شماره‌ی خبر : ‌74601 | تعداد بازدید : 1717
دوشنبه 9 دی ماه 1398 ساعت 11:52

ملی پوش هندبال مس: تمام آسیایی‌ها به دنبال سهمیه جام جهانی هستند

افشین صادقی ملی پوش هندبال مس کرمان از تلاش تمامی ملی پوشان ایرانی برای موفقیت هندبال کشور در رقابت های انتخابی جام جهانی سخن گفت.

ملی پوش هندبال مس: تمام آسیایی‌ها به دنبال سهمیه جام جهانی هستند

افشین صادقی ملی پوش  هندبال مس کرمان از تلاش تمامی ملی پوشان ایرانی برای موفقیت هندبال کشور در رقابت های انتخابی جام جهانی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ افشین صادقی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی هندبال گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و قبل از این اردو، یک اردوی 11 روزه در تهران برگزار کردیم که خیلی پر فشار و سنگین بود. به طوری که در آن مدت بیشتر بر روی کار‌های بدنی متمرکز بودیم. همچنین اردوی یک روزه‌ای را هم  برگزار کردیم و بعد از آن به قطر آمدیم تا ادامه تمرینات را در این کشور برگزار کنیم.

او افزود: به هر حال شرایط تیم ملی بد نیست، اما می‌توانست بهتر از این‌ها باشد. رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسیار سخت است و تمام تیم‌های آسیایی با تمام توان و قدرت خود وارد رقابت‌ها می‌شوند تا بتوانند سهمیه جام جهانی را کسب کنند تا برای کشورشان افتخاری را بدست آورند. ما هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از نام و اعتبار ایران به خوبی دفاع کنیم.

صادقی ملی پوش هندبال کشورمان ادامه داد: شرایط برای ما در آسیا نسبت به سال‌های گذشته کمی سخت شده است. به طوری که چند سالی است از جمع 4 تیم برتر آسیا دور شده ایم و برای آن که دوباره به روز‌های اوج خودمان برگردیم کمی زمان می‌برد. امیدوارم با کمک‌هایی که فدراسیون هندبال و وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهند بتوانیم دوباره هندبال ایران را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو