شماره‌ی خبر : ‌74576 | تعداد بازدید : 858
دوشنبه 2 دی ماه 1398 ساعت 12:07

جو سازی های رسانه ای در زمان نقل و انتقالات/مس با منطق و بدور از جو سازی عمل می کند

در زمان فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور، انتشار خبرهای عجیب و غریب تبدیل به یکی از عادت های رسانه ها می باشد که بهرشکل از این طریق به دنبال گرم کردن فضای رسانه ای خود و البته بالا و پائین کردن رقم ها در این بازار هستند.

جو سازی های رسانه ای در زمان نقل و انتقالات/مس با منطق و بدور از جو سازی عمل می کند

در زمان فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور، انتشار خبرهای عجیب و غریب تبدیل به یکی از عادت های رسانه ها می باشد که بهرشکل از این طریق به دنبال گرم کردن فضای رسانه ای خود و البته بالا و پائین کردن رقم ها در این بازار هستند.

طبیعی است که باشگاه هایی نظیر مس کرمان در رقابت های لیگ یک فوتبال کشور نیز از این دست خبرها در امان نباشند و برای هواداران این تیم تبدیل به عادت شده است که پیشنهاد باشگاه مس را به نیمی از بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات بشنوند که این موضوع بیشتر به تخیلات مدیران برنامه این بازیکنان و همچنین اثرگذاری برروی قیمت این نفرات برمی گردد.

اما همانند همیشه، باشگاه مس کرمان بدور از هرگونه شتاب زدگی و دچار شدن به جو ناپایدار بازار نقل و انتقالات و بر اساس نیازهای منطقی خود که توسط کادر فنی تیم فوتبال مس مطرح می گردد، نیازهای فنی خود را توسط بازیکنان مدنظرش پوشش خواهد داد و این موضوع در نقل و انتقالات آینده نیز مشهود و جاری خواهد بود.

همچنین باشگاه مس کرمان، برای جذب نفرات خود، سازوکار و دستورالعمل های مشخصی دارد که مسلما بر اساس آن ها اقدام به جذب نفرات مدنظر خود خواهد کرد و از همین رو انتشار اخبار مبنی بر جذب نفرات با قیمت های نجومی منتشر شده در برخی از رسانه ها به هیچ عنوان مورد تائید و در دستور کار باشگاه مس نمی باشد و بیشتر به فضاسازی های رسانه ای برمی گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا