شماره‌ی خبر : ‌74594 | تعداد بازدید : 517
شنبه 7 دی ماه 1398 ساعت 11:15

جایگاه تک رقمی در کنار یک رکورد جذاب/بهترین فرم مس نوین در لیگ دو

مس نوین کرمان این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای نیم فصل دوم انجام می‌دهد و امیدوار است در یک نیم فصل دست نخورده بتواند شرایط بهتری با توجه به شایستگی کامل خود ایجاد کند.

جایگاه تک رقمی در کنار یک رکورد جذاب/بهترین فرم مس نوین در لیگ دو

مس نوین کرمان این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای نیم فصل دوم انجام می‌دهد و امیدوار است در یک نیم فصل دست نخورده بتواند شرایط بهتری با توجه به شایستگی کامل خود ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نیم فصل اول لیگ دو برای مس نوین با یک پیروزی بی دردسر مقابل اروند خرمشهر به پایان رسید و این تیم توانست در رده هفتم جدول قرار بگیرد و در ادامه نیز بازی‌های معوقه گروه الف، جایگاه این تیم را در جدول دستخوش تغییرات نکرد. مس نوین در حالی در رده هفتم قرار گرفته که در سه فصل اخیر از حضور این تیم در لیگ دو، این بهترین جایگاهی است که برای تیم بومی و جوان به دست آمده و مس نوین هیچگاه با گذشت نیم فصل به رتبه تک رقمی نرسیده بود.

البته شایستگی مس نوین در این فصل بیشتر از رتبه تک رقمی فعلی است و قرار نداشتن بسیاری از بازیکنان در شرایط بازی و رسیدن آن‌ها به مرز آمادگی بی تردید زمان طلب می‌کرد که با گذشت چند بازی از فصل، هماهنگی در شکل بازی مس نوین نمود بیشتری پیدا کرد. به هماهنگی تیمی باید ناداوری و بدشانسی را هم اضافه کرد که اجازه نداد مس نوین نیم فصل اول را با رتبه‌‌ای بهتر از هفتمی به پایان برساند اما در هر صورت فاصله با تیم‌های بالاتر از این تیم به حدی نیست که جبران آن دشوار باشد و همچنین فاصله با تیم‌های پایین‌تر نیز بسیار شکننده و خطرناک است و مس نوین در نیم فصل دوم می‌خواهد به جایگاه بهتر و امن چنگ بزند.

اما رکورد شکست ناپذیری مس نوین نیز از دیگر نکات مثبتی است که در نیم فصل اول برای این تیم به ثبت رسید. مس نوین در 8 بازی پایانی خود با شکست بیگانگی کرد و شاید بدشانس باشد که نیم فصل فرا رسید و در مسیر ثبت یک رکورد بهتر وقفه ایجاد شد اما همه عوامل تیم در تمرینات نیم فصل تلاش می‌کنند تا در نیم فصل دوم علاوه بر حفظ این رکورد جذاب، آمار سه امتیازهای خود را بهبود ببخشند.

مس نوین در گروه خود با 7 تساوی صاحب بیشترین تعداد تساوی در نیم فصل اول بود و جالب اینکه این تیم بردهای خود را با هفته اول، هفته میانی (هشتم) و هفته آخر تنظیم کرده بود و اینگونه سه پیروزی کسب کرد که البته این این آمار کم دلیلی جز کم دقتی و شاید کم تجربگی نداشت. مس نوین همچنین با تفاضل گل مثبت 5 و با 16 امتیاز نیم فصل اول را تمام کرد که این مورد نیز بهترین عملکرد این تیم در طول حضورش در لیگ دو بوده است و چهارمین خط دفاعی برتر گروه الف با 10 گل خورده در ثبت این آمار بی تاثیر نبوده است.

همه در کرمان امیدوارند مس نوین در نیم فصل دوم شایستگی‌های به مراتب بیشتر و جذاب‌تری از خود به نمایش بگذارد و سبد امتیازات این تیم سنگین‌تر نیز شود تا هدفی که برای قرار گرفتن این تیم در جمع تیم‌های بالای جدول در ابتدای فصل ترسیم شده بود، در جدول نمایان شود. یک تیم کاملا بومی و جوان که در مقابل بودجه میلیاردی برخی تیم‌ها تعریف‌ و تمجیدهای فراوانی را به سوی خود کشاند و در نیم فصل دوم با تجربه‌ای که از نیم فصل اول کسب کرد، به دنبال جایگاه بهتری خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو