شماره‌ی خبر : ‌74617 | تعداد بازدید : 798
دوشنبه 16 دی ماه 1398 ساعت 13:20

دعوت باشگاه مس کرمان برای حضور در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی از مقابل موکب هیات فوتبال

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان از عموم مردم حق طلب برای شرکت در تشیع پیکر پاک شهید راه اسلام و قرآن، سردار قاسم سلیمانی دعوت به عمل می آورد.

دعوت باشگاه مس کرمان برای حضور در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی از مقابل موکب هیات فوتبال

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان از عموم مردم حق طلب دیار کریمان برای شرکت در تشیع پیکر پاک شهید راه اسلام و قرآن، سردار قاسم سلیمانی دعوت به عمل می آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بدون شک یاد و نام این شهید عزیز تا همیشه تاریخ بر برگ زرین مجاهدت های راه وطن ثبت خواهد بود و نور هدایت این سردار رشید اسلام تا همیشه روشن و چراغ هدایت امت اسلامی خواهد بود.

خانواده بزرگ باشگاه صنعت مس کرمان در کنار تمامی ملت ایران به خصوص امت شهید پرور کرمان، روز سه شنبه هفدهم دی ماه و از ساعت 7و 30 صبح با حضور در موکب هیات فوتبال استان کرمان واقع در برابر ساختمان این هیات در ابتدای خیابان خورشید سهم اندک خود را برای قدرشناسی از رشادت های سردار بزرگ انقلاب، حاج قاسم سلیمانی ادا خواهد کرد.

باشگاه مس کرمان با دعوت از عموم مردم و همچنین ورزشکاران، مربیان و هواداران شریف این باشگاه جهت شرکت در مراسم تشیع پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی، ثابت خواهد کرد که راه این شهید همام تا همیشه پررهرو خواهد بود.

وعده ما ساعت 7 و 30 دقیقه صبح سه شنبه هفدهم دی ماه در موکب هیات فوتبال استان کرمان واقع در ابتدای خیابان خورشید به سمت گلزار شهدای گلگون کفن کرمان.


یکشنبه 15 دی ماه 1398 ساعت 12:00
روانش شاد سپهبد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو