شماره‌ی خبر : ‌74483 | تعداد بازدید : 667
یکشنبه 3 آذر ماه 1398 ساعت 09:47

حاشیه های بازی سپیدرود و مس/متولدین ماه مس!

ظاهرا تولدهای امسال تیم مس در روزهای بازی آن ها برکاتی دارد که لذت جشن تولد آن ها را چند برابر می کند! شیرینی تولد مسی ها در بازی با سپیدرود یک بار دیگر با طعم خوش پیروزی زیر دندان آن ها مزه کرد تا دعا کنیم متولدین ماه "مس" در این فصل هر روز تولد این

حاشیه های بازی سپیدرود و مس/متولدین ماه مس!

ظاهرا تولدهای امسال تیم مس در روزهای بازی آن ها برکاتی دارد که لذت جشن تولد آن ها را چند برابر می کند! شیرینی تولد مسی ها در بازی با سپیدرود یک بار دیگر با طعم خوش پیروزی زیر دندان آن ها مزه کرد تا دعا کنیم متولدین ماه "مس" در این فصل هر روز تولد این چنینی داشته باشند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پیش از این پوریا غلامی در روز تولد خودش در کرمان به ملوان گل زد، فرذهاد کرمانشاهی در روز تولدش با پنالتی هایی که از بادران گرفت صعود مس را در جام حذفی امضا کرد، امیر طاهر در روز تولدش اولین بازی رسمی خود را در این فصل برای مس به صورت فیکس انجام داد و در ترکیب ماند تا در بازی با سپیدرود مس با دو جشن تولد از سوی مجتبی حسینی و مهرداد قنبری به مصاف سپیدرود برود.

در شب قبل از بازی همه اعضای تیم مس هم قسم شدند که سه امتیاز را به سرمربی مس بابت کادوی تولد هدیه دهند و به بهترین شکل ممکن این کار را نیز انجام دادند تا تولد امسال مجتبی حسینی حسابی سبزه سبز باشد.

مهرداد قنبری هم که تولد شناسنامه ای خود را در این روز می دید، همانند همه متولدین ماه مس در بازی روز تولد خود خوش درخشید و یک گل به زیبایی همه گل های زندگی خود به ثمر رساند...

برای همه آن هایی که دل در گرو مس دارند آرزو می کنیم که تولدشان به زیبایی همین گل هایی باشد که دیروز از جنس مس در رشت دیدیم.

بازیکنان شمالی و سابق سپیدرود در ترکیب مس برابر تیم سابق خود آتش بازی به راه انداختند و میثم تهی دست و شروین بزرگ دروازه تیم شهر خود را با تعصب به پیراهن مس باز کردند و البته به احترام تیم سابق خود خوشحالی نیز نکردند.

سپیدرودی ها خوش شانس بودند که شنانی دیگر بازیکن سابق این تیم در مس مصدوم بود در غیر این صورت شاید او هم مجبور بود گلزنی بدون خوشحالی داشته باشد.

پیش از شروع بازی بازار ماچ و بوسه میان نیمکت دو تیم داغ بود و نادر دست نشان برروی نیمکت سپیدرود با بازیکنان فصل قبل خود در تیم مس حسابی خوش و بش کرد و فضای گرمی پیش از بازی در ورزشگاه حاکم شد.

پخش مستقیم بازی از شبکه باران سبب شد که کرمانی ها چند هزار کیلومتر آنطرف تر از محل بازی بتوانند پیروزی بزرگ تیم خود را در رشت مشاهده کنند.

بهرام رشیدفرخی که پیش از این رکورد سریع ترین گل این فصل مس را با تنها 30 ثانیه پس از ورود به زمین به نام خود ثبت کرده بود، رکورد سریع ترین دریافت کارت زرد این فصل مس را هم با تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین به نام خود ثبت کرد.

با وجود بارندگی شدید شهر رشت در روزهای قبل، خوشبختانه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل خشک بود و امکان بازی خوب را در اختیار دو تیم به خصوص بازیکنان تکنیکی مس قرار داد. در زمان انجام بازی نیز خوشبختانه بارندگی شدید نبود تا در جریان بازی خللی ایجاد نکند.

وصل شدن اینترنت کشور در جریان بازی مس، لذت پیروزی در این بازی را برای هواداران این تیم دو چندان کرد و خبر برد تیم از طریق اینترنت وصل شده بیش از پیش مخابره شد.

 


یکشنبه 3 آذر ماه 1398 ساعت 11:43
سپاس از همه عزیزان و دست اندرکاران.امیدوارم پله های صعود یکی پس از دیگری طی شود و در پایان جشن صعود برگزار شود.انشالله
یکشنبه 3 آذر ماه 1398 ساعت 19:48
تبریک به همه به خاطر این نتیجه خوب و دلچسب ایشالا با یکدلی و پرهییز از حاشیه این نتایج ادامه داشته باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا