شماره‌ی خبر : ‌74569 | تعداد بازدید : 924
شنبه 30 آذر ماه 1398 ساعت 09:38

صعود نونهالان مس به عنوان صدرنشین و نتایج درخشان جوانان و دختران فوتسال

در هفته ای که تیم های جوانان و دختران فوتسال مس نتایج بسیار خوبی در کارنامه خود ثبت کردند، تیم فوتبال نونهالان مس کرمان به عنوان صدرنشین و با اقتدار کامل به دور بعد رقابت های لیگ برتر کشور راه یافت.

صعود نونهالان مس به عنوان صدرنشین و نتایج درخشان جوانان و دختران فوتسال

در هفته ای که تیم های جوانان و دختران فوتسال مس نتایج بسیار خوبی در کارنامه خود ثبت کردند، تیم فوتبال نونهالان مس کرمان به عنوان صدرنشین و با اقتدار کامل به دور بعد رقابت های لیگ برتر کشور راه یافت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته پایانی دور گروهی رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور، نونهالان مس که در شرایط سخت سرمای زمستان خود را به یزد رسانده بودند برابر تیم ایستاتیس این شهر به میدان رفتند.

نونهالان مس که پیش از این صعود خود را به عنوان یکی از دو تیم برتر به دور بعد قطعی کرده بودند، برای صعود به عنوان صدرنشین نیاز به پیروزی در این بازی خارج از خانه و از دست دادن امتیاز توسط تیم البدر داشتند.

نونهالان غیور مس در این بازی با وجود همه مشکلات با نتیجه قاطع سه بر صفر و با گل های یاسین پور سلطانی، ابولفضل کاربخش و امیر فاضل امیری به پیروزی رسیدند تا با شکست تیم البدر، در نهایت نونهالان مس به عنوان صدرنشین گروه با اقتدار راهی دور بعد رقابت ها شوند.

شاگردان آقای رضا محمدی در پایان 14 بازی دور گروهی خود در رقابت های این فصل، با کسب 9 پیروزی، 3 تساوی و دو شکست و ثبت 34 گل زده در برابر 19 گل خورده و 30 امتیاز به عنوان تیم اول گروه راهی دور بعد شدند.

این تیم در دور بعد رقابت ها با شناخت حریفانش به صورت مجتمع در یک شهر بازی های خود را برگزار می کند و در صورت صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه، در جمع چهار تیم پایانی رقابت ها قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر جوانان کشور، میهمان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در یک بازی محکم و پرگل در نهایت دو تیم به تساوی سه بر سه رسیدند تا جوانان مس با دست پر از تبریز و از این بازی سخت به کرمان بازگردند.

شاگردان آقای حسین خانی در هوای سرد تبریز و در شرایط سخت این بازی با گل های طاهر بلوچ، امین شیروانی و امیر بهزادی موفق شدند تک امتیاز این بازی دشوار خارج از خانه را به حساب خود بریزند.

جوانان مس با این یک امتیاز 19 امتیازی شدند و در رده هشتم جدول جای گرفتند. این تیم بازی هفته بعد خود را روز پنجشنبه پنجم دی ماه در کرمان برابر تیم شاهین بوشهر برگزار خواهد کرد.

تیم فوتسال دختران مس کرمان نیز در ادامه بازی های لیگ برتر موفق شد در کرمان تیم رهیاب تهران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا سه امتیاز شیرین این بازی را به حساب خود واریز کند.

دختران فوتسال مس در بازی شانزدهم این فصل خود با دو گل نرگس کریمی به این پیروزی رسید تا شاگردان سعیده ایرانمنش 20 امتیازی شوند و در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دختران فوتسالیست مس بازی هفته بعد خود را روز جمعه ششم دی ماه در آبادان برابر تیم پالایش نفت آبادان برگزار خواهند کرد.


شنبه 30 آذر ماه 1398 ساعت 10:45
دمشون گرم، تا باشه از این خبرا باشه.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز