شماره‌ی خبر : ‌74571 | تعداد بازدید : 3608
شنبه 30 آذر ماه 1398 ساعت 10:22

استعدادهای طرح فرهنگستان در مرحله جدید استعدادیابی باشگاه مس(عکس)

استعدادیابی آکادمیک باشگاه مس کرمان در قالب طرح فرهنگستان فوتبال با همراهی هیات فوتبال استان مراحل هدف گذاری شده و دقیق خود را پله به پله طی می کند و پس از گزینش و استعدادیابی عمومی، حالا مستعدان فوتبال استان مرحله جدید برنامه های خود را آغاز می کنند

استعدادهای طرح فرهنگستان در مرحله جدید استعدادیابی باشگاه مس(عکس)

استعدادیابی آکادمیک باشگاه مس کرمان در قالب طرح فرهنگستان فوتبال با همراهی هیات فوتبال استان مراحل هدف گذاری شده و دقیق خود را پله به پله طی می کند و پس از گزینش و استعدادیابی عمومی، حالا مستعدان فوتبال استان مرحله جدید برنامه های خود را آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از اینکه استعدادیابان این طرح با حضور در شهرهای کهنوج، منوجان، جیرفت، نرماشیر، راور، کرمان و عنبرآباد مرحله عمومی این طرح را بر اساس به روز ترین آیتم های استعدادیابی جهانی برگزار کردند، حالا نفرات منتحب، دور جدید طرح استعدادیابی فرهنگستان فوتبال باشگاه مس را به طور رسمی آغاز کردند.

دور جدید استعدادیابی طرح فرهنگستان فوتبال باشگاه مس، به طور رسمی از روز چهارشنبه گذشته در شهرهای ذکر شده آغاز شد و تمرینات نفرات این تیم ها برای رسیدن به مراحل هدف گذاری شده بعدی آغاز گردید.

قرار است مراسم رسمی نیز برای افتتاح این طرح طی روزهای آتی با حضور کلیه پایگاه های استعدادیابی طرح فرهنگتسان فوتبال برگزار گردد.

طرح فرهنگستان فوتبال باشگاه مس برای استعدادیابی دقیق از فوتبالیست های نونهال استان، با برنامه ریزی و پیگری های آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان از مهر ماه سال 98 به انجام مراحل تست گیری عمومی کار خود را آغاز کرده بود.


شنبه 30 آذر ماه 1398 ساعت 12:48
طح فرهنگستان برای نوجوانان نیسته؟
دوشنبه 25 مرداد ماه 1400 ساعت 12:47
سلام من میخاستم توی تست گیری فوتبال شهرستان جیرفت شرکت کنم لطفا به این شماره زنگ بزنید لطفا 09386098018
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا