شماره‌ی خبر : ‌74523 | تعداد بازدید : 783
شنبه 16 آذر ماه 1398 ساعت 10:57

آلومینیوم اراک0-0مس کرمان/روزی که داور سه امتیاز مس را بلعید

در روزی که تیم فوتبال مس کرمان برای کسب سه امتیاز بسیار مهم و حیاتی در اراک و برابر تیم پرقدرت آلومینوم همه کار انجام داد، اما داور مسابقه با مردود اعلام کردن گل سالم تیم مس مانع پیروزی این تیم شد.

آلومینیوم اراک0-0مس کرمان/روزی که داور سه امتیاز مس را بلعید

در روزی که تیم فوتبال مس کرمان برای کسب سه امتیاز بسیار مهم و حیاتی در اراک و برابر تیم پرقدرت آلومینوم همه کار انجام داد، اما داور مسابقه با مردود اعلام کردن گل سالم تیم مس مانع پیروزی این تیم شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در ورزشگاه امام خمینی این اراک، تیم مس میهمان تیم آلومینیوم بود که مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب: داوود نوشی صوفیانی، حسین حیدری، میثم تهی دست، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، مهدی عسگری، شروین بزرگ و یاسر فیضی به میدان فرستاد.

در این بازی تیم آلومینیوم برای فرار از بحران نیاز حیاتی به سه امتیاز این بازی خانگی خود داشت و از همین رو با شروع بازی و از همان ابتدا قصد داشت کنترل بازی را در دست بگیرد.

اما با گذشت 15 دقیقه از ابتدای بازی، تیم مس موفق شد تسلط خود را بر زمین مسابقه بر میزبان دیکته کند و در دقیقه 20 با ضربه سر فیضی اولین حرکت جدی خود را برروی دروازه حریف انجام داد.

مس که از همان ابتدای بازی کاملا به دروازه حریف نظر داشت و بازی به مراتب منظم تری نسبت به آلومینیوم در زمین بازی انجام می داد، در دقیقه 31 نیز فرصت گلزنی خوبی را از دست داد.

تیم حریف نیز که سخت به سه امتیاز این بازی نیاز داشت در حملات خود به سد محکم دفاعی مس و البته واکنش های خوب نوشی صوفیانی برخورد می کرد و در دقیقه 34 با شیرجه خوب دروازه بان مس دروازه این تیم بسته ماند.

فشار تیم میزبان برروی داوری نیز کاملا محسوس بود و سوت های این داور با واکنش های تند هواداران و عوامل تیم میزبان روبرو شد تا جایی که مرجان زاده داور بازی در همان نیمه اول نشانه هایی از چرخش سوت های خود به میزبان نشان می داد.

بعد از اینکه داور مسباقه در تصمیبمی عجیب مجید محافظت کار مربی تیم مس را از روی نیمکت تیم اخراج کرد، اوج تصمیمات عجیب خود را در دقیقه 42 بازی اتخاذ کرد جایی که شروین بزرگ با ضربه سر دروازه تیم آلومینیوم را باز کرد اما داور مسابقه به دلایلی که اصلا مشخص نبود با اعلام خطای شروین بزرگ گل او را مردود اعلام کرد تا یکی از بحث برانگیز ترین تصمیمات داوری ممکن را اتخاذ کند و گل این تیم را مردود اعلام کند.

این تصمیم در نتیجه و جریان بازی کاملا اثرگذار بود و اشتباه داوری در این صحنه به شدت با اعتراض عوامل تیم مس روبرو شد.

بهرشکل نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم بازی با همان برتری محسوس تیم مس در موقعیت های گل نسبت به تیم آلومینیوم آغاز شد و در دقیقه 68 مهدی عسگری با دروازه حریف تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را مدافعان آلومینیوم توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند تا دروازه میزبان همچنان بسته بماند.

در دقایق پایانی بازی تیم آلومینیوم در اثر فشار هواداران خود حملاتی را روی دروازه مس انجام داد که در بازهم با دفاع تیمی خوب مسی ها موفق به حفظ دروازه خود شدند.

تیم مس تا پایان بازی بازهم به دنبال پیدا کردن دروازه حریف بود و با ورود بهرام رشیدفرخی در دقیقه 69 به جای فیضی و غلامی در دقیقه 80 به جای عسگری و در دقیقه 82 شنانی به جای قنبری برای مس به میدان آمدند.

در دقیقه 88 بازی بازهم همه چیز برای گل برتری مس کرمان در این بازی فراهم بود که ضربه سر بزرگ را مدافعان آلومینیوم بازهم در آخرین لحظه از روی خط دروازه خود برگشت دادند تا در روزی که مس برای پیروزی همه توان خود را به کار بسته بود، در نهایت بازی با تصمیم اشتباه داور و بدشانسی مس در چند صحنه با تساوی بدون گل مساوی خاتمه پیدا کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو