شماره‌ی خبر : ‌74566 | تعداد بازدید : 803
چهارشنبه 27 آذر ماه 1398 ساعت 09:47

تیم های باشگاه مس به مصاف همسایه های رقیب می روند!

تیم های مختلف باشگاه مس در روزهای آخر این هفته در رقابت های خود به مصاف رقیبان خواهند رفت.

تیم های باشگاه مس به مصاف همسایه های رقیب می روند!

تیم های مختلف باشگاه مس در روزهای آخر این هفته در رقابت های خود به مصاف رقیبان خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان مس کرمان از ساعت 14 عصر امروز در تبریز میهمان تیم جوانان تراکتور می باشد.

جوانان مس که در بازی رفت حریف خود را با نتیجه 3بر1 در کرمان شکست داده بودند، همینک از 14 بازی با 18 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و تیم تراکتور نیز با 19 امتیاز در همسایگی مس در رده هفتم جدول قرار دارد.

در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور نیز بلندقامتان مس روز پنجشنبه و از ساعت 16 در بازی معوقه خود به میدان می روند و در قزوین میهمان تیم شورای شهر می باشند.

بسکتبالیست های مس که در هفته های اخیر بازی ها و نتایج بسیار دلگرم کننده ای داشته اند، همینک از یازده بازی خود چهارده امتیازی هستند و در رده سیزدهم جدول قرار دارند و تیم قزوین نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده است تا این بازی نیز رقابت همسایه ها در جدول باشد.

در هفته آخر رقابت های دور گروهی لیگ برتر نونهالان کشور نیز تیم نونهالان مس کرمان عصر روز جمعه از ساعت 14 در یزد به مصاف تیم ایستاتیس این شهر خواهند رفت.

نونهالان مس که پیش از این با 27 امتیاز صعود خود را به دور بعد قطعی کرده اند، هم امتیاز با تیم البدر بندر کنگ و با تفاضل کمتر نسبت به این تیم، در بازی روز جمعه به دنبال صعود به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد رقابت ها می گردند.

تیم ایستاتیس یزد نیز با کسب تنها سه امتیاز از 13 مسابقه قبلی خود و قرار گرفتن در رده آخر جدول، سقوطش از این مسابقات قطعی شده است.

و در نهایت تیم فوتسال دختران مس نیز روز جمعه و از ساعت 11 در سالن تلاش کرمان برابر تیم رهیاب تهران به میدان خواهد رفت.

دختران فوتسال مس از 15 بازی قبلی خود با کسب 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و تیم رهیاب تهران نیز با 25 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده است تا این دو تیم نیز در همسایگی هم در جدول البته با مصافتی بیشتر باشند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز