شماره‌ی خبر : ‌74473 | تعداد بازدید : 1425
چهارشنبه 29 آبان ماه 1398 ساعت 08:35

بحران سپیدرود موجب فریب مس نمی شود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی روز شنبه از تیم مس کرمان میزبانی می کند که سه شکست متوالی در سه بازی قبل سبب بحرانی شذن شرایط این تیم رشتی شده است.

بحران سپیدرود موجب فریب مس نمی شود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی روز شنبه از تیم مس کرمان میزبانی می کند که سه شکست متوالی در سه بازی قبل سبب بحرانی شذن شرایط این تیم رشتی شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از آنکه میزبان این هفته مس در سه بازی قبل خود برابر تیم های ملوان، گل ریحان و داماش بازی های خود را واگذار کرد، نظرمحمدی سرمربی این تیم از کار برکنار شد تا نادر دست نشان سرمربی فصل قبل مس، در اولین جلوس خود برروی نیمکت این تیم برابر تیم فصل قبل خود حاضر شود.

با وجود شرایط بحرانی تیم سپیدرود، تیم مس کرمان که در هفته های اخیر امتیازهای خوبی از دل لیگ یک اندوخته کرده است، برای تداوم روند صعودی خود، به هیچ عنوان فریب شرایط بحرانی تیم سپیدرود را نمی خورد و به خوبی می داند که این تیم با سرمربی جدید خود و در خانه، با تمام قوا برابر مس کرمان بازی خواهد کرد تا شرایط بحرانی خود را سامان دهد.

از سوی مقابل تیم مس کرمان نیز با هوشیاری و البته استفاده از موقعیت های گل خود، درصدد است در این بازی بیرون از خانه یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه کند.

جدا از نادر دست نشان که برروی نیمکت رشتی ها می نشیند و برای کرمانی ها کاملا شناخته شده است، در ترکیب سپیدرورد بازیکنانی مثل مهدی اسلامی، زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز و محمود خمیسی بازی می کنند که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان را دارند و برای کرمانی ها آشنا می باشند.

مهیار نوری در ترکیب تیم سپیدرود با سه گل زده و یک پاس گل خطرناک ترین بازیکن این تیم محسوب می شود و احسان ِرهادی و پویا نزهتی نیز در ترکیب این تیم هرکدام دو گل زده و یک پاس گل دارند.

میثم فردوسی، امید سام کن، امیر تیزرو، ساسان شیرمردی، ایمان شوریابی از دیگر بازیکنان سرشناس تیم سپیدرود می باشند که نشان می دهد با وجود رتبه این تیم، سپیدرود یکی از تیم های پرمهره این فصل را در اختیار دارد که به هیچ عنوان حریف ساده ای به خصوص در زمین خود محسوب نمی شود.

تیم سپدرود همینک از 13 مسابقه خود با کسب 4 پیروزی، 3 مساوی و 6 شکست و با ثبت 13 گل زده و 15 گل خورده با 15 امتیاز در رده دوازدهم لیگ یک قرار دارد.

سپیدرود پیش از بازی این هفته در رشت برابر مس، در 6 بازی خانگی خود 2 گیروزی، 3 تساوی و 1 شکست را ثبت کرده است و در این بازی ها 6 گل زده و 5 گل خورده را نیز ثبت کرده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو