شماره‌ی خبر : ‌74642 | تعداد بازدید : 486
سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 ساعت 10:50

رایکا بابل1-0مس کرمان/هشدار در آغاز نیم فصل دوم

تیم فوتبال مس کرمان با وجود همه شرایط سخت برای انجام بازی در زمین گل آلود بابل، با شکست یک بر صفر در این شهر برابر رایکا، خیلی زود زنگ هشدار را برای خود شنید.

رایکا بابل1-0مس کرمان/هشدار در آغاز نیم فصل دوم

تیم فوتبال مس کرمان با وجود همه شرایط سخت برای انجام بازی در زمین گل آلود بابل، با شکست یک بر صفر در این شهر برابر رایکا، خیلی زود زنگ هشدار را برای خود شنید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان که در این بازی با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، مجتبی مقتدایی، فرهاد سالاری، امین جهان کهن، مهران امیری، مهرداد قنبری، مهدی عسگری، شروین بزرگ و حسین شنانی به میدان رفت، از قبل این بازی می دانست که کار سختی در استادیوم هفت تیر بابل دارد.

با شروع بازی این تیم میزبان بود که با توجه به آشنایی خود از شرایط جو ورزشگاه و زمین بازی، کنترل بازی را در دست گرفت و در 15 دقیقه نخست برروی دروازه مس برنامه های هجومی خود را آغاز کرد.

اما تیم مس رفته رفته راه خود را به دروازه رایکا پیدا کرد و در دقایق 15 و 19 با ضربه شروین بزرگ و ضربه اشتباه مدافعان حریف موقعیت های گل خود را نیز پیدا کرد که به ثمر ننشست.

بازی دو تیم که از سرعت خوبی برخوردار بود عمدتا با حملات خطرناک تیم مس پیش می رفت اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول بازهم میزبان بود که برروی دروازه مس تحرکات خطرناک تر خود را انجام داد.

بعد از اینکه مقتدایی در دقیقه 35 توپ را از روی خط دروازه مس برگشت داد اما در نهایت در دقیقه 43 حمله تیم رایکا دروازه مس را باز کرد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی به پایان خواهد رسید اما جعفر عزیزی مهاجم تیم رایکا بعد از یک کنترل توپ خوب و حرکت در عرض با شوتی دیدنی توپ را به کنج دروازه مس فرستاد تا نیمه اول با یک گل به سود رایکاه خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم ضد فوتبال تیم رایکا با کیفیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه بابل سبب شد که تیم مس برای شکل گیری بازی خود به شدت دچار مشکل شود و سوت های پیاپی داور و زمین خوردن های متوالی بازیکنان رایکا و عدم کنترل درست توپ ها برروی زمین گل آلود، اجازه نمی داد که مس همانند بازی های قبل خود در خلق موقعیت، راهکارهای خود را به اجرا بگذارد.

در دقیقه 65 ابوذر صفرزاده و رضا صدری جانشین مهران امیری و سالاری شدند تا مس حملات خود را با پشتوانه بیشتری دنبال کند.

یاسر فیضی نیز از دقیقه 76 به جای عسگری برای مس به زمین آمد که در بدو ورود ضربه سر او با بدشانسی به اوت رفت.

در دقایق پایانی بازی موقعیت های خوب بزرگ و جهان کهن نیز برای مس حاصلی به دست نیاورد و در دقایق وقت تلف شده نیز مس خوش شانس بود که برروی ضد حمله رایکا دروازه خود را برای بار دوم باز شده ندید.

سرانجام در روزی که دو تیم می توانستند در زمین بی کیفیت بابل به تقسیم امتیازات بپردازند، تک گل رایکا اولین شکست نیم فصل دوم را به مس وارد کرد تا زنگ هشدار برای این تیم جهت ادامه راه خود به بالای جدول خیلی زود به صدا دربیاید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا