوبی برابر این تیم مدعی انجام دادند و در نهایت با زحمت تیم قدر تهرانی موفق به کسب پیروزی شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز