شماره‌ی خبر : ‌74644 | تعداد بازدید : 648
سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 ساعت 12:39

تیرک‌ها و پرچم‌های نامهربان/پایان شکست ناپذیری مس نوین با گل مشکوک(عکس)

مس نوین برای تداوم رکورد خود فقط ثانیه‌های پایانی را کم آورد و با گل مشکوک به آفساید در آستارا مغلوب شد.

تیرک‌ها و پرچم‌های نامهربان/پایان شکست ناپذیری مس نوین با گل مشکوک(عکس)

مس نوین برای تداوم رکورد خود فقط ثانیه‌های پایانی را کم آورد و با گل مشکوک به آفساید در آستارا مغلوب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نیم فصل دوم بازی‌های لیگ دو روز گذشته کلید خورد و رقابت تیم‌ها در نیمه مهم‌تر فصل آغاز شد. بر همین اساس، تیم فوتبال مس نوین که توانسته بود در تیم فصل اول نمایش نسبتا قابل قبولی داشته باشد، به آستارا سفر کرد تا مقابل شهرداری و تیمی قرار بگیرد که هدایتش را حسن اشجاری مدافع چپ سابق تیم ملی به عهده دارد و در نیم فصل در بین پنج تیم اول جدول قرار گرفت و برای نیم‌ فصل دوم نیز تدارک مناسبی برای صعود انجام داده است.

رضا ترکزاده در شرایطی که 10 بازیکن خود را به دلیل امتحانات دانشگاهی و مصدومیت در اختیار نداشت، تیمش را با ترکیب محمدحسین ابراهیمی، کیان عباسپور، مهران غلامشاهی، رضا محمدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، حامد منصورآبادی، طاهر شریفی و ناصر دوست‌محمدی به زمین چمن مصنوعی وحدت آستارا فرستاد.

در منطقه مرزی و در آب و هوای سرد و نیمه ابری آستارا، بازی دو تیم پر حرارت آغاز شد و میزبان در دقایق ابتدایی نشان داد راه‌های گلزنی خود را بر پایه استفاده از توپ‌های بلند امتحان می‌کند و گرفتن خطا در زمین مس نوین و البته استفاده از پرتاب‌های بلند اوت در دستور کار شهرداری قرار داشت. اما اولین خطر بسیار جدی بازی روی حمله مس نوین خلق شد که ضربه محکم امین کاظمیان روی پاس ناصر دوست محمدی با بدشانسی به تیرک افقی برخورد کرد تا هشدار جدی به میزبان داده شود.

در ادامه نیمه اول تغییری در شکل بازی شهرداری ایجاد نشد و این تیم همچنان به دنبال استفاده از توپ‌های بلند و سوم برای خطرسازی بود. در حالی که دروازه مس نوین در نیمه اول به صورت جدی تهدید نشده بود، دومین خطر هم در زمین شهرداری ایجاد شد که ضربه دوست محمدی بعد از واکنش دروازه‌بان حریف به تیرک برخورد کرد تا مس نوین برای دومین بار از ثبت گل اول ناکام بماند و نیمه اول با خوش شانسی محض میزبان به پایان رسید. اگرچه اتفاق تلخ این نیمه مصدومیت شدید کیان عباسپور بود که فریادهای ناشی از درد او نشان می‌داد مس نوین باید برنامه‌هایش را تغییر دهد.

با شروع نیمه دوم و در حالی که بازیکنان نوین تحت تاثیر مصدومیت هم تیمی خود قرار گرفته بودند، تیم شهرداری برای سه امتیاز خانگی از همان ابتدا با تعداد نفرات بیشتری در زمین مس نوین حاضر شد. اما مدافعان نوین با هوشیاری کامل اجازه تهدید دروازه به حریف را نمی‌دادند و شاگردان اشجاری فقط تا پشت محوطه جریمه خطرناک ظاهر می‌شدند.

شاید بهترین موقعیت بازی می‌توانست برای مس نوین ایجاد شود و پاس عمقی عالی کاظمیان باعث شد طاهر شریفی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما در کمال ناباوری پرچم کمک داور این فرصت فوق العاده را از مهاجم مس نوین سلب کرد؛ حتی ناظر بازی نیز بعد از این صحنه خطاب به نیمکت مس نوین به تصمیم اشتباه کمک داور اذعان داشت اما این تصمیم عجیب به هر حال موقعیت را از مس نوین گرفت.

در دقایق پایانی فشار تیم شهرداری برای رسیدن به سه امتیاز بیشتر شد و در یک صحنه این بار تیرک مس نوین به لرزه در آمد؛ دقایقی بعد نیز ابراهیمی با خروج به موقع از دروازه راه مهاجم شهرداری را در موقعیت تک به تک تنگ کرد تا نتیجه بدون گل باقی بماند.

در حالی که پنج دقیقه وقت اضافه تا حفظ رکورد شکست ناپذیری مس نوین در شروع نیم فصل دوم باقی مانده بود، در دقیقه 93 ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه این تیم برای میزبان به دست آمد و یک ضربه نه چندان محکم در مسیر آغوش ابراهیمی با برخورد به بازیکن شهرداری تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. بعد از این گل بازیکنان مس نوین به شدت نسبت به سلامت این گل معترض بودند و اعتقاد داشتند بازیکنی که مسیر توپ را تغییر داده در موقعیت آفساید قرار داشته اما این گل مورد قبول داور بازی قرار گرفت. ثانیه‌های پایانی برای جبران این گل غافلگیرانه کافی نبود و مس نوین در نهایت شکست تلخی را تجربه کرد؛ تلخ‌تر از هر مسئله‌ای، پایان رکورد جذاب شکست ناپذیری این تیم بود که در عدد 8 متوقف شد.

این شکست باعث شد مس نوین به رده نهم سقوط کند. این تیم دوشنبه هفته آینده در کرمان میزبان شهرداری همدان خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو