شماره‌ی خبر : ‌74561 | تعداد بازدید : 1235
دوشنبه 25 آذر ماه 1398 ساعت 09:36

اتفاق باورنکردنی در لیگ دو/سه امتیاز آخر برای مس نوین با 20 دقیقه بازی!(عکس)

تیم فوتبال مس نوین در بازی خود در خرمشهر به سه امتیاز کم دردسر رسید و یک بازی نیمه تمام مقابل اروند 7 نفره حسن ختام بازی‌های این تیم در نیم فصل اول لیگ دو بود.

اتفاق باورنکردنی در لیگ دو/سه امتیاز آخر برای مس نوین با 20 دقیقه بازی!(عکس)

تیم فوتبال مس نوین در بازی خود در خرمشهر به سه امتیاز کم دردسر رسید و یک بازی نیمه تمام مقابل اروند 7 نفره حسن ختام بازی‌های این تیم در نیم فصل اول لیگ دو بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ روز گذشته در بازی‌های هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته دوم، دو تیم اروند خرمشهر و مس نوین کرمان باید به مصاف هم می‌رفتند. اروندی که در این فصل با مشکلات شدید مالی و بدهی‌های فراوان روبرو شده و بازیکنان این تیم هنوز هیچگونه درصدی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند و جالب اینکه بازیکنان اروند فقط هنگام برگزاری بازی دور هم جمع می‍‌‌ شوند و تمریناتشان را به صورت جدی انجام نمی‌دهند!

با این حال شرایط وخیم اروند دلیلی برای دست کم گرفتن این تیم از سوی مس نوین نبود و تیم رضا ترکزاده با تمام قوا و آگاهی از اینکه تیم اروند در بازی‌های گذشته با وجود مشکلات عجیبش نمایش پایاپایی مقابل حریفان داشته و حتی دو هفته قبل شهرداری همدان را شکست داده بود، به خرمشهر سفر کرد تا طلسم 4 مساوی متوالی را باطل کند.

مس نوین در این بازی با ترکیب محمدحسین ابراهیمی، مهران غلامشاهی، کیان عباسپور، حجت ده شیخ، حامد منصورآبادی، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، رضا محمدی، طاهر شریفی و حمید محمدرفیعی به زمین رفت.

اما بازیکنان مس نوین با ورود به زمین با عجیب‌ترین اتفاق ممکن روبرو شدند و تعداد کم بازیکنان اروند کاملا خودنمایی می‌کرد و حساب دو دوتا چهارتا و چشم مالیدن هم تغییری در تصویر داخل زمین نداشت؛ اروند با 7 بازیکن در زمین حاضر شده بود و این تیم که در یکی از بازی‌های گذشته در زمین غیبت داشت، برای جلوگیری از حذف و سقوط زودهنگام به لیگ دسته سوم با شماتیک باورنکردنی در زمین بازی حضور یافت.

با گذشت 15 دقیقه مس نوین توانست توسط حسین تهامی به گل برسد اما دروازه‌بان اروند که در دو نوبت به دلیل مصدومیت در بازی وقفه ایجاد کرده بود، در دقیقه 20 اعلام کرد قادر به ادامه بازی نیست و تعداد بازیکنان میزبان به حد نصاب نرسید تا بازی با سوت داور بازی نیمه تمام بماند!

با توجه به یک گل زده مس نوین، این بازی باید با نتیجه 4 بر صفر به سود این تیم اعلام شود اما یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در خرمشهر رخ داد و پیروزی کم دردسر تقدیم مس نوین شد. این پیروزی مس نوین را به رده 7هفتم جدول فرستاد و البته روند شکست ناپذیری این تیم هم به 8 بازی رسید تا امید برای نیم فصل دوم و جهش به سوی بالای جدول همچنان باقی باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز