شماره‌ی خبر : ‌74509 | تعداد بازدید : 608
دوشنبه 11 آذر ماه 1398 ساعت 10:00

روند شکست ناپذیری به شش هفته رسید/مس نوین و باور به نتایج تر و تمیز(عکس)

کسب امتیاز در خرم آباد و جو دشوار ورزشگاه تختی کار اصلا ساده‌ای نیست اما مس نوین نشان داد برای حفظ روند شکست ناپذیری و شخصیت نمایی حتی به امتیازات بازی خارج از خانه مقابل مدعیان چنگ می‌زند و البته با کمی خوش شانسی و دقت کار بزرگ‌تری را هم رقم می‌زد.

روند شکست ناپذیری به شش هفته رسید/مس نوین و باور به نتایج تر و تمیز(عکس)

کسب امتیاز در خرم آباد و جو دشوار ورزشگاه تختی کار اصلا ساده‌ای نیست اما مس نوین نشان داد برای حفظ روند شکست ناپذیری و شخصیت نمایی حتی به امتیازات بازی خارج از خانه مقابل مدعیان چنگ می‌زند و البته با کمی خوش شانسی و دقت کار بزرگ‌تری را هم رقم می‌زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در 5 هفته گذشته مس نوین با شکست در لیگ دو بیگانگی کرده بود و بعد از حفظ این روند در بازی گذشته مقابل شهید قندی یزد، نوینی‌ها در یکی دیگر از بازی‌های دشوار خود به خرم آباد سفر کردند تا مقابل خیبر با سابقه و مدعی قرار بگیرند.

میزبان می‌دانست در صورتی که معادلات هفته به سودش رقم بخورد، می‌تواند با سه امتیاز خانگی و با توجه به یک بازی معوقه به صدر جدول برسد. البته مسئولان این تیم در خرم آباد با میهمان خود همکاری کردند و شرایط حداقلی را برای مس نوین و تمرین روز قبل از بازی فراهم کردند.

رضا ترکزاده در این بازی تیمش را با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، مهران غلامشاهی، علی خورشیدی، امیرحسین امیرطاهری، حسین تهامی، سعید شمس الدینی، امین کاظمیان، مهدی محمدی نژاد و ناصر دوست محمدی به زمین تختی خرم آباد فرستاد.

کادرفنی مس نوین از روزهای گذشته این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده بود که غفلت در خرم آباد تبعات سختی خواهد داشت و عبور از دقایق پر فشار ابتدایی که میزبان تمام تلاشش را برای باز کردن دروازه انجام می‌دهد، الزامی است. با شروع بازی، تیم خیبر با حمایت نزدیک به 1500 هوادار خود با تعداد نفرات بالا در زمین مس نوین حاضر شد و شرایط بازی برای بازیکنان مس نوین سخت و پر فشار به نظر می‌رسید. اگرچه این بازیکنان مس نوین بودند که تا آستانه غافلگیری حریف پیش رفتند و در دقیقه 8 شوت مهدی محمدی نژاد با بدشانسی هرچه تمام‌تر به تیرک خورد و این اتفاق خوب دقایق ابتدایی برای میهمان رخ نداد.

اما در دقیقه 12 بازیکنان مس نوین روی یک ضربه ایستگاهی تمرکز خود را از دست دادند و میزبان توانست روی اولین گل بازی را به ثمر برساند. این گل دقیقا خلاف بر میل مس نوین بود که قصد داشت از دقایق ابتدایی به سلامت عبور کند و حریف بعد از گل اول هم به دنبال زدن گل‌های بیشتری بود تا کار را برای مس نوین در ادامه بازی سخت کند.

با این حال در 15 دقیقه پایانی نیمه اول و با ایجاد تعادل در بازی، این نوینی‌ها بودند که نمی‌خواستند کار دشواری را برای نیمه دوم پیش رو داشته باشند و در دقیقه 38 پاس در عمق عالی سعید شمس الدینی باعث شد طاهر شریفی مهاجم سرعتی مس نوین در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و در شرایطی که خود این بازیکن فضای کافی برای محک زدن شانس گلزنی را در اختیار داشت، اما با نهایت از خود گذشتگی توپ را به امین کاظمیان سپرد و هافبک خلاق مس نوین هم چاره‌ای جز بازی کردن دروازه نداشت و این باعث شد مس نوین در شرایطی برابر به رختکن برود.

در آستانه شروع نیمه دوم و هنگام ورود اعضای مس نوین به زمین، جو ورزشگاه تختی دچار التهاب شد و چند تماشاگر با نفوذ به سکوهای پشت نیمکت مس نوین و در فاصله بسیار نزدیک، کاملا بی دلیل اقدام به فحاشی به سوی میهمان خود کردند و این باعث اعتراض شدید نیمکت مس نوین شد که در نهایت با دخالت ماموران انتظامی، اطراف نیمکت مس نوین آرامش نسبی به خود دید تا شرایط ادامه بازی در نیمه دوم هم فراهم شود. البته که سرمربی خیبر نیز بین دو نیمه با استفاده از الفاظ ناشایست در مقابل رختکن داوران، عامل تشنج و ایجاد ذهنیت منفی برای تماشاگران خودی بود و او بارها در طول نیمه اول نیز با داور و ناظر بازی مشاجره داشت!

به هر شکل با شروع نیمه دوم مشخص شد که خیبر در خانه تمایلی برای واگذاری امتیاز به مس نوین ندارد اما بازیکنان مس نوین با روحیه از گل تساوی دقایق پایانی نیمه اول، به دنبال حفظ این تک امتیاز خوب بودند. حریف از هر نقطه با ارسال‌های بلند روی دفاع مس نوین، قصد داشت مدافعان این تیم را به اشتباه وادار کند و بر روی یک اتفاق به دروازه نزدیک شود.

طبیعی بود که این سبک بازی، موقعیت‌هایی را برای تیم خیبر به وجود بیاورد که همینگونه هم شد؛ در یکی از این حملات، بازیکن خیبر در موقعیت تک به تک با حسن رفیعی قرار گرفت اما در آخرین لحظه این امیرطاهری بود که با حضور به موقع در کنار مهاجم حریف، دروازه تیمش را از یک تهدید جدی نجات داد. همچنین حسن رفیعی در یکی دیگر از حملات خیبر نیز به شکلی دیدنی توپ را از مقابل پای بازیکن این تیم رد کرد تا دروازه مس نوین با نزدیک شدن به دقایق پایانی بسته بماند.

در دقایق رو به پایان بازی شدت حملات تیم خیبر همچنان با دفاع محکم و منظم بازیکنان مس نوین بی اثر می‌ماند و ورود حجت ده شیخ و عارف زینلی نیز برای جلوگیری از نفوذ بازیکنان کناری و دفع توپ‌های بلند خیبر کاملا کارساز شد. مس نوین هم اما برنامه ویژه‌ای برای استفاده از ضد حملات داشت و ورود مهدی حرجندی سرعتی به بازی هم باعث شد زهر حملات خیبر با هشدار مس نوین کمتر شود. مس نوین روی همین ضد حملات می‌توانست نمایش خود را در خرم آباد به حد جنون برساند که شوت حسین تهامی روی پای این بازیکن سوار نشد تا بازی با خوش شانسی میزبان مدعی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

مس نوین در این بازی مهم برای اثبات شخصیت و حفظ رکورد شکست ناپذیری تلاش فوق العاده‌ای انجام داد و نمایش محکم بازیکنان جای تقدیر را باقی می‌گذارد. روند شکست ناپذیری به شش هفته رسیده و مس نوین با 12 امتیاز قصد دارد به این روند در دو بازی باقی مانده تا نیم فصل با کسب حداکثر امتیازات جلوه زیبایی ببخشد. این تیم هفته آینده میزبان میلاد مهر تهران خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا