شماره‌ی خبر : ‌74640 | تعداد بازدید : 883
یکشنبه 22 دی ماه 1398 ساعت 12:28

پیچ رایکا در گردنه بابل برابر مس

تیم فوتبال رایکا بابل در حالی روز دوشنبه از تیم مس کرمان در زمین هفت تیر این شهر پذیرایی می کند که برای فرار از منطقه سقوط سخت به بازی های خانگی نیم فصل دوم خود چشم دوخته است.

پیچ رایکا در گردنه بابل برابر مس

تیم فوتبال رایکا بابل در حالی روز دوشنبه از تیم مس کرمان در زمین هفت تیر این شهر پذیرایی می کند که برای فرار از منطقه سقوط سخت به  بازی های خانگی نیم فصل دوم خود چشم دوخته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با وجود اینکه این تیم همینک از 18 بازی خود با کسب تنها دو پیروزی و ثبت 7 تساوی و 9 باخت با 13 گل زده و 19 گل خورده و ثبت 13 امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ یک قرار دارد، اما این تیم در بازی خانگی خود برابر مس کرمان با تمام قوا قرار خواهد گرفت و به هیچ عنوان نمی توان این بازی را رقابت ساده ای برای مس کرمان قلمداد کرد که این موضوع هوشیاری کامل نفرات تیم مس در زمین بازی را می طلبد.

تیم رایکا که در فصول قبل لیگ یک با نام خونه به خونه در بازی ها شرکت می کرد، در سال های اخیر به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی دیگر تیم مدعی سابق این بازی ها نبود و در این فصل نیز بارها شاهد تغییرات سرمربی خود بود.

درحال حاضر علی  نظرمحمدی سرمربی این تیم می باشد که جانشین ابراهیم شکوری سرمربی سابق این تیم شد.

بهترین بازیکن رایکا در نیم فصل اول رقابت ها مهرداد حیدری بود که چهار گل زده و دو پاس گل را برای تیم خود ثبت کرد.

از دیگر نفرات شاخص این تیم می توان به سعید ابراهیم پور، امیر حسین یحیی زاده، محسن آقایی، امین رضایی، رضا نبی زاده، جواد شفیعی و صائب محبی اشاره کرد که نشان می دهد این تیم قطعا از نظر نفری دست و پا بسته نخواهد بود.

رایکا تا پیش از میزبانی از مس در بازی  های این هفه لیگ یک،هشت بازی در خانه خود برگزار کرده بود که از آنها چهار تساوی،2 پیروزی و 2 شکست را ثبت کرده بود که 8 گل زده و 7گل خورده نیز در آنها باقی گذاشته بود.

اگر تیم رایکا بابل را همان خونه به خونه سابق قلمداد کنیم این دهمین بازی دو تیم در لیگ یک سال های اخیر محسوب می شود.

در 9 مسابقه قبلی دو پیروزی برای مس و سه پیروزی برای تیم بابلی ثبت شده است و چهار مسابقه دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

بازی رفت دو تیم نیز در کرمان با تک گل بهرام رشیدفرخی به سود مس کرمان خاتمه یافته بود.


رضا م از کرمان
0
1
سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 ساعت 10:08
باسلام وعرض ادب احتراما واقعا خیلی زشت و زننده است که یه تیم ته جدول بااین همه بازیکن سرشناس مس ببازه ودر عوض صنعت مس رفسنجان را ببینید باچه انگیزه ای بازی میکنند ما هواداران واقعا افسوس میخوریم که چرا////////خواه این را ضبط نمایید وخواه انجام ندهید فقط نمیدانم چرا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز